Hakutulokset

  1. Hiletin

    Perheen koko ja lemmikkien lukumäärä?

    Minä, mies, taapero (ja toivottavasti lähitulevaisuudessa toinen lapsi) + kaksi alle 10kg koiraa ja kaksi kissaa.
  2. Hiletin

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY/TALVI 2017-2018

    @peanut_butter Joko teillä on yritys alkanut? Mitä kuuluu muille? Paljon onnea vielä @Wiiwiii <3 En seuraa esikoisia tmv, kun itsellä toinen haaveissa, niin en pysy mukana kuulumisissa.. :( @Karvakorvat Ehdottomasti pistetään eloa tähän. (y) Meillä tiistaina lääkäri, jossa selviääs mikä...
  3. Hiletin

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY/TALVI 2017-2018

    Oi ihanaa! Paljon onnea @Depaliina ! :love: Tsemppiä piinailuun @marrrsipaani :love: Täällä kp 43, ovis- ja raskaustestit negaa, joten ei muuta kuin teroja naamaan ja kohti uutta kiertoa. Jos jotain hyvää, niin oon saanut reilu kolme kiloa pois syyskuusta alkaen. Tiukassa istuu minun ylipaino...
  4. Hiletin

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY/TALVI 2017-2018

    @Fritang vitsi mä uskon tietäväni jotenkin tuon sun tunteen. Mutta ei vielä heitetä kirvestä kaivoon! ❤ Kp33 alkoi juuri. En oo uskaltanut tehdä tetsiä, koska negatiiviset itkettää ja ärsyttää ja ahdistaa. Mutta viimeistään ensiviikolla on pakko, sillä tää vuoto olisi hyvä saada käynnistettyä...
  5. Hiletin

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY/TALVI 2017-2018

    Oon tikutellut ovista nyt tiistaista (kp10) lähtien ja perjantaina näytti jo, että jotain väriä alkaa tikkuun piirtyä,:) ...mutta eilen ja tänään se kaikki tuntuu olleen vaan harhaa. Tänään oli oikein puhtaista puhtain nega. En tiedä kannattaako enää jatkaa testaamista. :(
  6. Hiletin

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY/TALVI 2017-2018

    Mä olin kans vanhassa ketjussa hetken aikaa, mutta sitten arki vei ja unohtui kirjoittelu.... Voisin tulla tänne jatkamaan. :) Hiletin, 23, (24), ya 1/17, yk 5, PCOS, esikoinen clomi-ihme, nyt käytössä terot + glucophage/ 2. lapsi
  7. Hiletin

    Sektion jälkeen kuumeilevat

    Hop ja huhuu! Ketään muuta sektion jälkeen kuumeilevaa myös syksyllä 2017?
  8. Hiletin

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Sieltä se plussien hyökyaalto nyt tuli. ♡ Voisin varmaan alkaa myymään ennustuksia tämän jälkeen... :D Tuhannesti onnea ja sadoittain tarrasukkia @vilmu, @Nems ja @Siim! <3
  9. Hiletin

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @vilmu Pidän nyt ihan täysiä peukkua sulle (ja teille), että sattuisi se ensimmäisen yrityksen ihme! Tiedän ennalta ainakin yhden parin, jolle näin onnekkaasti sattui. Voin hyvin muistaa, miten suunnaton se lapsen kaipuu voi olla. Välillä ihan konkreettisesti "sattui". Tuntui, että kohtu...
  10. Hiletin

    Miten pitkälle eteenpäin ostatte lapsille vaatteet?

    Hankitaan suurin osa kirppareilta, joten saatan ostaa jopa parikin kokoa liian isoja, jos on mielestäni kiva ja kaikinpuolin priima. Tosin ulkovaatteet ostan vasta vähän ennen kuin niitä tarvitaan, jotta ovat sitten varmasti sopivia.
  11. Hiletin

    Polkupyörän peräkärry, mikä olisi hyvä?

    HOP! Tämä olisi meillä erittäin ajankohtainen kysymys. Meillä tätä ajatellen pienehkö budjetti, josta on varaa joustaa, mikäli on olemassa se täydellinen yksilö. Kärry saisi olla aloittajan luettelemilla vaatimuksilla + tavaratila olisi kiva lisä.
  12. Hiletin

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @Siim Esikoista yritettiin 2,5 vuotta ennen kuin saatiin Clomit ja (kuten olin jotenkin aina tiennyt) jo 2. Clomikierrosta tärppäsi. Mulle oli määrätty Clomit + Terot, mutta jätin sitten toisessa kierrossa terot ottamatta ja se ilmeisesti kannatti. Nimenomaan joo kypsymättömyys ja irtoamattomuus...
  13. Hiletin

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Helou! Liittyisin tänne mukaan, sillä kuumetta on ja tjottailu alkoi jo tammikuussa(, mutta eihän sitä kehtaa lähipiirissä julistaa, kun esikoinen on vasta n. 7kk...) :) Eli 23 v (mies 23), esikoinen 9/16, ya 1/17, yk ?, (pcos, esikoinen clomivauva) Menkat eivät siis vielä alkaneet synnytyksen...

Yhteistyössä