Hakutulokset

  1. N

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    Mie oon käyttäny kantoliinaa meijän kummanki lapsen kanssa. Äkkiä sen oppii ku muutaman kerran liinaa sitoo. Oon kokenu sen niin helpottavaksi läheisyttä kaipaavan vauvan kanssa ku siinä jää kädet vapaiksi touhuta kaikkea muuta mutta vauva saa olla 'sylissä' samalla. Mie just netistä kertailin...
  2. N

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    @Evangelina ja @Kath onpa kiva että teijän istukat on siirtyny niin että alatiesynnytys on mahollinen (y) Ei tuohon syömisten rajottamiseen oo ollu vaikia motivoitua ku tietää että se on vauvan parhaaksi. Ja meijän pikkusen painoarvio oli viikko sitte 2210 grammaa. On tainnu pieni aikalailla...
  3. N

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    Mie en oo nähny yhtään vauvaan liittyvää unta. Se ois kyllä ihanaa ku näkis. Nukutteko te muut muuten hyvin? Mie en oo 20. raskausviikon jälkeen nukkunu yhtään yötä heräämättä.:cautious: Mulla tää vuodelepo jatkuu marraskuun loppuun jolloin viikkoja on kasassa 34 ja sen jälkeen jos vauva aikoo...
  4. N

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    Tuossa aiemminki ku kirjottelitte että vaikia tietää miten päin vauva on, niin täälä kyllä tietää miten päin vauva on. Pää alaspäin ja aika alhaallaki se pää tuntuu. Mulla on aiemmissa raskauksissavolla istukkatakaseinässä ja nyt onki etuseinässä. Sen huomaa kyllä siitä että vauvan liikkeet...
  5. N

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    @Kesänlapsi35 onko sulla kipeitä suppareita? Tarkastattiinko sulla muuten onko supistukset aiheuttanu vielä kypsymistä? Mie en vielä mieti ees että mitä jos viikon päästä tää vuodelepo jatkuu. Yritän nyt tän viikon maata ja katotaan tilanne sitte. @Kath mie olin suunnitellu että tällä viikolla...
  6. N

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    Tuo on muuten aika jännä juttu miten toisilla alkaa jo raskauden aikasessa vaiheessa tuleen maitoa. Mulla ei oo koskaan tullu ennen synnytystä pisaraakaan, mutta onneksi sitte synnytyksen jälkeen maitoa on tullu. Ja nuista liivinsuojista sen verran että ite oon tykänny käyttää kestoliivinsuojia...
  7. N

    Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

    Hei pitkästä aikaa! Mie oon kyllä aina sillon tällön käyny lukkeen muiden juttuja, mutta enpä oo saanu ite kirjotettua. Nyt on aikaa kirjotella, jouduin nimittäin eilen vuodelepoon. Viime viikon neuvolassa kerroin että on muutaman päivän tullu supistuksia jotka ikävästi vihloo tuola alapäässä...
  8. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Mie tuossa ruoan jälkeen istuskelin sohvalla ja lueskelin yhtä blogia. Ja siinä istuessa tunsin ekat vauvan liikkeet. :love: Useamman kerran peräkkäin samassa kohti koputteli meijän pikkunen :)
  9. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Tervetuloa uusille! @Milagro sulla on ihana asenne tuohon mahaan!(y) Mullaki näkyy tässä kolmannessa raskaudessa maha paljon aiemmin ku edellisissä. Tosin lähtöpainoaki on viis kiloa enemmän ku kahessa aiemmassa. Vielä ei oo kukaan uskaltanu tulla kysymään että oonko raskaana, mutta jos tätä...
  10. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    @Kinder_Kitty kiva kuulla ettei tartte yksin 'jutella' (y)
  11. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Toivottavasti keskustelu jatkuu tälläki palstalla. Mie en nimittäin oo facessa ja toivon etten ihan yksin jää tänne palstalle.
  12. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Ihania masuja! Ja @Kath sulla on oikeus tuntea just niinku tunnet. Toivotaan että pääset vielä tunteen myös positiivisia tunteita. Mulle on ollu vaikia nauttia tästä raskaudesta ku on koko ajan kauhia pahoinvointi ja väsy. :sick:
  13. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    @Kinder_Kitty ompa selvä kuva. Me ei ihan noin selviä kuvia saatu. Paitsi yhessä kuvassa näkyy toinen käsi ja kaikki sormet. Vauveli nimittäin heilutti heti ultrauksen aluksi kättään, ihan ku ois tervehtiny meitä :love:
  14. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

    Ei meijän vauvastakaan muita mittoja otettu ku pää-perämitta ja niskaturvotus. Kätilö kyllä selitti koko ajan. Näytti mm. virtsarakon ja aivoista totesi että karkeat rakenteet kunnossa. Meijän vauva vastas pää-perämitaltaan neljä päivää vanhempaa, mutta laskettua aikaa ei muutettu ku pitäs olla...
  15. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Kath mulle muuten neuvolassa laski viime perjantaina että sillon ois ollu 8+0 ja se mukaan kyllä tänään ois 9+0. Ja kuukautisten mukaan mullekki laskettiin.
  16. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    @Kath oliko sullaki laskettuaika 12. päivä? Ku mulla on ja olin laskenu että tänään ois 9+0..(n)
  17. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Meillä kerrottu minun vanhemmille ku jankkasivat että tarviiko viikonloppuna lastenvahtia vai ei. En jaksanu mittään keksiä vaan kerroin ja sanoin että meille voi tulla lastenhoitoavuksi vaikken kykenis mihinkään lähteenkään. Muille ei oo vielä aikomuskaan kertoa. Tosin tää oksentaminen ja...
  18. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    12.1 Naananenni/38/LKS/3. lapsi Nuo tiedot voipi lisätä listaan
  19. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    @Kinder_Kitty sullahan oli hyviä uutisia! Toivotaan ettei kysta aiheuta harmia.
  20. N

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Huomenna ultraan menijöille levollisia unia ja toivotaan hyviä ultrauutisia huomenna!

Yhteistyössä