Hakutulokset

  1. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Kp 26/27 ja nega :poop: Ensiviikolla alkaa lapsettomuustutkimukset, jospa sieltä avun saisi:(
  2. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Hantta: hyvältä vaikuttaa :love: jarrusukkia nyt vain pienelle matkaan!
  3. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Lomalta palailua pikkuhiljaa, jäi tämänkin palstan lukeminen vähäksi aikaa, kun otti niin koville tuo nega. Minäkin olen saanut osani tuosta älä stressaa jutteluista :poop: toinen suosikkini on: mitä sinä keskenmenoja suret, sullahan on jo yksi terve.... Täällä menossa kp 19/27 ja jotenkin...
  4. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Kuulostaa Heikura lupaavalta. :) Täällä aloitettiin aamu negalla,blaah :poop:
  5. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Onpa täällä monella sopivasti talletukset juhannukseksi:) toivotaan, että yöttömässä yössä on taikaa kerrakseen :love: Omaa napaa: noin viikko oviksesta ja tänä aamuna sängystä noustessa niin kamala repäisykipu, että tipahdin sänkyyn takaisin. Tissit myös jumalattoman kipeät. Ehken tuolla...
  6. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    oi onnea Bea.S :love: Täällä ovis oireita ilmassa ja viikonloppuna tehtiin talletuksia :whistle: Erätyttö: mulla ainakin tuntuu, että ovis oireet on vähän etupeltoon? Voisko sulla olla samoja vinkeitä? Ja onnea haaleasta viivasta Leikkurillekin! Nimittäin meidän aikoinaan haalea viiva...
  7. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Bea.S: meilläkin oli jo pohdinnassa että kesäksi lopeteltais yritys. Mutta saa nähdä Täällä kierto ihan alussa (kp 3). Olin jo niin varma oireista viikolla, että pääsin tulemaan rytinällä alas. Pitänee hetki ainakin nuolla haavoja.
  8. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Hei, saisinko liittyä teidän seuraan? Itsellä takana kkm 5/14, poika 8/15 ja nyt uusi yritys aloitettu 1/17. Raskauduin heti ja valitettavasti jälleen km 3/17. Tämän jälkeen tämä kevät on mennyt yritysten ja pettymysten parissa. Toivottavasti vielä saamme josku pienen avian syliin asti <3 Airi3

Yhteistyössä