Hakutulokset

  1. W

    Helmikuun hippuset 2018

    Hip! Tänään tuli äitiyspakkaus. Lisäksi saatiin siskolta käytettyjä vaatteita pienelle. Aika etuoikeutettu olo. Tosi hienoja minusta nuo äitiyspakkauksen vaatteet ym.
  2. W

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    Onnea @Haloska tyttölupauksesta ja varsinkin siitä, että kaikki oli ultran perusteella hyvin. Hieno tunne tuo!
  3. W

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    Hei taas! Käytiin ultrassa, rakenteet näytti olevan kunnossa ja se on poikavauva. Jännää! Käytiin sitten ostamassa pari sinistä vaatekappaletta samantien :) Kysyin tuosta synnytyspaikkajutusta. Lähtökohtaisesti paikan saa pääkaupunkiseudun vaihtoehdoista valita, mutta jos on täyttä, sitten...
  4. W

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    Niin ja onnea kaikille hyvistä uutisista ja tsemppiä eteenpäin. Tervetuloa myös uusille! Maaria, ollaan muuten samanikäisiä helsinkiläisiä ensisynnyttäjiä!
  5. W

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    Heipähei! Mä olen tainnut olla alkuraskauden ultrasta saakka hiljaa, mutta olen kyllä seurannut ketjua. Oon näköjään jäänyt pois listaltakin, LA 13.2. ja ekaa lasta odotellaan, olen 37-vuotias. Synnytyspaikkaa en ole vielä valinnut. Joko Naistenklinikka, Jorvi tai Hyvinkään sairaala. Oon voinut...
  6. W

    Helmikuun hippuset 2018

    Juhannus pelastettu! Nyt näkyi alkio 4mm ja syke, rv 6+3!
  7. W

    Helmikuun hippuset 2018

    Tervetuloa kaikki uudet, onnea plussista ja sykkeistä. Täällä tilanne se, että olen menossa jo pe uuteen ultraan. "Opiskelun" myötä olen kallistunut siihen, että tilanne oli viime ultrasta täysin normaali raskausvkolle 5-6. Kaipa nämä nykyiset testit voi hyvin näyttää plussaa jo muutama päivä...
  8. W

    Helmikuun hippuset 2018

    Paputoive, näkyi siis se sikiöpussi ja ruskuaispussi jotka vastasivat about 6 vkoa, sanoin vahingossa väärin, itse alkiota ei näkynyt... Lääkäri sanoi, että saattaisi olla nuorempi tai sitten tuulimuna. Ei auta kuin odottaa...
  9. W

    Helmikuun hippuset 2018

    Hip! Ultrassa näkyi alkoi joka vastasi 6+0. Sykettä ei näkynyt :( Lääkäri sanoi, että epäilee vkoja olevan vähemmän. Mainitsi myös tuulimunan mahdollisuudesta ja sanoi että pitää kontrolloida 1-2 vkon päästä. Huoh.
  10. W

    Helmikuun hippuset 2018

    Heippa! Huomenna ois laskujeni mukaan 6+2 ja ultra. Jännittää kamalasti. Miten tällaista pystyy handlaamaan?
  11. W

    Helmikuun hippuset 2018

    Hei taas! Tänään ois laskujeni mukaan rv 5+6, voi heittää parilla päivällä. Alkuraskauden ultraan menen tiistaina ja toivon että siellä näkyisi ainakin jotain :) Olo on vähän tavallista väsyneempi, hajuaisti herkistynyt, pientä pahoinvointia erityisesti autossa ym., rintojen turvotettelua. Eli...
  12. W

    Helmikuun hippuset 2018

    Hip! Täällä viikko sitten testi positiivinen ja nyt ois laskujeni mukaan 4+6. La ois 11.2. Eka olisi. Taustalla alkuraskauden keskenmeno yli 5 vuotta sitten ja sen jälkeen elämä onkin mennyt monella tapaa uusiksi. Nykyisen miehen kanssa ollut vasta puolisen vuotta. Koska olen jo 36v., päätettiin...

Yhteistyössä