Hakutulokset

  1. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @StellaMom Miten siellä menee? Siirränkö plussanneisiin? :) Me käytiin tällä viikolla lapsettomuuspolin keskustelukäynnillä, kun mulla viime viikolla poistettiin polyyppi. Sain Thyroxinit korkeisiin kilpirauhasarvoihin ja muuten yritetään luomuna vielä puoli vuotta ennen jatkotoimenpiteitä.
  2. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥ Päivitetty 3.9.2019 Yritys päällä: Kumiankka1 28v (mies 28v)...............ya 5/17, yk 20, km 2/18, 5/18, 12/18 Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, kkm 7/19, yk 1 kkm jälkeen Hipposka 25v (mies 30v)................ ya 8/18, tjot MonaLisa33 33v (mies...
  3. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @StellaMom Digin herkkyys on 25 mIU/ml :) Onnea plussasta :love: Mä en pystyis olemaan kertomatta miehelle heti, tai ainaki heti työpäivän jälkeen. En viestiä laittais töihin sentään :D Meillä on molemmat ollu toisesta plussasta asti asenteella, että ei innostuta yhtään mistään ennen kun jos käy...
  4. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥ Päivitetty 6.8.2019 Yritys päällä: Kumiankka1 28v (mies 28v)...............ya 5/17, yk 19, km 2/18, 5/18, 12/18, km-tutkimukset 5/19, hoidot alkaa 8/19 Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, yk 8 StellaMom 32v (mies 35v)..................ya 7/18, yk 7...
  5. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pahoittelut keskenmenon kokeneille :cry: Melko hiljaista on kyllä. Meillä on koko kesä odoteltu vain tätä elokuuta, että saadaan jotain eteenpäin. Mies kävi kesällä spermatesteissä, kaikki ok. Mä kävin eilen verikokeissa tarkastaan kilpirauhasarvot, kun ne oli koholla toukokuussa. Oli laskenu...
  6. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥ Päivitetty 18.6.2019 Yritys päällä: Kumiankka1 28v (mies 28v)...............ya 5/17, yk 19, km 2/18, 5/18, 12/18, km-tutkimukset 5/19, hoidot alkaa 8/19 Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, yk 8 StellaMom 32v (mies 35v)..................ya 7/18, yk 7...
  7. Kumiankka1

    Haaveena vauva 2020

    @Naissoturi puudutuksessa tehdään. Saa nähdä kuinka selviän siitä. Sain jo tuon edellisen tutkimuksen jälkeen niin kamalat kivut, että oksensin ja olin loppupäivän sänkypotilaana. :ninja:
  8. Kumiankka1

    Haaveena vauva 2020

    @Naissoturi julkisella kävin. Meillä varattiin samalla käynnillä se aika polyypin poistoon, miehen simppatestiin ja keskusteluaika polyypin poiston jälkeen. Siellä sit keskustellaan jatkosta. Meidän molempien verikokeet pitää varata itse netistä. Ei oo kyllä mitään moitittavaa ainakaan vielä...
  9. Kumiankka1

    Haaveena vauva 2020

    @Naissoturi Siellä kun on sama edessä kun täällä, niin etkö saanut mitään hormonivalmistetta pitämään menkat poissa polyypin poistoa varten? Mä sain reseptin primolutteihin, jos näyttää siltä että menkat osuu päällekkäin.
  10. Kumiankka1

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun Ihana kun muistit! Täällä ollaan vielä... Toukokuussa tuli 2 vuotta yrityksen aloittamisesta. Viime viikolla alkoi keskenmenotutkimukset, kun oli kolme keskenmenoa viime vuonna. Kohdun kaikututkimuksessa löytyi polyyppi, joka poistetaan elokuussa. Mulla myös kilpirauhasarvot koholla...
  11. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter Mahtavaa, että pääsette tutkimuksiin! Ja vielä noin nopeasti! (y) Meillähän lähete keskenmenojen vuoksi lähti jo maaliskuun alussa ja ensimmäinen aika on toukokuun lopussa.. Onneksi enää ei ole pitkä aika ja tässä on paljon koulujuttuja ja Lontoon matka ennen sitä :barefoot:
  12. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥ Päivitetty 6.4.2019 Yritys päällä: Kumiankka1 27v (mies 27v)...............ya 5/17, yk 18, km 2/18, 5/18, 12/18, hoidot alkaa 5/19 peanut_butter 25v (mies 27v)............ya 8/18, yk 8 Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, yk 6 Päppyrä 25v (mies...
  13. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥ Päivitetty 13.3.2019 Yritys päällä: Kumiankka1 27v (mies 27v)...............ya 5/17, yk 18, km 2/18, 5/18, 12/18 peanut_butter 25v (mies 27v)............ya 8/18, yk 7 Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, yk 5 Päppyrä 25v (mies...
  14. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter Käytiin lapsettomuushoitojen ensikäynnillä Mehiläisellä, kun ne oli helmikuun ajan -50% muutamassa kaupungissa :) siihen sisältyi sit ultraus. Muuten sit juteltiin ja kartoitettiin meidän tilannetta. Julkiselle siis pääsee kun on kolme peräkkäistä keskenmenoa tai vuosi yritystä...
  15. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @peanut_butter Mulla löyty ultrassa kohdusta jotain, joka vaatii lisätutkimuksia niin sen takia lähete. Keskenmenojen tai pitkän yrityksen vuoksi ei siis päästä. Yhtä keskenmenoa ei lasketa, kun ei ehditty käydä ultrassa ja pitkää yritystä ei sen vuoksi kun on kuitenkin raskaus alkanut. Eli en...
  16. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Me käytiin toissa viikolla ensikäynnillä yksityisellä, saatiin lähete julkiselle ja ensimmäinen aika on toukokuun lopussa. Pidetään taukoa yrityksestä sinne asti... Tekee varmaan ihan hyvää, kun kuitenkin kohta kaksi vuotta yritetty eikä oo saatu kuin surua aikaan. Saa vähäksi aikaa ajatukset...
  17. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mulla täsmälleen sama kauhukuva, mutta yliopiston vessassa :D:D
  18. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Apustaja Kohtutulehdus epäilyn kanssa kyllä kannattaa mennä mahdollisimman pian lääkäriin. Mä pääsin aikoinaan päivystyksessä heti lääkärin luo kohtutulehduksen kanssa. Toivottavasti ois jotain muuta kuin kohtutulehdus :)
  19. Kumiankka1

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥ Päivitetty 27.2.2019 Yritys päällä: Kumiankka1 27v (mies 27v)...............ya 5/17, yk 18, km 2/18, 5/18, 12/18 peanut_butter 25v (mies 27v)............ya 8/18, yk 7 Bambinen 28v (mies 29v)..................ya 9/18, yk 5 Päppyrä 25v (mies...
  20. Kumiankka1

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mä oon nyt tarkoituksella ollu hiljaa täällä(kin) kun ei tässä mitään oo tapahtunut viimeisimmän km:n jälkeen... Perjantaina mennään ensikäynnille, joten sitten alkaa taas jotain toivottavasti tapahtua. Mulle voi muuten päivittää kkm 12/18 tilalle km 12/18 yk 1 km:n jälkeen :)

Yhteistyössä