Hakutulokset

  1. K

    Huhtikuiset 2021

    Mitäs kuuluu Huhtikuisille jotka eivät ole Facebookissa? onko Rakenneultrassa käyty ja joko tuntuu liikkeet? Itsellä menossa 17+4, ja jo yli viikon tuntunut liikkeet ja nyt voimistuneet niin että tuntuu jo muutenkin kuin makuulla. Ihanaa kun on elonmerkkejä, niin stressitasot pysyy kurissa...
  2. K

    Toiveissa vauva 2021

    Ajattelin tulla huhuilemaan Huhtikuisista tänne, ja kertoa kuulumisia. Tänään 6+0 varhaisultrassa sydän sykki. Yksi iso etappi saavutettu! Minähän siis plussasin toisesta Terolut kierrosta. Minulla ei vuotohäiriöitä eikä epäsäännöllisiä kiertoja, mutta gyne tiesi sanoa, kilpirauhasen...
  3. K

    Huhtikuiset 2021

    @saasoo minä myös laitoin viestiä :)
  4. K

    Huhtikuiset 2021

    https://aijaa.com/7MdrVQ Tää vois liittyä tänne virallisesti. Nyt dpo12, ja menkat olisi pitäneet alkaa tänään, mutta tasavahvat viivat pamahti tänään, nämä testit eiliseltä. Minun 3. lapsi, miehen ensimmäinen, ja LA 20.4. KYS on meillä synnäri.
  5. K

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos onnitteluista. Miehelle kerroin kans romanttisesti viestillä jossa kerroin siitä tulevan maailman paras isä, ja uusi tulokas saapuu 4/21, niin ei sille vaan mennyt viesti perille. Se luki sen kolme kertaa ja kysyi mikä tuo 4/21 on. Ihan hämillään. Mun piti sit selittää ja näyttää vielä...
  6. K

    Toiveissa vauva 2021

    https://aijaa.com/7MdrVQ Dpo 11, ja mut saa nyt ainakin toistaiseksi laittaa plussanneisiin, sormet ja jalat ristissä edelleen, mut hienosti vahvistuu päivä päivältä :love:
  7. K

    Huhtikuiset 2021

    https://aijaa.com/8SvGKy Tänään dpo 10, ja varovaisesti tulen kurkkimaan tänne, la olis 20.4 jos nyt kaikki menee hyvin. Mulla -14 ja -16 syntyneet lapset, jonka jälkeen kemiallisia ja alkuraskauden keskenmenoja on nyt yhteensä 9 kpl:tta.. Miehelle pitäis uskaltaa kertoa..
  8. K

    Toiveissa vauva 2021

    @Mamtobe mun luteaali on 12pv, joten Sunnuntaina pitäis alkaa menkat. @Aniaj mulla lähes samat oireet kun joka kierrossa, ainut että eilen lämmöt nousi taas 37.0, kun dpo8 ne laski 36,4. Vv ei ole yltiöpäisesti, ihan normaaliolot silläkin saralla. Ainut ero on ollut ovulaatiosta lähtien...
  9. K

    Toiveissa vauva 2021

    Dpo10 ja tänä aamuna näyttää tältä. https://aijaa.com/8SvGKy Ainakin eilisestä hyvin vahvistunut, mutta vielähän tässä on menkkoihin matkaa...
  10. K

    Toiveissa vauva 2021

    Miten te muuten saatte testeistä niin hyviä kuvia, että viivat näkyy niin selvästi. Tuo mun tän päivän viiva oli niin selkeä että näki jopa lasin läpi, mutta kun purin ja aloin ottamaan kuvaa, niin juuri mitään saanut näkyviin, näyttää ihan onnettomana vaikka selkeä punainen viiva :unsure:
  11. K

    Raskaus haave ja selkävaivat

    Minulla häviää puutumisoireet ja hermokipu suurimmaksi osaksi asentohoidolla. Joskus asennot vaihtelee mutta pääasiassa sama. Asento muuttaa selän asentoa niin että pullistuma ja paine pienenee, ja hermokipu samoin häviää. Maastossa kävely ja rauhallinen ratsastus auttavat myös. Minulla...
  12. K

    Toiveissa vauva 2021

    Dpo9 ja ei taida olla vielä asiaa terassille.. Nyt vauvaliimaa paljon, en jaksais yhtään kemiallista enää... https://aijaa.com/I8s52c
  13. K

    Toiveissa vauva 2021

    Valkovuodosta kun on puhe, niin mulla ainakin vaihtelee kiertojen välillä. Välillä ovulaatiosta menkkoihin voi olla rutikuivaa, ja välillä taas housut märkänä. Plussia myös saanut vaikkei vv juurikaan, ja joku plussa tullut myös milloin valkkaria juoksee tyyliin lahkeekseen, että mä en ainakaan...
  14. K

    Toiveissa vauva 2021

    @Shibali ihanaa että siellä kaikki hyvin, ihan kyynel silmässä muistelin omia VU käyntejä miten suuri kivi sitä vierähtikin pois sydämeltä kun kuuli sykkeet. Täällä kuumeinen olo jatkuu, mutta mittari näytti 36,4... Plääh, vähän masensi mutta nyt vasta dpo8, että tiedä sitten onko vaan...
  15. K

    Raskaus haave ja selkävaivat

    Syön hermokipulääkkeitä pahimpaan kipuun. Pääasiassa oireilee jalkojen puutumisena ja jalkojen hermokipuna joka lähtee sitten sopivan makuuasennon löydyttyä. Nyt enempi käytän asentohoitoa kipuihin, kun hermokipulääkkeet ei ainakaan edesauta tätä yritystä. Monesti kiertoasento on paras...
  16. K

    Toiveissa vauva 2021

    Mä en apteq testejä osta enää ikinä. Aina saan niihin viivanpaikan toisinkuin apteekkarin testeihin. Ne on aina negoja, eikä mitään viivanpaikkoja.
  17. K

    Toiveissa vauva 2021

    Miten muuten teillä laskee aamulämmöt ennen kuukautisia, montako päivää ennen? Mulla on tänään dpo7 36,9 lämmöt, väsyttää vietävästi. Tyttö heräsi aamulla 3.40 pirteänä. Piirteli ja hommaili omiaan, mut eihän sitä osannut enää nukkua. Tänään koettaa kuolema varmasti kun meinasin vielä marjaan...
  18. K

    Raskaus haave ja selkävaivat

    Täällä myös yksi jolla välilevytyrä. Parasta aikaa sairaslomalla vaivan takia, mutta ei estä yrittämästä. Viimeisimmät raskaudet ovat parantaneet minun vatsalihastyrät, joten jospa seuraava korjaisi selänkin :D
  19. K

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä dpo6, ja jäätävä ripuli ollut koko aamun ja kuumeinen olo, heti mietin onko oireita xD. Niin testaaminen jo polttelee, päivät matelee, ei ihme että näitä kutsutaan piinapäiviksi :D
  20. K

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla kans dpo2, eka teroluti takana, ja kiinnittymistä helpottavaa viiniä ja vähän olutta. Jospa ois positiivinen vaikutus xD. Olut jää kyllä tähän päivään, mut jos viinilasin päivässä ottais sinne dpo 10 asti.. Vihdoin viimein ois ihana saada se plussakin, just äitienpäiväksi ehtisi vielä 3...

Yhteistyössä