Hakutulokset

  1. Memmet

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    Viestiä laitettu @kookospieni :) Minäkin tein ensimmäiset hankinnat vauvalle, kaukalon ja toppapuvun. Molemmat käytettyinä. Tarkoitus olisi olla pari vuotta kotona, joten rahaa pistetään nyt säästöön ja kaikki mahdollinen ostetaan käytettynä. Ensi viikolla on Kela-neuvola. Tähän mennessä paino...
  2. Memmet

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    Täälläkin vihdoin rakenneultra tehty. Kaikki näytti olevan kunnossa ja poikaa luvattiin. :love:Nyt olisi 20+6, niin korttiin oli kirjoittanut 21+2. Pää ylöspäin oli ja potki alas kohdunsuulle tyyppi. Toivottavasti kääntyy vielä. Siskonsa ei aikoinaan kääntynyt vaan oli poikittain ja sitten...
  3. Memmet

    Tammikuun tarrasukat 2018 *syyskuussa*

    @MamaBlue, meinasin sinulle sanoa silloin kun tuskailit, että liikkeitä ei tunnu, että tietenkin kaksoset potkivat toisiaan. Sisarusrakkautta nääs
  4. Memmet

    *Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

    Hei pitkästä aikaa. Elämä on näyttänyt nyt synkkiä puoliaan ja jaksaminen on ollut vähäistä. Sokerirasitukseen sain vihdoin mentyä yli kuukauden myöhässä. No nyt se on ohi ja tuloksia odotellessa. Muistutuksena että tulevaisuus on edessä kuitenkin, tuntuu liikkeitä jo kohtalaisen hyvin. Vauva...
  5. Memmet

    Kokemuksia alkuraskauden oireista.

    Minulla taisi olla repäisykivut ihan ensimmäisenä oireena. Aivastus aiheutti kauheat tuskat hetkeksi. Samoihin aikoihin väsytti aivan hirveästi, olin tosi uupunut. Näillä oireilla tein sitten raskaustestin pari päivää ennen kuin mekkojen olisi pitänyt alkaa.
  6. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    @Daisy85 en oikein tajua mikä on flow- rytmi, mutta toivotaan parasta. Toivottavasti tilanne korjautuu seuraavaan tarkastukseen mennessä. @Emilyh Kokeile sokeroimatonta karpalomehua 30ml 2-3 kertaa päivässä. VTI- infektiot minulle valitettavan tuttuja, mutta mehulla olen saanut oireet...
  7. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Tsemppiä ultran odottajille, omaan on vielä 2 viikkoa aikaa, joten vielä ei jaksa aloittaa jännäämään. :) Pahoinvointi alkaa olla suhteellisen pientä enää, ei tunnu siltä, että oksennus lentäisi vaikka tyhjä maha vähän kuvottaa. Muutenkin nyt saa syödä onneksi vähän vähemmän jo. Pitkään meni...
  8. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Tänään oli sitten paineet 136/110 ja Albetol aloitettiin. Lääkäri on sitä mieltä, että olen niin stressaantunut. Minusta tuntuu vain, että olen väsynyt. Pari päivää tuli lepoa ja mittauksia, ensi viikolla sitten kontrolli. Toivottavasti tämä väsy menee ohi(y) 9+2
  9. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Tänään olikin eka neuvola ja 9+1 nyt. Alapaine oli yllättävän koholla 130/97 ja huomenna lääkäriin. Minusta tuntuu, että johtuu väsymyksestä joka on todella kovaa nyt. Kädet tärrää ja sydän laukkaa. Tänään lähdin kesken päivän töistä pois nukkumaan ja olo onkin hiukan parempi, vähemmän uupunut.
  10. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    @hennaaa, ou nou. Toivottavasti alkaa jo helpottaa tosiaan! Tarkoitus ei ole leijua siedettävillä oireilla. Lähinnä olen ihmeissäni. Edellistä lasta odottaessa oksensin 4kk ja voin koko ajan pahoin. 24/7. Sairaalaan en kyllä joutunut. Tuo alku oli niin kamala, että vauvakuumeet meni siinä...
  11. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Nyt taas maistuu oikea ruoka. Tänään oli töissä niin hyvää kanaa, että oksat pois. Maistaa ihan eri tavalla kaikkia nyansseja ruoassa kuin aiemmin. Aamulla oli huono olo, en oikein tiedä mitä söisin, että ei tulisi. Leipä ja turkkilainen jogurtti ei ollut riittävästi kai. Nyt ei ihan niin...
  12. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Ultrassa käyty. Hyviä uutisia, viikot muuttuivat 8+0 -> 8+3. Syke näkyi ja sikiö jopa liikahti :love:
  13. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Huomenna ultraan illalla niin saa sitten taas enemmän tietoa. Vähän kyllä jännittää. VTI, eipä ollutkaan labran mukaan, mutta silti selkäsärky hävinnyt antibiootin myötä. Voi kyllä olla sattumaa! Nyt muuten varmaan olisi menkkojen aika jos en olisi raskaana. 7+6
  14. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    @Kinder_Kitty, toivottavasti joo! Lääkäri pisti heti ab-kuurille VTI epäilyn takia. Näyte pitää antaa kyllä, mutta kuuri aloittaa ennen tuloksia. Hoitaja kysyi heti, että onko vuotoja kun kerroin selkäkivusta. Mulla on kyllä edelleen oireita paljonkin, mutta erityisesti pahoinvointi on...
  15. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Saa nähdä miten tässä käy. Toissailtana alkoi oireet lieventyä, eilen sama trendi. Viimeyönä oli ilmeisesti koviakin menkkamaisia kipuja kun näin unta, että kuukautiset alkoivat. Selkää särkee oikeastaan koko ajan. No, aika näyttää.
  16. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    @Kath kerro vaan tänne mieltä painavat asiat. Toiveet ei paljon auta, mutta toivottavasti kaikki menee nyt hyvin. Olikos keskenmenoille löytynyt syy? Tuntuu kyllä käsittämättömän epäreilulta :( 7+3
  17. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    @Kinder_Kitty: Niinhän se on. Mietin juuri, että ehkä se on se espanjalainen jäävuorisalaatti, jota elimistö ei huoli. Pitää kokeilla kotimaista salaattia. Mansikoita ja herneitä minäkin odotan kovasti. Tänään oli parempi päivä pahoinvoinnin suhteen kuin eilen. Taktiikka oli syödä tukevasti...
  18. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    @Kinder_Kitty minä olen saanut nousta vessaan joka yö 1-2 kertaa pari viikkoa. Ei hirmu kivaa kyllä! Miten en muista tällaista yhtään viime kerralta !? :) Yrjö kävi eilen hyvin lähellä, vieläpä julkisella paikalla piti yskiä ja yökkiä. Mutta ihan vielä ei tullut hissipoika ylös asti. Hitto...
  19. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Hrr. Kyllä on kylmä iltaisin ja pahoinvointi alkaa olla melkolailla jatkuvaa jo. Yöllä saa nousta vessaan ainakin kerran. Syömistä on vaikea saada hallintaan, kun ei välttämättä kaikki terveellinen maistu ja sitten tulee mielitekoja herkkuihin. :oops::oops: 6+5
  20. Memmet

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    @Kinder_Kitty , varman päälle pelaava lääkäri, se on kiva! Toivottavasti kivut pysyy kuitenkin kurissa.

Yhteistyössä