Hakutulokset

  1. A

    Joulukuiset 2019

    Mukava saada sutkin tänne @BlackCat :). Ultrassa käytiin tänään, kaikki hyvin :love:Kuultiin syke ja vastaa viikkoja 7+2 ❤ toivottavasti kaikki menee onnistuneesti:oops:
  2. A

    Joulukuiset 2019

    Tervetuloa uusille plussalaisille (y) @WishingUponAStar Voi kumpa olis vaaratonta!! Kyllähä vuodot on yleisiä alkuraskaudessa. Siskollani oli kahdessa raskaudessa vuotoja ja kaikki meni onnistuneesti. :) @Karvakorvat Voi kurja(n) voimia sulle!! Ei helppoa ole. @Antree Onpas erikoinen...
  3. A

    Joulukuiset 2019

    @Auringonvalo Saman oon huomannut laskureista. Kännykän sovellus ilmoitti aikaisemman kuin esimerkiksi vau:n tai kaksplus! Selviää toivottavasti viimeistään rakenneultrassa :p
  4. A

    Joulukuiset 2019

    @Emppuelkku Toivottavasti pääset hammasvaivoista eroon, ei varmasti mukava oireilla raskaana hampaitten takia :eek: @quinque Hyvä kun ei viisaudenhammas ole temppuillut. Itse mietin kun pitäisi ottaa kesällä puutiaisaivokuumerokotteen tehoste. En varmaan uskalla, jos toivottavasti raskaus...
  5. A

    Joulukuiset 2019

    @WishingUponAStar Samat sanat sulle :) Mukava kuulla raskauskuulumisia:whistle: Millaisia oireita teillä muilla on? Ovatko oireet muuttuneet? Ensimmäistä lasta odottessani en muista mitään erityistä raskausoireita, välillä väsytti. Vessassa ei edes tarvinnut normaalia runsaammin hyppiä:LOL: Nyt...
  6. A

    Joulukuiset 2019

    Mä liityn kans odottaviin :love: Toinen lapsi tulossa ja LA 3.12. Mukava että tässäkin ryhmässä olis keskustelua kun ei vielä tohdi Facebook-porukkaan mennä. Neuvolaan vielä en ole uskaltanut soittaa. Varhaisultra on viikolla 16:oops:
  7. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Juu, nämä päivitettiin vähän aikaa sitten mutta lista on varmaan jäänyt jo pitkästi taakse. :rolleyes: Yritys aloitettu 2015, toinen lapsi, 1. IVF, 2. PAS
  8. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Aislinn83 ennen testiä oli pahoinvointia ja rintojen arkuus koko ajan voimistui :) totta puhuen suu loksahti varmasti auki kun plussa tuli:barefoot: @Rusakkonen onpas mukava kuulla kun töissä suhtaudutaan noin positiivisesti. (y) Paljon tsemppiä!:) @BlackCat Peukut oviksen...
  9. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Aamulla ilmestyi digitestiin Raskaana 2-3 :LOL::love::oops:
  10. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Nipsu_78 tsemppiä, toivotaan parasta ja hyviä munasoluja(y) @kirsillevauva Kyllä on hurja tarina ollut. Nyt toivotaan että kaikki meni hyvin ja pääsisitte jatkamaan.
  11. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Aislinn83 Kurja juttu (n) Tsemppiä!! @kirsillevauva En ole testannut, ootan lauantaihin. Tämä pahoinvointi oli eilen aivan mahdotonta, meinasin töissä käydä jo oksentamassa. Yritin seurata miten lugesteronia vaikuttaa sen ilmentymiseen: Yöllä kun heräsi teki pahaa, myös aamulla lugen jälkeen...
  12. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Aislinn83 Kuinka pitkä kierto sulla yleensä on? Jospa tiputtelu olisi ihan vaaratonta. Tässä ryhmässä oon ymmärtänyt että sitä voi ilmetä vaikka tilanne olisi hyvä!
  13. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kurja että monet joutuvat odottelemaan hcg:n normalisoitumista niin kauan. Tsemppiä, ei ole helppoa. @BlackCat Toivotaan että saatte alkion matkaan piakkoin :) On se ovistestailukin niin jännää touhua. :eek: @WishingUponAStar hyvältä kuulostaa, jospa nuo paineentunteet olisi hyviä merkkejä(y)...
  14. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Domi Ihana kuulla että pitkä odotus palkitaan onnellisesti :love: mulle tulee vaan hyvä mieli kun plussia tulee ja kerrotaan positiivisia asioita. Täällä on niin paljon surullisia tarinoita joten mahtavaa kuulla iloisia uutisia :) Mun nimeä ei ole listalla, eli AuroraK #2015 #2 #selittämätön...
  15. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Anemonee ovitrelle on mennyt annoksilla 8,8 ja 9 naksautusta kolmena eri päivänä. Aamusta on ollut nivusissa vihlontaa ja alamahakipuja enemmän. Tämä nivusvihlonta on ihana uutta. Onko muilla ollut vastaavaa myöhemmin siirron jälkeen?:rolleyes: Mites te muut piinailijat, miten ootte voinu? Ei...
  16. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Anemonee ihanaa onnea plussasta:love: @Elisa_maria mulla oli tammikuun alussa keskenmeno ja sovittiin lääkärin kanssa, että seuraava pas on normaaliin kiertoon, kun uusi vuoto selvästi alkaa. Oon kuullut että keskenmenon jälkeen raskaus voi alkaa helpommasti. Itse en oo kirjoitellut hetkeen...
  17. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @lullaby Mulla oli varmasti kemiallinen raskaus, koska meni kesken alle kolme viikkoa blaston siirrosta. En usko että istukkasolukkoa on paljon ehtinyt edes tulla. Sovittiin tosiaan hoitajan kans että otetaan huomenna hcg ja sen pohjalta mietitään tarviiko ultrata. Toiveissa olisi saada uusi...
  18. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ihanaa @hillan_kukka :love: @Rusakkonen olen ymmärtäny pienen tiputteluvuodon ihan normaaliksi. Jos keltarauhashormoni sen aiheuttaisi:rolleyes: Mulla on vissii kroppa ihan sekaisin keskenmenosta. 1.1 alkoi sillon runsas vuoto mikä loppui viikon päästä. Noin viikon päästä siitä tuli pientä...
  19. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ihana ku täällä taas tapahtuu ja eletään jännittäviä aikoja. (y):p @Rusakkonen todella toivon että alkio on kiinnittynyt ja onnea matkassa:) @hillan_kukka Toivottavasti tällä kertaa käy onnellisesti (y) Olikos vielä muita piinailijoita:whistle:
  20. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Ninnupinnu Mikä sun tilanne on? @kirsillevauva Hoitaja sanoi, ettei runsaan vuodon takia tarvitse tutkia mitään.

Yhteistyössä