Hakutulokset

  1. tilliina

    Haaveena vauva 2020

    Moi! Joo, saa lisätä. :) Eli 31 v/ 2. lapsi / yritys alkoi elokuussa 2019, plussa nyt syyskuussa. :)
  2. tilliina

    Toukokuiset 2020

    Moi! Ootko jo perustanut ryhmän? :love:
  3. tilliina

    Toukokuiset 2020

    Moi! Täällä dpo10 tänään ja testasin plussan! Apua. Laskettu aika 16.5. :love:
  4. tilliina

    Haaveena vauva 2020

    Hups, raskaana ollaan :love: :eek: en olis uskonut, että näin käy, harrastettiin yhden kerran suojaamatonta seksiä :eek: edellistä tehtiin puoli vuotta ovistestit kourassa. :eek:
  5. tilliina

    Haaveena vauva 2020

    Onnea paljon plussanneille :love::love::love: Tulin tänne horinoimaan taas, nyt dpo8 ja eilen mulla oli outoja vihlaisuja alapäässä ja tänään mua on itkettänyt ihan kaikki :whistle: mulla oli ekassa rakkaudessakin dpo8 tosi tunteellinen päivä, muistan sen, koska se oli itsenäisyyspäivä. Mua...
  6. tilliina

    Haaveena vauva 2020

    Me sitten vaan päätettiin viikonloppuna kesken seksin, että tulee jos on tullakseen :D eli täällä nyt dpo2 ja vähän jännittää :rolleyes:
  7. tilliina

    Haaveena vauva 2020

    Hei joo, siellä oltiin! :LOL: Mites teillä menee, kohta myös vuoden ikäinen kotona? Ootteko kauan jo haaveilleet toisesta? :love:
  8. tilliina

    Haaveena vauva 2020

    Onnea plussanneille :love: Hei saanko ehdottaa, että tuohon listalle laitettaisiin myös monesko yrityskierto ja monesko lapsi haaveissa? :rolleyes:
  9. tilliina

    Haaveena vauva 2020

    Heippa! Tulin vähän fiilistelemään yrityspuuhia ja miettimään, olisiko sitä itse jo valmis toiseen kierrokseen :D meillä siis kohta vuoden ikäinen tyttö ja lievässä harkinnassa, josko aloittaisi yrittämisen uudestaan nyt syksyllä. :love: Edellinen raskaus on kyllä vielä turhan tuoreessa...
  10. tilliina

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Varmasti menee sullakin nopeasti, tää on ihan hullua! :LOL: Mikä viikko sulla on silloin varhaisultran aikaan? Itellä kävi niin, että rv 6+2 ultrassa ei vielä näkynyt sykettä ja sai sitten itkeä viikon, kun ei tiennyt, onko siellä ketään elossa vai ei. Onneksi seuraavalla viikolla se sykekin jo...
  11. tilliina

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea @Jennipä :love::love::love::love::love: oli pakko tulla huutelee vielä täältä viikolta 38. Ootte niin ansainneet tuon, paljon tarrasukkia matkaan! :love:
  12. tilliina

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @voittamaton pakko tulla huutelee täältä taustalta, onnea niiiin paljon, oot niin ansainnut plussan ja ihanan oman käärön! :love::love::love::love: (Mäkään en oo vielä ihan kokonaan osannut lopettaa tän ketjun lukemista, vaikka rv15 jo menossa :ROFLMAO:)
  13. tilliina

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Niin ja tuli toinenkin juttu mieleen, mitä mietti yrittäessä ja mietin varmaan taas, jos joskus palaan yrittämään. Eli mitä teki toisin tärppikierrossa. Tässä tulee! Ei harrastettu seksiä kalenteri kädessä, vaan silloin kun huvitti. En myöskään juonut kahvia koko kierrossa. Kahvin jätin tosin...
  14. tilliina

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hei mulle tuli mieleen vielä sellainen asia, mikä itseäni yrittäessä kiinnosti ehkä kaikista eniten: raskausoireet ennen plussaa. Kirjoitanpa ne tänne ylös, jos muitakin kiinnostaa ja tietty myös sitä varten, että itseäänkin saa vielä muistutella näistä. Mulla ei tullut mitään sellaisia...
  15. tilliina

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    @Kukha Tervetuloa mukaan ja onnea plussasta! Mäkin plussasin 3+4 viime lauantaina, joten ihan alussa täälläkin :) Ja haha, joo, no jos viime kesiä on katsominen, niin sitä hellettä kestää 2,5 päivää. Ehkä me siitä selvitään, vaikka oltais kuinka viimesillämme :D
  16. tilliina

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Voi ei @syystyttö ja @Hiutale89 :cry: kunpa pian taas testi näyttäisi plussaa ja saisitte ensi vuonna nyytit syliin! Ja kiitos tosiaan tälle ryhmälle, on ollut ihanaa, kun on ollut oma paikka, jossa puhua kaiken maailman hullutuksista, mitä tämä yritys on tuonut mukanaan. :love: :D Oon kans...
  17. tilliina

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    @emilyyh Mulla on ollu kans välillä melko kipeitä juilimisia, mut ne kuulunee asiaan! :) eipä murehdita niitä ainakaan vielä, jos mitään muuta ikävää ei ilmene :)
  18. tilliina

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Yllätysyllätys, oon jo testaillut viittä eri äppiä. :DPäädyin niistä tyylikkäimpään, Preglifeen, joka näyttää myös kalenterin, josta voi tarkastella aina tietyllä päivämäärällä, monesko raskausviikko+päivä on menossa. Toi oli mulle ehkä tärkein ominaisuus. Preglife on suomenkielinen. Mut jos...
  19. tilliina

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Hihii!:love: Mäkin eksyin jo tuonne Face-ryhmään. Älä huoli täällä kirjoitetuista jutuista, siellä ihmiset kirjoittelee noloja juttuja ihan omalla naamallaan :D mullakinhan menkkojen pitäis alkaa vasta huomenna, mut uskaltauduin silti mukaan tuonne.
  20. tilliina

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Kiitos vastauksestasi! Joo, näin oon ymmärtänyt :) ja ilmeisesti se "kiinnittymisvuotokin" tulee vasta monesti siinä ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa ja on juurikin tuollaista vaaleanruskeanpunertavaa. En siis huolestu vielä :) ja onnea sullekin raskauteen!

Yhteistyössä