Hakutulokset

  1. Marji

    Elokuiset2021

    Iltapäivällä oli jo aika ultraan, mutta jotenkin oli niin säätöä koko loppupäivä töiden ja esikoisen vuoden vikan päiväkotipäivän kanssa et vasta nyt ehdin päivittelemään rauhassa. Mut jes, kaikki oli kunnossa ja siellä pienen nallekarkin sydän löi tasaisesti. Ihana joululahja! Koon...
  2. Marji

    Elokuiset2021

    Meillä on nyt sitten huomenna edessä totuuden hetki eli varhaisultra. Jännittää! ”Sopivasti” kaikki pienetkin raskausoireet kahviällötystä lukuunottamatta ovat kadonneet tässä lähipäivinä. Jos kaikki kuitenkin on kunnossa niin voisin liittyä sit faceryhmään ja edessä olis myös jouluna meidän...
  3. Marji

    Elokuiset2021

    Voi kurjuus, osanottoni kesken menneille! :cry: Tuotahan sitä itsekin jatkuvasti vielä pelkää, kun niin varhaisilla viikoilla vielä mennään. Mut voi kans lisätä listalle eli 2.8./Marji/2./HUS Meillä siis tulossa lapsille noin 3,5v ikäero. Itse asiassa alun perin suunniteltiin et vois olla...
  4. Marji

    Elokuiset2021

    Ihailtavaa aktiivisuutta @Leijjjona ! Mä liityn fb-ryhmään kans kuitenkin vasta ultran jälkeen. Päädyin nyt jahkailun jälkeen varaamaan sen varhaisultran ja jouluviikolle, jolloin pitäis olla viikkoja 8+ jo. Mennään yhdessä puolison kanssa kesken työpäivän - tässä mielessä oon erityisen...
  5. Marji

    Elokuiset2021

    Mä sain myös eilen neuvolaan ajan ja hyvä tosiaan, et täällä vinkkailtiin asiasta, koska ennen joulua ei ollut enää aikoja! 28.12. menen sitten minäkin. Sit vaan pitäis tehdä seuraavaksi päätös sen varhaisultran kanssa, että mennäkö vai eikö... @Freesiasi kyseli cb-testin viikkonäytön...
  6. Marji

    Elokuiset2021

    Esikoisesta taisin innoissani soittaa neuvolaan jo heti raskaustestiä seuraavana päivänä, mutta nyt en oo vielä soittanut. Hyvä huomio tuo joulun pyhät eli vois pian soitella. Varhaisultrassa ei esikoisesta käyty eikä muuten oltaisi menossa nytkään, mutta joulun vietto vähän mutkistaa asioita...
  7. Marji

    Elokuiset2021

    Kiitos @Poppana_ ! Meillä on esikoinen nyt 2-vuotias, mutta ehtii täyttää 3 ennen pikkusisaruksen syntymää. Nyt kun mietin tarkemmin niin taisi esikoisenkin odotusajan fb-ryhmä olla perustettu jo aika varhain, mutta itse vaan uskalsin liittyä sinne vasta ekan ultran jälkeen silloin Ehkä...
  8. Marji

    Elokuiset2021

    Vau, täällähän oli jo elokuisten ketju! Tein itse positiivisen testin tänään ja oman kierron perusteella LA olisi 1.-3.8. mailla. Tämä olisi toinen lapsi meille ja kun esikoinenkin meni hieman lasketun yli niin veikkaan, että kyllä tämä elokuinen on. Huh miten ihanaa, kiitollisuutta ja kauhua...
  9. Marji

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    Mahtavat kuulumiset @Haloska @dand3lion ja @Aivotar :love: Mulla ei edelleenkään ole mitään fiiliksiä beben sukupuolesta, mutta mun alitajunnalla selvästi on: oon nyt nähnyt kaksi kertaa unta siitä, et oon ultrassa ja kätilö kertoo sukupuolen. Ekassa unessa vauva oli tyttö ja tokassa poika...
  10. Marji

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    @SannuB ja @susanmaaria noin se taitaa just mennä, mä sain ekan ultran uusinnan vielä Kättärille, mut sit mun rakenneultra siirrettiin lokakuun alkuun ja se onkin jo Naistenklinikalla. Synnyspaikkaskenaarioita en ole tajunnut vielä ajatellakaan, mut jonnekinhan sitä on aina mahduttava ;)
  11. Marji

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    @SannuB sun kuvauksen perusteella oltais voitu melkein ollakin, kun meidänkin miniä ja sen liikehdintää kehuttiin aika vuolaasti (y) mut on kyllä ihanaa et ne, joille toi ultraaminen on ihan arkipäivää, jaksaa tuolla tavalla innostua muiden asioista! Mä olin kuitenkin Kättärillä, joten ei voinut...
  12. Marji

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    Ihanat kuulumiset @susanmaaria :love: Ja kiitos @Paputoive aktiivisesta listan päivittelystä, toivotaan että LA:n jatkuva ronklaaminen on ohi ainakin mun osalta nyt!
  13. Marji

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    Voi teitä, nauroin aamulla metrossa ääneen tuolle edellisen ketjun soodatestille! :LOL: Ehkä pitäis itsekin tehdä, kun ei mulla mitään oloja sukupuolesta ole... Mulla oli tänään ultra, ja taidan nyt sitten viimein uskoa olevani raskaana. Siellä se sydän läpätti ja kädet huitoivat! :love...
  14. Marji

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Paljon ihania kuulumisia, onnittelut sykkeistä kaikille ja tervetuloa uusille! Mä oon ollut muka niin kiireinen etten ole ehtinyt tänne kirjoittamaan, mutta eipä tässä toisaalta mitään muutoksiakaan olossa ole oikein ollut. Eka neuvola viime viikolla oli ehkä vähän pettymys, vaikka ihan...
  15. Marji

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Voi itku puhuriina ja papupata, hurjasti tsemppiä ja myötätuntoa teille! :cry: Onneksi täältä löytyi myös hyviä kuulumisia, onnittelut niistä! Itse odottelen innolla ensi tiistain ekaa neuvolaa. Silloin pitäisi mun laskelmien mukaan olla 9+0 eli sydänäänistä haaveilen. Voi myös olla et laskettu...
  16. Marji

    Helmikuun hippuset 2018

    Ihanasti tullut paljon keskustelua juhannuksen aikanakin (y) Musta on kans tosi kiva lukea näitä muiden fiiliksiä jälkeenpäinkin, vaikka ei ehdi ihan joka päivä tätä seurata. Mulla on myös noita "menkkakipuja" päivittäin, välillä tosi lievinä tuntemuksina ja välillä sit sellaisina ihan kunnon...
  17. Marji

    Helmikuun hippuset 2018

    Mä ehdin jo melkein huolestua siitä, ettei mulla vieläkään ole muita oireita kuin epäsäännöllisen säännöllisiä vatsakipuja. Sit kävin katsomassa tuota äitiyspakkausta ja aloin itkemään :LOL: siis liikutuksesta, että me saadaan jotain tollasta valtiolta! Ehkä tää menee jo tän tilan piikkiin...
  18. Marji

    Helmikuun hippuset 2018

    Oi, täältähän löytyikin paljon viestejä! Tervetuloa kaikki uudet mukaan minunkin puolestani (y) Pidän myös peukkuja Wiolettalle, että kaikki menee lopulta hyvin. Ja tietty meille kaikille muille, tää tuntuu kieltämättä välillä vähän liian jännittävältä, kun mistään ei oikein voi olla vielä...
  19. Marji

    Helmikuun hippuset 2018

    Kiitokset pohdinnoista @sarahh85 & @anscu Mietin itsekin, että 12. viikon jälkeen voisi olla hyvä aika kertoa, ellei sitten pompsahda maha liikaa ulos jo ennen sitä! Nyt raskaudesta ei vielä tiedä kukaan muu kuin mies ja te ;) Varmaankin myös yrityksestä tienneille ystäville kerron vielä muita...
  20. Marji

    Helmikuun hippuset 2018

    Marji/28v/1.lapsi/LA n.10.2./Hki Heippa! Varovaisesti liityn minäkin joukkoon: eka plussa ikinä tuli tiistaina ja tänään sain sovittua ensimmäisen neuvolakäynnin, joka olisi 11.7. Täällä taisi jo useammalla muullakin olla tuo sama päivä ekalle käynnille. Mulla ei oikeastaan ole ihan samassa...

Yhteistyössä