Hakutulokset

  1. ananasbananas

    Heinäkuiset 2021

    Täällä oireet vaihtelee tosin paljon. Päivittäin on kyllä sellasta lievää huonovointisuutta ja aika turvonnut olikin on. Mutta tavallaan kuitenkin tosi oireetontakin. Alavatsalla aina välillä kaikenlaisia jomotuksia ja vähän menkkakipumaisiakin tuntemuksia. Pääsääntöisesti en edes "muista"...
  2. ananasbananas

    Heinäkuiset 2021

    Niin surullista :cry:Voimia<3
  3. ananasbananas

    Heinäkuiset 2021

    Meillä esikoinen on poika ja aiemmin ajattelin, että kaksi poikaa olisi tosi jees (y). Nyt oon kuitenkin huomannut miettiväni mm. Tyttöjen nimiä. Eli kai jollain tasolla tyttöä toivon, vaikka eihän sillä tietty väliä ole. :giggle: Me ei esikoisen kohdalla tiedetty sukupuolta ennen syntymää...
  4. ananasbananas

    Heinäkuiset 2021

    Heippa! Tein viikonloppuna ekan testin, jossa haalea viivat. Nämä vahvistuneet ja tänään tuli ihan selkeä plussa testiin Aika hämmentyneet, mutta onnellinen fiilis. Esikoista yritettiin 1,5 vuotta ja nyt tähän meni n. 5kk. Aika varovaisin mielin yritän tähän vielä suhtautua. Toivon, että saisin...
  5. ananasbananas

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Moikka! Kävin täällä pitkästä aikaa lukemassa teidän kuulumisia. Ajattelin tulla kertomaan miten meidän matka yrityksen aloituksesta tähän päivään meni :) Me aloitettiin yrittäminen tammikuussa 2017. Aika pian kävi selväksi, että min kierroissa on jotain häikkää, kun ensimmäisiä kuukautisia sai...
  6. ananasbananas

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Tänne kuuluu hyvää, viikko 15 menossa :)Viime viikolla oltiin nt-ultrassa, jossa kaikki näytti olevan hyvin. Mun seulontalabrat eivät tosin silloin kelvanneet, kun raskaus olikin viikkoa odotettua pidemmällä. Kävin tänään antamassa uudet näytteet ja nyt jännityksellä odotetaan tuloksia. Mites...
  7. ananasbananas

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Wintersun olen pahoillani :unsure: olen muiden kanssa samaa mieltä, että hoidonsuunnittelu saa ainakin ajatuksia eteenpäin. Toivon, että tilanteenne rauhoittuisi pian ja pääsisitte eteenpäin. Voimia! @Sosh Paljon onnea! :love:
  8. ananasbananas

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Josia käsittääkseni 6. Viikosta eteenpäin pitäisi sykkeen alkaa näkymään. Yleensä ilmeisesti suosittelevat viikosta 7 eteenpäin, niin näkyy varmiten. Me oltiin 6+5, eli 7. Viikolla silloin näkyi syke hyvin. Me saatiin ultra polin kautta ja sieltä tuota ajankohtaa suosittelivat. Saatteko te...
  9. ananasbananas

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @-dino- ikävää, että odotusta varjostaa huoli vauvan hyvinvoinnista :unsure: toivottavasti punktiosta saatte parempia uutisia. Paljon onnea plussista @Josia ja @Alinah92 :love: Me oltiin viikko sitten perjantaina varhaisultrassa, jossa kaikki hyvin. Alussa mennään rv 7+3 menossa.
  10. ananasbananas

    Heinäkuiset 2019

    Kiitos tsempeistä :love: ultrassa kaikki hyvin, vahva syke löytyi:love: viikot muuttui taas, tämän päivän mittauksen mukaan 6+5. Ananasbananas 6+5
  11. ananasbananas

    Heinäkuiset 2019

    Ihana kuulla @jammaillen :love: Huomenna olis tiedossa meidän varhaisultra, jotenkin kauhea epävarmuus iskenyt:unsure:
  12. ananasbananas

    Heinäkuiset 2019

    @Hipsuli90 minulle kävi vähän samalla tavalla ennen plussaa. Ihmettelin työkaverille outoa alaselkäkipua ja kysyi olenko raskaana. Samana iltana sain sitten kaksi viivaa testiin :LOL:
  13. ananasbananas

    Heinäkuiset 2019

    Tämä viikko on ollut väsymyksen kannalta todella haastava. Päivät on ihan rättipoikki ja iltaisin on turha kuvitella valvovansa yhdeksää pidempään.:sleep::sleep: Muutamana yönä olen herännyt pahoinvointiin, mutta ei onneksi ole tarvinnut oksentaa. Tänään aamulla vatsa myös tosi turvonneelta...
  14. ananasbananas

    Heinäkuiset 2019

    Kiva, kun täältä saa vastauksia viisaammilta (y) Tuntuu, että itse on jotenkin niin pihalla kaikesta, kun ensimmäistä kertaa tässä veneessä:LOL: Mahtavaa, että vuoto on loppunut @Amado :) Noi ultrat on kyllä niin jännittäviä, tsemppiä odotteluun!(y) Itsellä alkaa myös jännitys nousta...
  15. ananasbananas

    Heinäkuiset 2019

    Toi hcg-arvo kiinnostaisi myös minua. Sitä ei ilmeisesti oteta automaattisesti ollenkaan, vai onko sitten ensimmäisen neuvolan jälkeen? Eilinen oli aika rankka päivä. Koko työpäivän ajan hirveää etomista ja huimausta. Syöminen oireisiin vähän auttaa. Illalla söin riisipuuroa, joka laukaisi tosi...
  16. ananasbananas

    Heinäkuiset 2019

    Tsemppiä ultraan @jammaillen (y):) @Kuumeilija90 me ei olla myöskään kerrottu lähipiirille. Vakaa aikomus olisi kertoa jouluna, jos sinne saakka selvitään :) Meillä on plussan jälkeen ollut yhdet juhlat, joissa alkoholia tarjolla. Silloin oli niin lyhyt aika plussauksesta, että en halunnut...
  17. ananasbananas

    Heinäkuiset 2019

    Tervetuloa uusille plussanneille :love: Meitä alkaa olemaan jo hyvä määrä täällä (y) Täällä on ollut puhetta oireista. Itselläni ennen viikonloppua ollut oikeastaan vain väsymys oireena. Viikonloppuna alkoi ällötysolo. Olo pahimmillaan aamuisin ennen aamupalan syömistä ja sitten jos syöminen...
  18. ananasbananas

    Heinäkuiset 2019

    Hienoa, että sait 3+! Ei tarvitse sitä jännittää enää :) Itsellä eilen ja tänään ollut sellaista aaltoilevaa kuvotusta. Eilinen aamu oli ehkä pahempi. Sängystä noustessa tuli kauhea kylmähiki ja ällötys :sick:Syömisen jälkeen taas helpotti. Ollaan lähdössä reissuun kahden viikon päästä ja...
  19. ananasbananas

    Heinäkuiset 2019

    Onnea uusille plussanneille:love: Tänään olin varhaisultrassa. Kohdusta löytyi raskauspussi, jonka sisällä ruskuaispussi ja pieni tiivistymä, eli alkio mittojen perusteella viikot 5+6. Hieman huonosti erottuva syke löytyi myös:love: lääkärin mukaan kaikki normaalisti viikkoihin nähden. Haluavat...
  20. ananasbananas

    Heinäkuiset 2019

    Olisin halunnut itsekkin sen varhaisultran vasta ensi viikolle, jolloin olis 7+ menossa. Polilta halusivat varata ajan huomiselle, jolloin 6+1. Vähän kyllä mietityttää onkohan liian aikaista nähdä sykettä.. Jännä nähdä nukuttaako ensi yönä ollenkaan:LOL:

Yhteistyössä