Hakutulokset

  1. E

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ensimmäinen inssi oli tänään, nyt pitäisi jännätä pari viikkoa :D koko alkuviikko odoteltiin, irtoaako munarakkula ollenkaan (saatiin letrozoleilla hyvä vaste, mutta rakkula vain kasvoi 22 mm kokoiseksi irtoamatta), ja eilen pistettiin pregnyliä irtoamisen takaamiseksi. Onko muilla pregnyliä...
  2. E

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Täällä alkaa asiat kehkeytyä, ensimmäinen hoitokierros on suunniteltu tälle kuulle! Katsotaan miten lääkkeet puree ja tapahtuuko tuolla mitään, tällä hetkellä mennään teroluteilla että kierto olisi vähän lyhyempi kuin tuo 70-200 päivää. Millainen ikähaarukka täällä kirjoittelevilla muuten on...
  3. E

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Minä täällä taas kyselen näistä rahajutuista, mutta totuushan on se että pitää vähän tuota lompakkoa katsella vaikka lapselle ei voi hintaa laittaa :D miten on, jos klinikan hinnastossa lukee luovutettujen siittiöiden hinta tyyliin xxx/olki, maksetaanko erikseen oljen hinta ja sitten erikseen...
  4. E

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heips, mulla olisi parin vuoden sisään hoitoihin meno suunnitelmissa, ja näin raha-asioiden puolesta olisi pari kysymystä; Tehdäänkö munatorvien aukiolotutkimus aina jokaisen inseminaation yhteydessä? Jos on lapsettomuutta aiheuttava tekijä (kuten hormonitoiminnan häikkää) mutta hakeutuu...
  5. E

    Liian nuori hedelmöityshoitoihin?

    Eli mulla olisi suunnitelmissa noin 3-5 vuoden kuluttua suunnata hedelmöityshoitoihin. Itselle tuo olisi kaikkein otollisin aika rahatilanteen, opiskeluiden, töiden ja terveydentilan vuoksi, mutta olen hankkimassa lasta yksin kun seksuaalisuuden vuoksi ei mikään sukupuoli parisuhdemielessä...

Yhteistyössä