Hakutulokset

  1. Sandi04

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Helou ja kiva kiitti rohkaisusta kannustuksesta. Niin joo tuota mulla siis lapset07, 10 ja 15 eli näin. Mulla ei oid kiire tän asian kans, muttakun rupee tosiaan ikää olemaan että köydenveto tästä vauva asiasta jotenkin stressaa. En tiiä itekään oikein mitä haluan enää. Mies pelkää sitä että...
  2. Sandi04

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Moi lippimami! Tuu vaan tänne. Vähän hiljasta, mut... Mie oon täällä:D Eli onko mies vielä tietonen missä mennään? Niinku oot ehkä huomannu ni mulla kauhee kuumeilu eikä mies niin innostunu ollenkaan:(. Mut en oo heittäny kirvestä kaivoon. Jotenkin tuntuu vaan latistavalta kun oma mies ei...
  3. Sandi04

    Toiveena vauva 2017-2018

    Juu elikkä oli ihan klipperin vadelmanlehtitee luomua. Sitä ei kannata juua muistaakseni sit enään jos tärppää. Jossain palstal oli kp1 ovulaatioon asti. Tää tee nimittäin voi toimii myös jos raskaus menee yliaikaa eli suppareita voi aiheuttaa muistaakseni. Mä kikkailen noilla royal gelee...
  4. Sandi04

    En jaksa tätä nukkumaan meno temppuilua

    Ja meillä:X3:..voe .v...n auktoriteetti. Oon kans kokeillu sotilashuutoa ja ihan paria napsua. Kersat vaan nauraa napsusta!:giggle: Meil oikeesti vasta autto kun laitoin kerrostetusti hammaspesulle. Eli meen ite sen enemmän häirikön mukana. Mun mielest toimii ehdottomasti parhaiten, ku eivät...
  5. Sandi04

    Toiveena vauva 2017-2018

    Helou! No josko nyt myrskyllä nappaisi. Kuulostaa sille että on ainakin talletettu:X3:. Täällä iso peukku pystyssä! Meillä on sitten lippimamin kans kierto samas kohdassa paitti mulla se 29 p. Onko sinul mies ihan mukana kuumeilemassa myös ?:oops: Tänttähäärä, kun mä en enää muista kaikkea...
  6. Sandi04

    Ootteko jäädyttäneet syyliä?

    Oon jäädyttänyt yhtä mega syylää 2 kertaan. Ei mitään reaktioo. Laitoin teepuuöljyä ja teipin päälle. Tuli heti erinäköiseksi ja kuihtui pois. Iltasin tein..
  7. Sandi04

    Toiveena vauva 2017-2018

    Niin no saihan täällä käydä potemassa vauvakuumetta, joo ei sitä lupaa kyllä oo. En oo kuitenkaan luovuttanu.. Mulla oli haaveena että syyskuulle lupa heltiäis:love:. En oo uskaltanu kysellä nyt. Koitan vaan miettiä että miten tän kuvion sais toimimaan, jos mua lykästää vielä. En raskautunu...
  8. Sandi04

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tänttähäärä pidän peukkuja(y) ettei tuliskaan mitään tuhruja vaan plussa. Mutta aatteles kun jotkut raskautuu kierukasta huolimatta:ninja: Myrsky:( voi ei..ei varmaan auta sanoa että olet kuitenkin hedelmällinen ja raskautuminen mahdollista(y) olisko siitä yhtään lohtua..:unsure: Tiedän kyllä...
  9. Sandi04

    Toiveena vauva 2017-2018

    No hei myrsky..miten se tilanne nyt on? Toivottavasti et suuttunu mun kommentista, ei ollu silleen tarkotettu piikittelynä. Pidän oikeesti vaan peukkuja täällä:rolleyes: En oo edes kovin järkevä tämän ikäiseksi (n) Mä oon tässä kovasti kuvitellu että ois jotain varmoja päiviä... siis oon aatellu...
  10. Sandi04

    Toiveena vauva 2017-2018

    Voi ihanaa:X3: onnea ja iloista odotusta(y)
  11. Sandi04

    Toiveena vauva 2017-2018

    Esikoisesta mulla oli hirvee kipu munasarjan kohalla yöllä ja vähän kipua viel seuraavana yönä. Plussasin siinä kierrossa juuri. Tällaista ei mulloin. Kipuilut on muissa raskauksissa tuntunu kohdussao_O
  12. Sandi04

    Toiveena vauva 2017-2018

    Voi ei tekis mieli sanoo että rauhotu vähän:LOL::ROFLMAO:. Hohhoi vaikka kyllä ite muistan jotain samanmoista, että on pää seonnu tossa testailuvaihees:X3:. Tsemppii hurjasti nyt! Mitäs tässä miulla,minä tarkkailen tilannetta.. miehen taivuttelu pisteessä jossa hää sano ettei oo innokas mut ei...
  13. Sandi04

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hyvä hannah4 voi ei miten jännää.. :X3:Tulet sitten tänne vielä hehkuttamaan ku testailet r testillä, vaik eiks toi oo jo aika selvä peli:love: Toivotaan onnea tästä eteenpäin:LOL:(y)
  14. Sandi04

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Hyvä hannah4 ootellaan sitä kiinnittymistä nyt sun kikoilla(y). Pidetään kaikki peukut, sormet ja varpaat ylhäällä. Mä vasta suunnittelen kikkailuja:(:whistle:. Kivaa Beatrice kun jaksoit laittaa listaa..ihan niinkun tässä olis askeleen lähempänä jotakin:LOL:
  15. Sandi04

    Toiveena vauva 2017-2018

    Menora voi ihanaa :X3: Voi kun mullekin toi hetki tulis vielä. Varmaan liimaisin seinään sen testin..:LOL::love: Onnea !
  16. Sandi04

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Että tää vauvakuume on karmeeta:coffee:.. toisaalta ihanaa pää pilvissä:rolleyes:, mutta ei oikeesti oo mun lähipiirissä sellasia jotka 4 lapsesta haaveilee.:oops: luodaan uraa ja vaikka ihan pieniä lapsia ni hehkutetaan vaan sitä, että tää on sitten viimeinen, niinkun toitotetaan sitä oikein...
  17. Sandi04

    Eriävät tulevaisuuden haaveet

    Vauvakuume iski ekaa kertaa vasta kun tapasin oikean miehen.. voi olla että mies ei oo sulle oikea. Mä luulin että rakastìn exää mutta olinkin sille vaan äiti ja joku hoitsu!
  18. Sandi04

    vieläkö iltatähti

    Mä en vaan kestä kai kuulla kieltävää vastausta, joten...:cautious:tilasin foolihappoa ja ovistestejä. Miehelle sanoin että tilasin foolihappoa. Miten mun pitäis tulkita tällänen ilme( miehen):alien:. Sanoin vaan että on ihan terveellistä syödä välillä:rolleyes: foolihappoa..hyväks verisuonille...
  19. Sandi04

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Täällä ei oo kauheeta ruuhka ni avaudumpa..:X3:kävin ostaan ovistikkuja ja foolihappoa:cautious:. Ihan vaan muutenvaan ja foolihappohan on terveellistä muutenkin..:ROFLMAO:
  20. Sandi04

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei vaan kaikki uudet(y) ja minulle uudet. Käyn täällä välillä tosiaan mietiskelemässä syntyjä syviä ja huomaan että kokoajan uusia nimiä on täällä mulle. Mulla ei sitä lupaa siis vieläkään mutta miehellä syynä kieltäytymiseen on pelko siitä että jos asiat menee pieleen raskauden suhteen. Mä...

Yhteistyössä