Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuiset 2021

    Täällä myös eilen testattu positiivinen tulos. Laskettu aika olisi 8.4. ja toinen lapsi tulossa, jos kaikki menee hyvin. Oireita ei ole niin minkäänlaisia, enkä muista koska ne esikoisesta alkoivat. Mielestäni tässä vaiheessa oli kyllä jo jotain. Yllättävän erilaiselta tuntuu myös uutinen...
  2. M

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @Uuna Täällä myös yksi vuotelija. Tuhrua tuli viikoilla 6-7 ja mulla oli myös kovia kipukohtauksia. Kävin sitten varhaisultrassa suunnittelemaani aiemmin ja kohdunnapukan limakalvohan se siellä vuoteli, ei sen kummempaa. Lääkäri lohdutteli kovasti ja sanoi, että toki kipuun yhdistettynä hyvä...
  3. M

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Sähköpostiin siksi, että muutenhan on vähän vaikea tietää kenet ryhmään pitäisi liittää mukaan. Liittäminen tapahtuu sähköpostiosoitteen kautta, koska ryhmä on salainen eikä sitä löydä haulla. 60 henkilön rajoitus taisi olla siksi, että ryhmä pysyisi mukavan pienenä ja ihmiset tuntisi toisensa...
  4. M

    Maaliskuiset 2018

    Tsemppiä kovasti @pienimatkassa! Ja huh mikä kokemus @mussu81 :lla! Onneksi kaikki kääntyi parhain päin. Mä haluan puolestani lohdutella vuodoista kärsineitä, että älkää liikaa murehtiko tuhruttelua. Tiedän - helpommin sanottu kuin tehty ja itsehän kävin lääkärillä alkuraskaudessa kun tuo...
  5. M

    Maaliskuiset 2018

    Tuolla on jo huhtikuisten ketju!! Miettikää, aika kuluu sittenkin :) Onnea ihanista ultrauutisista @Edith_87 ja @*Louhi* ja olikohan vielä joku muukin...? Mullahan oli myös kipuja ja vuotoja ennen ultraa, mutta huoli oli silti ollut turhaa. Nyt kun omasta varhaisultrasta alkaa olla jo vähän...
  6. M

    Kokemuksia alkuraskauden oireista.

    Oot varmaan jo saanut tuloksen mutta vastailen silti. Ei ollut muita oireita kuin jatkuva lämpöily, mikä toisaalta voi olla myös normaalia ovulaation jälkeistä kehontoimintaa :) Aiemmissa kierroissa mieli keksi "oireita" senkin edestä, vaikka testi sitten näyttikin negatiivista. Eli mun oma...
  7. M

    Maaliskuiset 2018

    Ihanaa kun keskustelu täällä vilkastuu! :) Täällä hyviä uutisia. Päädyttiin alkuraskauden ultraan vähän suunniteltua aiemmin jo nyt maanantaina, koska niiden mun aiemmin valittelemien kipujen lisäksi alkoi tulla punertavaa vuotoa. Olin aika huolissani mutta sieltä se alkio ihan oikeasta...
  8. M

    Maaliskuiset 2018

    Hei onkos siellä meidän Facebook-ryhmässä jo paljon porukkaa? Itse haluaisin liittyä mukaan, mutta ei ehkä näin varhaisilla viikoilla vielä uskalla... Mulla on nyt jo pari päivää ollut tosi onnellinen olo tästä kaikesta. Uskomaton ajatus, että pienen sydämen pitäsi jo sykkiä tuolla...
  9. M

    Maaliskuiset 2018

    Tervetuloa uusille ja tsemppiä kaikille, joilla epävarmuutta ilmassa! Toivottavasti kääntyy vielä parhain päin. @Suikku1, täälläkin vatsakivuista kärsitty mutta ei ihan viime päivinä enää. Ensin olin varma, että kesken menee mutta googlailu auttoi ja vaikuttaisi olevan alkuraskaudessa suht...
  10. M

    Maaliskuiset 2018

    Täällä edelleen aika oireetonta, lähinnä vatsakipuja iltaisin mutta ei juuri muuta. Toivottavasti jotain tuolla silti tapahtuisi... Ajatelin varata varhaisultran yksityiselle, vai voikohan sen sittenkin saada ihan neuvolan kautta? Facebook-ryhmästä itsekin tosi kiinnostunut, mutta en tiedä...
  11. M

    Maaliskuiset 2018

    Täällä yksi maaliskuinen lisää. Viikkoja laskurin mukaan 4+2 ja la olisi kai 8.3. Alkuraskauden ultraa harkitsen mutta pitää vielä miettiä. Ensimmäinen lapsi ja jotenkin kauhea paniikki päällä. Pelkään onko siellä edes mitään tai olenko voinut kielletyillä ruoilla jo aiheuttaa alkiolle jotain...

Yhteistyössä