Hakutulokset

  1. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Mä tulen nyt vain kirjoittamaan että hyvää ja rauhallista joulua kaikille tänne!! <3 Onnea myös alkaviin synnytyksiin!
  2. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Onnea @ritsalaari pojasta!! :love: Sinulla ollut rankka synnytys, kun venynyt niin pitkälle.. @Hilma85 jätin silloin imetysaikana ainoastaan turhakkeet (kahvin ja karkit) minimiin. En edes hoksannut kokeilla olisiko esim viljojen tai maidon pois jättämisestä ollut apua. Itkut loppui hänellä 3...
  3. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Voi rakkautta tuota vauvaa! Tähän mennessä hän on nukahtanut vain tissille. Nyt nukahti tyytyväisenä kantoliinaan. Ihana tuhina ja veltto lämmin pakkaus :love: Vauvasta huomaa että kaksi viikkoa on mennyt. Nyt hän on jonkun verran hereillä, katselee ympärilleen ja vähän myös itkee. Ei ole enää...
  4. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    @Surusilmät onnea onnea pojasta! :love: Huomasiko synnytyksessä vauvan ison koon? @ritsalaari ja @Vihersmoothie mulla aina ennen synnytystä sama fiilis! Ekalla kerralla ajattelin kans, että ärsyttää kyselijät. Kerran olin ihan hermona kun tuli yllätysvieraita juuri la:n tienoilla, vaikka...
  5. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Onnea @mimmi92 !! Mä oon täällä ihan tippa linssissä. Synnytys oli kyllä tosi nopea ja tehokas, täytyy olla voimakkaat supistukset! Mullakin jäi tosi hyvä kokemus kohdunkaulan puudutteesta. (y) Ihana ylläri tuo poikavauva :LOL: :love:toivottavasti kaapissa on myös jokunen neutraalin värinen...
  6. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Oooi!! Tsemppiä @mimmi92 !! :love:
  7. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    @Hilma85 voi pientä! Ne on niin raukkoja mahakivuissaan, kun ei kauheasti voi auttaa. :cry: Ei mulla oo rintakumeja. Tytöllä yritin niitä käyttää, kun oli sama ongelma, mutta en ikinä tottunut niihin. Edelleen on kipeät, mutta pikkuhiljaa alkaa helpottaa! Me saatiin kans Suomi100 -pipo ja...
  8. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Mä tuun valittamaan uusista ja erilaisista kivuista. Synnytys meni sen verran hyvin että olin odottanut olevani viikon päästä ihan kunnossani. Touhutessa alapää edelleen väsyy ja jos on päivällä paljon liikkunut en pääse yöllä ylös sängystä tai käännettyä kylkeä. Lisäksi mulla on mahassa varmaan...
  9. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    @ritsalaari täällä ainakin siinä potilashotellin kerroksessa sai liikkua sairaalavaatteissa. Ruokaa hakiessa täytyi olla omat. Tens-laitteesta ei ole kokemusta. Nyt piti kokeilla, mutta jotenkin kaikki meni niin nopeasti että se jäi. @mimmi92 "joko"-kyselyt on ärsyttäviä!! Ihanko ei...
  10. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *marraskuussa*

    Kiitos kaikille onnitteluista! :love: Vauvan mitat oli 51 cm ja 3750 g. Eli ihan normaalikokoinen pienokainen. Hän on aivan uskomattoman tyytyväinen ja tarkkaavainen. Ei ole juuri vielä itkenyt. Toivottavasti ei tulekaan mitään mahakipuja tai muita murheita. :rolleyes: Tänään kotiuduttiin ja...
  11. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *marraskuussa*

    Kiitos onnitteluista! :love: Noista vauvan sairaalavaatteista oli aiemmin puhetta, niin tuun niistä vielä kirjoittamaan ennen nukkumaanmenoa. Minäkin pakkasin varalta kotona vauvalle sairaalavaatetta. Vauva on ollut täällä äidin ja isän ihokontaktissa syntymästä asti ja kääräisty vain peittoon...
  12. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *marraskuussa*

    Terkut taas sairaalasta! Meille syntyi eilen niiiiin suloinen poika, että oon ihan onnesta sekaisin. Eilen oli siis viides käynnistyspäivä. Neljä päivää tuli säännöllisesti voimakkaita ja vähemmän voimakkaita supistuksia. Kuitenkin niin tiheästi (aika usein käyrällä parin min välein), että en...
  13. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *marraskuussa*

    Kiitos @-Amanda- ja @Surusilmät Kyllä harmitti jälkikäteen että en sanonut mitään tai vaikka alkanut itkemään. Onneksi se ei ole tullut nyt minun hoitajaksi niin ei ole tarvinnut kieltäytyä. Pitäisi kuitenkin laittaa palaute.. @Surusilmät tsemppiä öihin! Toi lonkkien puutuminen on ihan...
  14. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *marraskuussa*

    Kirjoitellaanpa välillä kuulumisia :) mulla oli kahtena päivänä ballonki mutta siitä ei ollut apua, jostain syystä ei nyt auttanut yhtään kuten viimeksi. Onneksi sain olla molemmat päivät kuitenkin kotona sen kanssa. Tänään olen ollut osastolla ja syönyt cytotecia. Vielä ei siis ole mitään...
  15. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *marraskuussa*

    Kiitos kaikille! :love: Kyllä tämä vauva on ihan valmis syntymään. Olen tällä viikolla huomannut kropassa isojakin muutoksia. Rauhalliset koti-illat ja autossa istuminen aiheuttaa voimakkaita supistuksia. Suoli tyhjenee kun saatan käydä 4-5 krt :poop: vessassa, jopa öisin!! Vatsa on tosi paljon...
  16. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *marraskuussa*

    @Surusilmät kuulosti kyllä hurjalta!! :eek: Onneksi parempaan päin!! Veljellä olisi vielä kihlajaiset ennen laskettua aikaa, mutta todennäköisesti vauva on ulkona ennen sitä. Olisi kyllä yksi juhlavampi noshin mekko, joka menee mahan kanssa ja ilman mahaa. Sillä on kyllä tosi vaikea imettää...
  17. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *marraskuussa*

    Kiitos onnitteluista! Me ollaan saatu asunto jo tosi hyvään kuntoon ja sisustettua. Ihanaa. Vielä tuossa odottaa pari laatikkoa purkamista. Mulla on taas ollut muutama kipeä supistus eilen touhutessa ja illalla niitä tuli pitkän aikaa sohvalla telkkaria katsoessa.. tuntuu silti että vatsa ei...
  18. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *marraskuussa*

    @Lumi87 pitikin sulle kirjoittaa, että harmillinen tilanne.. mutta ei kannata etukäteen miettiä myöhempiä pikkulomia tai hoitoöitä. Ei sitä tiedä onko itse muuttunut tai vauva aivan erilainen. Meillä esikoinen on aina ollut tosi reipas ja innoissaan menee hoitoon niin ei tajua itsekään...
  19. H

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *marraskuussa*

    Kiitos tsempeistä muuttoon! Nyt ollaan oltu pari yötä uudella asunnolla ja tää on niin ihana! Ollaan aivan fiiliksissä! Enemmän tilaa, kaikki näyttäisi toimivan ja nyt saadaan vauvallekin mahtumaan oma sänky, hoitopöydälle paikka tiskikoneen päälle ja oma vaatekaappi. Ja kaiken lisäksi vauva on...

Yhteistyössä