Hakutulokset

  1. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Pikkanen aavistuksiahan noissa kyllä näkyy :) Jos vasta varhaiset dpo:t, niin ei lie mitään syytä heittää kirvestä kaivoon (y)
  2. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No sanotaan nyt näin, että yleensä ei kyllä just Pregcheckiin ainakaan turhanpäiten noin näkyvää 'pelkkää viivanpaikkaa' millään ilveellä taida tulla... Eli vähintäänkin lupaavaa on (y)
  3. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nonniin. Gynellä käyty, kohtu todettiin tyhjäksi (sisäultra) ja limakalvo nyt epähedelmällisen ohueksi - kuten juuri päättyneisiin menkkoihin sopiikin. (Vaikka erikoisen niukat nyt silti oli olevinaankin.) Seuraavan, siis alkaneen kierron follikkeleja jo molemmissa munasarjoissa näkyi...
  4. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No nuissahan on hailuraista sentään molemmissa, rfsu:ssakin siis minusta (y)
  5. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo kyllä nyt meni hermo... Muka menkat (vaikka niukat) ollu viime viikolla, ja vatsan ja rintavarustuksen turvotus/pinkeys ei vaan lakkaa, Linea Negra kummittelee kuten joissain testimerkeissä yhä haamuviivatkin... En yleensä itkeskele ja nyt liikutustirautan harva se päivä... yms. etc...
  6. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tätähän mä oon aina sanonu :D
  7. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Kirahvikahvi Siis älyttömän epäselviähän nää mun viimmeset viivatkin on :whistle: Muokkasin rajauksella & sävykorostuksella nyt tuon yhden viimeksi laittamani omankin rfsu-kuvan. Kunnon punertavuutta on joka tapauksessa itsekin siitä vaikea löytää...
  8. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pikkusen apumuokkasin: Haamuplussalta ihan näyttää, kun noin punertaakin :) Ns. valemenkathan on myös ilmiö, joka on olemassa...
  9. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No ei välttämättä mitään mielikuvitusta ole :) Minä kyllä komppaan, että näissä sulla on molemmissa jonkun verran plussanalkua näkyvissä.
  10. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo tuo viimeksi mainittu ei tuntuis olevan käytännössä lähellekään niin herkkä oikeesti, kuin rfsu:n perusliuskatesti (se punasävyinen pakkaus). Minusta pc taas on hitusen epäherkempi jos verrataan perus-rfsu. Mutta voiton vie sinistä (ja älyttömän vaikeasti valokuvattavaa) tulosviivaa antavat...
  11. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eipä nyt ihan lakanneet haamuilemasta nämä(kään) rfsu- ja pc-liuskat, vaikka oli mulla tuossa viiden päivän kevyet (vale?)menkatkin... Eilisellä tuo tiputtelu loppunut siis. Testailut (taisi olla iltapäivästä, ei aamusta) tuossa jo pari päivää sitten. Saman paketin, mutta eri päivien...
  12. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näin päin on käyttäytynyt minullakin, CB Plus/Easy -tikku antaa paljon aiemmin näkyvää tulosta (Plus aluksi kuitenkin myös ollut puhtaan nega mulla; että tiedän sen olevan vertailun vuoksi sillä testimerkillä mahdollista) - ennenkuin pc alkaa edes hämärästi haamuilemaan. Rfsu-liuskat, omasta...
  13. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No kieltämättä on vaan yks kaukaa otettu kuva, että rajatapaus jossittelullekin :rolleyes: Mun esimerkkiä inasen ehkä näkyvämmistä pc:n 'roskishaamuista' (joita en siitä kyllä tavallisesti saa), pikkusen näky etenkin oikeanpuolimmainen kyllä jo ihan testiajalla: http://aijaa.com/A0JBRd
  14. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pc ei miusta juuri muutu tai ainakaan näytä turhia roskishaamuja kuivanakaan :geek: Niin eihän tuota kuvan perusteella plussaksi (vielä) voine sanoa, mutta zuumailu ja parit muokkaukset vähän tuo esiin sieltä taustasta tummunutta viivanpaikkaa - ehkä silti. Ps. Vaikuttaisi käyttäytyvän samoin...
  15. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jos tuo on kerta Pregcheck, niin löytyyhän siitä aavistus ;)
  16. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässäpä vielä teemabiisi sille, kuinka pyytämättä kylään tullut haave elää - ja kuolee - vähän joka toinen päivä
  17. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tämmöstä tänään. Sama salamavalossa: "Hauskaa" on, että eilen alkoi melko (toispuoleisesti) kivuliaana, ja tänäänkin jatkuu nyt enää tiputteluna (ja kivut kadonneet) jonkin sortin vuotelua. Valemenkat? Lolololllolol lolololll... Edit; Jos nyt pikkasen samoja taikoja teen, ku joskus muittenki...
  18. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Uusintayritys Eipä kyllä uskalla kommentoida näitä sun aika villejä Kiina-testejä o_O Mutta josko saat jonkun tunnetumman merkin vielä tulille, niin eiköhän se siitä selviä (y)
  19. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oisko sitä pc:n tulostakin vielä vilauttaa, niin katotaan kontrastifiltterin läpi tarkemmin :D Ps. Tuo CB on kyllä ainakin niin plussaa että. Ja näyttää keräämäni kokemuksen ja huomioiden mukaan -toki haamuna/haaleana - plussaa jo paljon ennemmin kuin moni muu ainakaan 25mIU/ml -herkkyyden...
  20. Jossitellen

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä oon tehnyt ton saman (Clearblue Fast&Easy) kerran aiemmin ja sitten tässä tänään, otin vertailuksi ihan käyttämättömästä tällä kertaa blanco-kuvan, voin heittää sen tähän...

Yhteistyössä