Hakutulokset

  1. Miljamaaria

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Olen pahoillani puolestasi @Ravishing :cry: On hirveää odottaa tuloksia eikä sitä toivoisi kenenkään joutuvan käymään läpi. Raskauden pitäisi olla ihana juttu, ei täynnä pelkoa ja huolta. Toivon teillekin kaikkea parasta. Meille niptin tulos toi onneksi onnen kyyneleitä. Riski oli pienehkö...
  2. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onnea @Kukha! Kyllä se siitä! Miten ultra meni @EneriK?
  3. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Kävittekö @EneriK hoidoissa? Siis onko hoidoilla aikaansaatu tai onko sulla alentunut hedelmällisyys mutta raskaus alkoi luomuna? Molemmissa tapauksissa papp-a voi heittää häränpyllyä ilman että se tarkoittaa mitään. Sitä mäkin yritän tässä itselleni toitottaa, mulla erittäin alentunut...
  4. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    @EneriK Tuo sun hcg-b on vain yhdellä pykälällä yli eli en huolestuisi siitä. Papp-a on matala, se kyllä tulee vaikuttamaan laskelmassa. Toivotaan ettei niskaturvotusta kuitenkaan löytyisi! Alhaiselle papp-a-arvolle kun on muitakin selityksiä kuin kehitysvamma, ja kun se ei ole hälyttävän pieni...
  5. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mulla sama kuin sulla @EneriK! Pahoinvoinnin aikaan sellainen ruoka mitä teki mieli tai mitä pystyi ajatella ilman että jo pelkkä ajatus aiheutti kyökkimistä oli sellaista mikä pysyi sisällä. Murunenkin jotain muuta olisi saanut oksentamaan. Luojan kiitos pahoinvointi on jo ohi! @Kukha Hcg-b...
  6. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    @EneriK Mulla aloitettiin ultraamalla alakautta, täällä se on np-ultrassa normikäytäntö. Kun vauva päätti sinnikkäästi pysyä pää alaspäin, yritettiin mahan päältä. Ja ihan hyvin näkyi vaikka olen omenalihava ja välissä fyllinkiä! Vauva oli selin joten jumppasin hetken ja kokeiltiin vielä sekä...
  7. Miljamaaria

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Eilen oli np-ultra. Vaikka esikoisen aikaan (olin 31-vuotias) riskiluku oli tyyliin 1:15000, pelkäsin tällä kertaa valtavasti mennä seulontaan. Ultra meni ihan hyvin, kohdussa jumppaili reipas viikkoja vastaava vauva. Kaikki rakenteet olivat niin kuin pitääkin, nenännypykkä, aivojen perhoskuvio...
  8. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Pitkästä aikaa täällä :) Mullehan ei nyt ihmeempää kuulu, vointikin alkaa olla jo hyvä. Pahoinvointi on väistynyt lähes kokonaan, rinnat aristaa vain vähän, väsykään ei riivaa enää lamaavasti. Toki pikkukremppaa on mutta niiden kanssa pärjäilee vielä :) Odotan malttamattomana perjantaita ja...
  9. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Tsemppiä @totoro- pahoinvoinnin kanssa pärjäämiseen! Pian pitäisi toivon mukaan jo helpottaa. Ja tosi upeaa @Kukha että sulla alkaa jo helpata! Onhan tuo sun oksentelu ollut jotain ihan järkyttävää :censored: @emilyyh Jos käyttävät suomalaista niin eiköhän. Ei kai majoneesissa muuta vikaa ole...
  10. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Welcome onboard @Nahmiin (y) Ymmärrän että keskenmenon pelko on varmasti tukehduttavaa ja koko ajan läsnä - mäkin pelkään vaikken ole vielä joutunut menetystä kokemaan. Voin vain kuvitella miten kouriintuntuva menetyksen pelko on sellaisen kokeneelle. Silti, tässä ollaan jo ihan hyvillä...
  11. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Mehän mennään @Mini-n-n ihan samoilla päivillä (y) Ultraan tuntuu olevan vielä ikuisuus :ROFLMAO: Jee, varovaiset onnittelut @Kukha! Jospa se nyt tästä päivä kerrallaan vähenisi ja helpottaisi :) Täällä ei muuta kuin viikot poksuu, jee jee. Pahoinvointi on yhä lievempää, nyt kohtukipuja on...
  12. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    @emilyyh Mulla on varmaan viimeisenä np-ultra kun la-arvio oli varhaisultrassa 30.8. Mulla on ultra vasta 16.2. Kauhean pitkä aika odottaa! :eek: Siellä kun kaikki olisi hyvin niin saisi vähän huokaista helpotuksesta, vielä stressaa keskenmenoa ja kromosomihäiriöitä :unsure: Mulla on oireissa...
  13. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onnea hyvistä uutisista @Meekku! Voi ei @emilyyh :confused: Olisi saanut jo helpottaa! Mutta jos tämä olisi nyt myrskyä tyynen edellä ja nyt alkaisi hissukseen helpottaa? Toivotaan ainakin. Niin joo, tyttö/poikaoloista. Ei niin mitään etiäisiä. Ekasta olin rakenneultraan asti satavarma että...
  14. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Kuulostaa @Kukha melko hurjalta :sick: Toivottavasti tuo antaa periksi mahdollisimman pian! Pysyisiköhän tk-resepti norosta kärsiville sisuksissa? Tuoremehua, vettä, sokeria ja ripaus suolaa. Tsemiä! Mun pahoinvointi on ihan erilaista. Oksettaa koko ajan mutta (oikeanlainen) ruoka helpottaa...
  15. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Hienoa että pco:sta kärsivilläkin on napannut näin hyvin! :love: Meillä kun raskaaksi tulo voi olla todella vaikeaa, yhtään väheksymättä kenenkään muun ongelmia tai kivikkoja tiellä raskauteen. Mullakin vasen puoli on jo niin rakkulainen ettei se kykene edes lääkkeillä autettuna kasvattamaan...
  16. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    @catalinas Pakko kysyä, onko sullakin pco? Koska mäkin sain metformiinit alentuneeseen sokerinsietoon pco:n takia. Toki jätin ne sitten jokusen kuukauden syömisen jälkeen pois koska ei vaikuttanut arvoihin mitenkään. En ole siis raskausaikana syönyt niitä ollenkaan.
  17. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    @Kukha Hyvä että sait syötyä, ja kuten emilyyh jo sanoi, katkaravut on ok. Kyllä se siitä, päivä ja annod kerrallaan! Toivottavasti keskiraskaus tuo helpotuksen. @emilyyh Metukkahan on kypsää toisin kuin esim. prosciutto mutta kestomakkarana sen valmistus vie pitkään ja se pakataan vakuumiin...
  18. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    @emilyyh Älä murehdi, ei lapsi ajattele että olet paska mutsi. Tietty itseä harmittaa ettei jaksa just nyt olla niin läsnä ja aktiivinen kuin haluaisi mutta tämä alkuaika menee pian ohi ja toinen kolmannes on jo helpompaa. Ja esikolle asia varmasti alkaa konkretisoitua kun maha alkaa kasvaa...
  19. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Kiitos @emilyyh :love: Ja hirveästi tsemppiä ja jaksamista kaikille pahoinvoinnista kärsiville! Ei ole hääviä :sick: Toivottavasti pahin helpottaa pian! Mitäs kaikille kuuluu? Onko kaikilla tänne foorumille jääneillä sama ajatus kuin mulla että faceen vasta np-ultran jälkeen? Millä viikoilla...
  20. Miljamaaria

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Kiitti @catalinas :) Mulla oli ekan kanssa sama kuin sulla, alkuraskaus oli oireista aikaa mutta keskiraskaus oli ihanan oireetonta ja seesteistä aikaa. Tyyntä ennen myrskyä ;) Loppukolmanneksella tulikin sitten kaikki mahdollinen kolotus ja pakotus, osin kiitos siitä kuuluu mun raskaalle...

Yhteistyössä