Hakutulokset

  1. H

    Huhtikuiset 2020

    Mä toivon itse lähes kaiken erilaiseksi, synnytystä myöten. Mulla oli raskausmyrkytys, traumaattinen synnytys, synnytyksen jälkeinen masennus ja jouduin ravaan psykologilla, ettei pää mennyt sekaisin kaikesta. Imetys ei onnistunut, mulla ei tullut ahdistuksen takia maitoa tarpeeksi. Tällä kertaa...
  2. H

    Huhtikuiset 2020

    Nyt varasin minäkin ajan varhaisultraan :love: syyskuun 2. Päivä, silloin viikot 6+6. Jännittää ihan kauheasti, että onko siellä kaikki hyvin :unsure: onneksi on toi esikoistyttö pitämässä päivät kiireisinä, niin ei tarvitse viettää kaikkea aikaa murehtiessa :D
  3. H

    Huhtikuiset 2020

    @Kaislaah okei enpäs ole kuullutkaan tollaisesta. Kävit siellä siis nimenomaan varhaisultrassa? Katsoin noita varaus sivuja ja siellä ei saanut valita aihetta käynnille. Kerroitko siis vasta siellä, että haluat ultran?
  4. H

    Huhtikuiset 2020

    Mulla vaihtui nyt 4+0 viikko, miten ihanaa on saada taas laskee viikkoja :love: etovaa oloa on tosi paljon, ihan päivittäin. Alavatsaakin jomottaa ja vihloo kovaa. Esikoisesta aloin oksentaa 6+3 ja tuntuu, että tässäkin raskaudessa joutuu varmaan halailemaan pönttöä :confused: Mua ahdistaa ihan...
  5. H

    Huhtikuiset 2020

    Heippa! Mä haluaisin kanssa liittyä ja facebook ryhmäkin kiinnostaisi! Tein tänään dpo 12 selvän positiivisen raskaistestin ja viikkoja on kasassa vasta 3+6, mutta mennään päivä kerrallaan Oon 23v ja mulla on ennestään joulukuinen 2017 tyttö, eli pian 1v8kk. Laskurin mukaan la on 21.4.2020
  6. H

    Haaveena vauva 2020

    Dpo 12 ja sain vahvan plussan! Oon niin onnellinen, että ihan itkettää❤️ meidän tytöstä tulee isosisko jos kaikki menee hyvin ❤️ kuvaa tää ei suostu antaa laittaan tähän.. :mad:
  7. H

    Haaveena vauva 2020

    Hei te jotka muistatte aiemmista raskauksista tai ootte plussanneet jo: oliko normaalia, että alamahaan sattuu kovaa? Jatkuvasti menkkajomoa ja välillä pistää tosi kovaa. En muista esikoisesta, että paljonko alussa oli kipuja. Sen vaan muistan, että esikoisesta olin yhdessä vaiheessa varma, että...
  8. H

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun tiedän, nää testit ei oo parhaimmasta päästä, mutta malttamaton kun oon. Posti ei ole vielä tuonut mun testipakettia ja digi odottamassa tiistaita, niin oli pakko tehdä välissä yksi testi :)
  9. H

    Haaveena vauva 2020

    Heippa! Mä haluaisin kanssa liittyä Hennaaa / 23v / 2. Lapsi / ya 7/2019 Oon välillä silmäillyt tätä ketjua, mutta nyt vasta alkoi kunnon yritys meillä. Toinen lapsi haaveissa, esikoistyttö on pian 1v8kk. Eilen oli dpo 10 ja tein raskaustestin. Sain mielestäni haamuviivan, kun punaisuutta oli...
  10. H

    *Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

    Kiva kuulla muidenkin kuulumisia :) Mulla myös liitoskivut riesana, jotka alkoi tosin jo monia viikkoja sitten, hyvä kun pääsee nykyään kauppareissut tekemään kivuilta, pahoinvointikin edelleen riesana :( Mutta ne pikkusen liikkeet on kyllä ihania. Mä aloin tuntemaan ne todella aikaisin (rv13)...
  11. H

    *Tammikuun Tarrasukat 2018 Elokuussa*

    Moi! Ei ookaan tullut pitkään aikaan kirjotettua tänne, mulla on rakenneultra 30.8. Kun viikkoja kasassa 21+3 Alle 2 viikkoa aikaa, kova jännitys päällä jatkuvasti, aiotaan kysyä sukupuolta jos pieni sen vaan suostuu näyttämään :) Onko muilla tullut vielä supistuksia? Mulla alkanut ilmeisesti...
  12. H

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    7.1. hennaaa, 21, TAYS, ensimmäinen lapsi Täällä kanssa yksi tammikuussa lapsensa saava. Ensimmäinen lapsi joten kaikki on uutta ja jännää. Mut voi lisätä listaan :) Jännäää nähdä kuinka monella osuu samalle päivälle LA! (y) Kävin maanantaina Nt-ultrassa ja kaikki oli onneksemme hyvin...

Yhteistyössä