Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Hupsista, mulla on jäänyt pitkäksi aikaa tänne kirjoittelu, Facebook kun on puhelimessa aina auki. Hetki menikin kun luin kaikki edelliset ketjut! Mulla nyt 19+4, hui, puoliväli. Vatsa kasvaa, liikkeet tuntuu ja vointi on ihan hyvä. Väsymystä ja mielialanvaihteluita toki on. Aikamoisessa...
  2. M

    Maaliskuiset 2018

    Täällä 7+4, tällä viikolla eka neuvola. Kovasti tekisi mieli mennä varhaisultraan, mutta olen päättänyt olla kärsivällinen ja säästää rahan. :/ Viikon ajan ollut nyt huonoa oloa eikä juurikaan mitään tee mieli syödä. PAITSI, välillä tulee hyvä hetki jolloin sitten vedänkin kaksin käsin ruokaa...
  3. M

    Maaliskuiset 2018

    Mut voi lisätä listaan LA 5.3., moolnap, 28v, SATKS, 2.lapsi. Täällä maha kovin turvonnut, pitää jo miettiä mitä vaatekappaleita voi kaapista päälleen laittaa. Pahoinvointi myös alkanut pikkuhiljaa, pitää muistaa syödä parin tunnin välein, muuten käy huonosti. :D Mä oon ihan lähimmille...
  4. M

    Maaliskuiset 2018

    Yllättävän vähän tuntemuksia, pientä turvotusta, ärtyisyyttä, ajoittaista jomottelua alavatsalla ja väsymystä niin että haukottelen jatkuvasti. Ainiin, ja nälkä on koko ajan. Tää olis toinen raskaus ja imetän vielä 1v esikoista. Muakin vähän jännittää tällä kertaa että meneekö kesken. Plussa kun...
  5. M

    Maaliskuiset 2018

    Täällä viime torstaina 22.pvä plussa. Viikkoja varmaankin 4+3. Peukut pystyyn!

Yhteistyössä