Hakutulokset

  1. Shona

    .

    Moi! Tuntuu kurjalta heittää hyvät ovistestit roskiin, mutta päiväys on syksyllä menossa umpeen. Olisiko kukaan halukas ostamaan pikkurahalla Clearblue kaksoishormoni ovistestiä (laite avaamattomassa pussissaan ja 11 kpl testipuikkoja)? Yhdessä testissä päiväys 31.8.2018 ja 10 testissä...
  2. Shona

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Mulla oli eilen neuvola (+lääkäri). Hb laskenut alun 133:sta 112:ta :eek: Rautalisä piti alottaa ja kävinkin heti sellasen hakemassa. Muuten kaikki vaikutti olevan ok, yllärinä lääkäri vilkasi nopeesti ultrallakin vauvaa. Vilkkaat liikkeet kuulemma ja oonkin ne tuntenu jo parisen viikkoa :love...
  3. Shona

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    @Rapsu_ , päänsärkyjä ollut täälläkin. Yleensä mulla tosi harvinaista, mutta muutamaan kertaan jo ehtiny olla tässä lähiviikkoina. En ole oikeen yhtään osannut ajatella kumpi olisi tulossa, tyttö vai poika :) Meillä rakenneultraan vielä reilut kaksi viikkoa, mutta jospa sitten siellä selviäisi...
  4. Shona

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    @Korallikala Ai niin! :LOL: 12.4.
  5. Shona

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    @Korallikala mä puutun vielä listalta, kiitos jos lisäilet :) Shona/34/1./HYS
  6. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Voikohan esikoista odottaessa liikkeet tuntua nyt jo (rv 16+5)? :eek: Lauantaista lähtien on tuntunut alavatsassa jänniä muljahteluja. Oon tässä vaan odotellut niitä "perhosensiiven hipaisuja" tai muuta pientä hipsuttelua/poreilua, mutta sellasia en ole huomannut :LOL: Ilman liikkuminen mahassa...
  7. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    @hantta88, mä olen kuunnellut kotidopplerilla jokusen kerran :) Ekalla kolmanneksella säikähdin kun luin paljon suosituksia ettei sitä ehkä kannattaisi käyttää, nyt oon käyttänyt n. 1-2 krt viikossa. Itse on ollut hankala löytää sykettä, mutta mies on siinä haka (y) Yllättävän alhaalla tyyppi...
  8. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Housujen kanssa alkaa olemaan tukalaa täälläkin! Parit mammasukkikset on, mutta niillä ei tällanen vilukissa oikein meinaa pärjätä. Olisi kiva löytää jotkut lämpöset legginssit :) Ensimmäistä kertaa viime yönä en pystynytkään nukahtamaan puoliksi vatsan päälle, mikä on ollut yleisin...
  9. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Mä ehdin jo iloita tällä viikolla kun yhtäkkiä olo on tuntunut tosi virkeältä, vaikka ei mullakaan mitään pahaa väsymystä ole ollut oikein ollenkaan. Mut kyllä se iltasin sitten on kostautunut, väsykiukkua pukannut :LOL: Odotan myös kovasti masun kasvua, mutta vielä en oo huomannut sitä oikeeksi...
  10. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Voi ei @tuikkukippo :(:cry: Voimia! Täällä alkuviikkojen masuturvotus on helpottanut ja olo on kovinkin normaali o_O Liikunta on jäänyt tosi vähälle, mutta viikonloppuna olisi tarkoitus käydä ostamassa sali/jumppakortti ja aloitella taas säännöllisempää liikuntaa. Mihinkään pitkään...
  11. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Voi ei @Hp83 :cry: Voimia täältäkin! Mulla oli tänään tuo pelätty np-ultra, siellä vaikutti olevan kaikki hyvin (y) Ultrattiin vaan vatsan päältä, pissalla olin käynyt 1,5 h aikasemmin. Ultraaja kysyi koska olin käynyt pissalla, mutta ei tuohon sitten sanonut mitään. Turvotusta oli 0,9 mm...
  12. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Täälläkin nyt rv 11+ huonoa oloa ollut, vaikka muuten tosi vähän alkuraskaudessa. Epäilen, että johtuu närästyksestä. Tänään eka kolmannes loppumassa, huomenna siis rv 12+0! Mennään @Hopeful-84 siis melkein samoissa päivissä! :)
  13. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Tervetuloa mukaan @kkroor! (y)
  14. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Voi ei, pahoittelut @ansuli821 :(
  15. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Kotidopplereista vielä...Hieman hysteerisenä ensimmäisen lapsen odottajana aloin murehtia voiko dopplerin käytöstä olla haittaa sikiölle :confused: Tänään kuulin sykkeen jo pitempään (kuuntelin 40 s), mutta enpä taida uskaltaa käyttää enää. Niin ristiriitaista tietoa onko haittaa vai ei. Shona...
  16. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    @Hopeful-84, sen mitä tutkiskelin kotidopplerijuttuja netistä, niin monesta asiasta on kiinni kuuleeko sykkeitä (vaikka kaikki olisi hyvin). Mitä aikasemmin, sitä hankalampi ja ilmeisesti tiellä saattaa olla esim. istukka. Sen takia en itsekään odottanut suuria kun kokeiltiin :) Voi myös olla...
  17. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Mä meinasin langeta tähän ansaan :LOL: Olikohan joskus rv 8+ kun oireettomuus huolestutti ja tein r-testin ja haaleampaa se näytti kuin kontrolliviiva. Tajusin kuitenkin googletella, että voi haalistua :) Vieläkin jännäilen miten tässä käy, np-ultra vasta lokakuun alussa. Menin sitten...
  18. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Jospa minäkin uskaltautuisin listalle :) 12.4./Shona/34/1./HYS
  19. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Mulla on jo monta vuotta ollut ajoittainen raskausmaha eli IBS :D Nyt varsinkin maha kiukutellut vähän kaikesta, kestoturvotuksen kera :cautious:
  20. Shona

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Seulontaan osallistutaan, mutta on tää odottelu vaan kamalaa ilman oireita (n) Todella epäuskonen olo voiko kaikki olla hyvin. Np-ultra lokakuun alussa ja tuntuu, että on moooonta pitkää viikkoa vielä siihen. Nyt menossa 9+0.

Yhteistyössä