Hakutulokset

  1. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Kuulumisia pitkästä aikaa! Meillä poitsu kasvaa ja kehittyy kauhiaa vauhtia, pottaillaan reippaasti eikä päivässä tapaa tulla kuin muutama vaippa pyykkiin. Sanoja etsitään kovaa ja muutenkin höpötellään hirveästi. Mä olen näillä näkymin syksyyn asti kotona ja pikkukakkosen yritys on edelleen...
  2. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Ja joulu on jo ovella :) Mulla oli myös tänne kirjoitettuna viesti ja jäi kesken ja lähettämättä niin eiköhän se sitten kadonnut. Synttärit meni hyvin ja tarjoilut oli onnistuneet - jopa mun melonihai :D 1v neuvolassa n.78cm, painoa aika lailla 12kg. MPR-rokote nosti meillä korkean, liki 40...
  3. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Multa on kans jäänyt viesti kesken jokin aika sitten :D Täällä harjoitellaan sanoja kovasti ja osoitellaan kaikkea, rekat ja traktorit on prrrr :) Meillä on myös kävelty hyvän aikaa eikä poitsu paljoa tukea vasten harjoitellut sitä ennen. Menee kyllä jo vauhdikkaasti eikä juurikaan konttaa...
  4. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @mimmi92 voi kun kurjaa :( kuinka teillä nyt voidaan? Meillä kovasti jutellaan ja osoitellaan kaikkea, askeleita on otettu ilman tukea ja äitin paitaa osataan repiä kun halutaan tissiä :D oikeastaan koko ajan opitaan uutta, muuten on kyllä helppo lapsi jos ei ole väsy tai nälkä. Mulla murtui...
  5. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Meillä tuli vasta muutama päivä sitten ensimmäinen hammas läpi. Ylihuomenna ikää 9kk :love: tuolien kanssa täällä harjoitellaan kävelyä, kaikki laatikot pitää tyhjätä ja kiivetä yritetään kovasti. Ikkunoista kurkkiminen on hauskaa :ROFLMAO: edelleen vain sormiruokaillaan ja hyvin sujuu...
  6. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @mimmi92 hyvä että yökyläily kuitenkin sujui. Sisko sanoikin mulle että kyllä hoitaja jaksaa aina sen yhden yön vaikka kantaa vauvaa jos ei muuten suju. Meillä ei ole yökyläilty, eikä varmaan vielä hetkeen mennäkään kun on tämä semmoinen tissihirmu.. Meidän pieni mies konttaa, nousee tukea...
  7. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Eilen neuvola, viikkoa vaille 8kk ikää, pituus 72,4cm ja painoa 10230g. Kaikki hyvin muutenkin. @Lumi87 me sormiruokaillaan oikeastaan kokonaan. Puuro menee kahden lusikan taktiikalla, eli täytän ja annan pojalle joka vie suuhun ja sit taas lusikan vaihto. Tai sitten se syödään niistä...
  8. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @mimmi92 meillä on kolme kissaa ja kaksi jättikoiraa ja joka päivä saa siivota. Siihen tottuu :D koirat tuo niin järkyn määrän kaikkea roskaa turkissa koko ajan että saa poimia oksia, lehtiä ja nurmikkoa pienen miehen käsistä mutta onneksi nyt ei ole kuraa! @-Amanda- onnea raskaudesta! Meillä...
  9. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @Lumi87 hyvin teilläkin kasvetaan (y) meillä on ollut rattaissa pitkähihainen body ja housut, sukat on aina potkittuna pois. Ilman lakkia on oltu, kun kuomu suojaa auringolta. Mä oon parkkeerannut varjoon ja mahdollisimman tuuliseen paikkaan rattaat ja päälle pelkkä ötökkäsuoja. Luultavasti jos...
  10. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Meillä tosiaan 5kk neuvola oli ja meni, 9360g ja 66,3cm oli pojan mitat. Kiinteitä ei ole vielä aloitettu, mutta eiköhän ne pian aloiteta kun alkaa valmiudet olla tosi hyvät. Luultavasti sormiruokaillen parsakaali, kukkakaali, kesäkurpitsa - ne kun sopii ämmän kautta myös. Me ollaan oltu kaikki...
  11. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Mä tein kestoliivinsuojia itse, ne on ollut tosi hyviä. Nyt pitäisi surauttaa muutamat lisää. Mulla on kosteussulku niissä niin ei tuu läpi. Meillä on muumivaipat kestojen lisäksi käytössä, pampersit on niin kuin pahvia, siis kovia ja jäykkiä. Muumit kun on kotimaisiakin niin on edes vähän...
  12. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Meillä on myös jäänyt vaatteita käyttämättä kun ovat heti jo pieniä. Mun äiti teki mulle bodyihin jatkopaloja niin niissä vähän kasvaa käyttöikä, varsinkin kun osakestoillaan niin saa olla vähän väljempiä. Aika paljon vain säästää vaipoissa kun kestoilee. Ja juuri vaihdettiin vitosen vaippoihin...
  13. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    4kk neuvola takana. Saatiin paljon kehuja vahvasta niskasta ja jätkä yrittää nousta tosi kovaa käsien varaan. Paino 8835 g (+715), pituus 65,1 cm (+3cm), eli hyvin kasvaa täysimetyksellä :D Mä oon vaan pakannut säilytykseen pieniä vaatteita, sieltä saa sitten seuraavalle :whistle: toinen...
  14. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @mimmi92 on mulla melkein 15kg lähtenyt, ekasta neuvolakäynnistä eli raskaaksi tullessa. Mukava huomata vaatteissa kun housut pyörii jalassa ja paidat on väljiä (y) toki toinen samanmoinen saa vielä lähteä mutta tämä on jo hyvä alku :) mies nauroikin että hän saa ne mun kilot vauvan kanssa...
  15. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @Nanna-87 mites neuvola? @mimmi92 joko flunssa helpottaa? Meillä on 4kk neuvola ensi torstaina, oikein lääkärineuvola. Kovasti tuntuu jätkä kasvavan kun kaikki 62 ja pienimmät 68 vaatteet on jo pakattu pois. Lidlin bodyista saa olla jo 74/80 käytössä eikä edes ole isoja :D Täällä on päikkärit...
  16. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    on kyllä ollut hiljaista :) Meillä on valvottu vatsavaivojen kanssa, mutta nyt on onneksi parempaan päin. Joka päivä on yritetty käydä edes pieni vaunulenkki ja hyvin on tarjennut vaikka onkin ollut kova viima. Mulla on rattaissa (jätkä ei mahdu enää vaunukoppaan) lampaantalja pohjalla, äp...
  17. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Mä en halua toistaiseksi hormonaalista ehkäisyä joten vaihtoehdot on kans aika vähissä. Meillä luultavasti aloitetaan yritys heti kun sektiosta on riittävästi aikaa.. @-Amanda- reissuun pakkaamisessa on aina omat hommansa kun ei voi tietää paljonko vaihtovaatetta tarvii. Meillä meni ikeassa...
  18. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    3kk neuvola takana (y) painoa 8130g :whistle: taas sain hämmästelyä hyvästä rintamaidosta.. me otettiin vain vitosrokote nyt, ensi kerralla sitten pneumo. Näyttää olevan poika niin herkkä että halutaan miehen kanssa tietää jos tulee joku reaktio että kumpi rokote sen aiheutti. Tärkeitä ovat...
  19. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @mimmi92 nimiäisten vuoksi ilmoitettiin itse maistraattiin nimi ja kela-kortti tuli noin kolmessa viikossa. @Lumi87 kiva että juhlat meni noin hyvin :) mulla syöttäessä usein toinen rinta heruu ja sitten unesta herään kun kastuu.. Mulla on muutamia imetyspaitoja, lisäksi käytän tavallinen...
  20. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @Shara kiva että vauva on hyväntuulinen ja kasvaa hyvin (y) @mimmi92 mulla on ollut välillä alavatsakipua mutta jotenkin oon vain ajatellut että johtuu vaan hormonien muuttumisesta. Mutta voihan ne olla sisäelinten järjestyksestä (kuulostaa hölmöltä) :LOL: Meillä nukutaan aika paljon, en...

Yhteistyössä