Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Aika menee hitaasti joo mutta samalla ihan hurjaa vauhtia! Vaikea ajatella että kohta on puoliväli käsillä :eek: Mulla muksiminen ja potkut senkun kiihtyvät vaan, viikonloppuna tunsin ekaa kertaa potkut jo kädellä vatsan päältäkin. Oon kyllä edelleen yllättynyt miten aikaisin ensisynnyttäjänä...
  2. M

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    @Korallikala Tulin juuri myös neuvolalääkäriltä ja ihan samat fiilikset jäi. Ihan turha käynti, vähän jotain höpisi samoja voimavarahommia kuin viimeksi nlassa, puoli minuuttia kestänyt sisätutkimus ja 10 s kestänyt sydänäänten kuuntelu o_O Rakenneultraan pikkuisen reilu 3 viikkoa ja seuraavaan...
  3. M

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    @Sano Pirkka Sama vaiva täällä! Olin yksi päivä makoilemassa sohvalla jotenkin tosi rennosti ja yht'äkkiä aivastin. Onneksi oli paksut housut jalassa niin ei ollut sohva märkänä :LOL: Mulla on siis aina, lähes koko ikäni aivastaminen välillä vihlonut alavatsaa, niin oon osannut aina vähän varoa...
  4. M

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Mä luulen, että oon alkanut tuntemaan liikkeitä :love: Luulin eilen, että tunnen oman sykkeen mahassa, mutta kun kokeilin omaa pulssia nii ihan eri rytmiin menee :LOL: Liikkeet tuntuu niin kuin kupla koputtaisi sisällä. Saattaa tuntua pari kertaa tai sitten muutaman minuutin kerralla. Tosi...
  5. M

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Mulla on vatsa vähän kasvanut, etenkin iltapäivästä tiukemmissa vaatteissa näkyy hyvin. Vatsa on myös ihan kova, vaikka sen voikin varmaan vielä sekoittaa, että olisin vaan lihonut :LOL: Painoa tullut lisää jo n. 5 kg. Ja @Korallikala mua ärsyttää myös tuo vaatteet päällä (ja täällä myös kengät...
  6. M

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Mulla alkaa olla tosi tukala olo tän vatsan kanssa JO NYT :cry: vatsa on pikkuisen tullut esiin alhaalta ja läskit ja sisäelimet ovat ilmeisesti työntyneet ylöspäin. Vatsalihakset on vieläkin kipeät ja hengittäminen hankalaa, kun kohtu yrittää tunkea esiin, mutta vatsalihakset ottaa vastaan. Oon...
  7. M

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Onko kenelläkään vielä helpottanut pahoinvointi ja väsymys? Just tuossa heräsin taas töiden jälkeen 2 tunnin päikkäreiltä ja nukkumaan varmaan klo 21 että jaksaa herätä 6 :confused:. Saisi helpottaa jo, että pääsisi liikkumaan :cry: 2 kk tauko salista ja ryhmäliikunnasta näkyy ikävällä tavalla...
  8. M

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Mä kävin viime ke np-ultrassa, mulle oli ainakin jo pe tullut omakantaan seulontojen tulokset ja MoM-luvut (mitkä siis lasketaan mm. niskturvotusta apuna käyttäen). Mitään varsinaista kertomusta ei ollut siellä vielä, mutta katsoin että edellisiltäkin käynneiltä kirjauksessa oli saattanut kestää...
  9. M

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Ultrassa kaikki hyvin! Siellä pikkuinen heilui nyrkki pystyssä ja heitti volttia :LOL: Ihanaa, nyt tää alkaa tuntua ihan oikeesti todelta :love: Oli pakko mennä heti kaupoille ja ostaa ensimmäinen pikkuinen body :) Laskettu aika muuttui vähän, eli uudet tiedot: 20.4 Miala / 25 / 1. / KYS
  10. M

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    @Korallikala mulle sanottiin, että mielellään kun ei olisi ihan äsken vessassa käynyt niin hyvä. Jos ei vatsan päältä onnistu niin sitten ultrataan alakautta. Ja neuvolassa terkkari sanoi myös, että täällä ultraajasta riippuen toiset ultraavat joka tapauksessa alakautta.
  11. M

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Tänään kävin neuvolassa yrittämässä sydänäänten kuuntelua ja sieltä ne löytyivät :love: yli 170 tikitti menemään :love::love: pieni helpotus, siellä on joku :rolleyes::rolleyes: ensi viikolla ultraan!
  12. M

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Täällä omien laskujen mukaan nyt rv 9+1 (neuvolan laskujen mukaan 10+3, katsotaan parin viikon päässä ultrassa mihin tarkentuu) ja alkaa olla aika vaikeaa piilotella enää tätä raskautta. Perjantaina työpaikan juhlissa kaksi naista arvasi että oon raskaana (toisen mielestä oon jotenkin...
  13. M

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Hei, tässäpä erikoisuus mihin netin syövereissä törmäsin: tiesittekö, että tavallisen raskaustestin viiva haalenee, kun hcg:n taso on noussut tarpeeksi korkeaksi? Oli pakko testata, alla kuva testeistä normaalisti tehtynä (ylempi) ja vedellä laimennetusta pissasta tehtynä (alempi). En uskonut...
  14. M

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Eka neuvola takana! Kauheasti tuli asiaa sekä lähetteet nt-ultraan ja labraan. Mukavan oloinen neuvolatäti sattui, asioita käytiin ihan laidasta laitaan läpi. Sydänääniäkin yritettiin kuunnella, ei vielä löytynyt. Varoittikin etukäteen jo, että kun viikot varhaiset ja laitteet vanhat niin ei...
  15. M

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Mulla vasta 8. raskausviikko menossa, mutta vatsan turvotus on jotenkin erilaista kuin ennen raskautta. Olen normaalipainoinen, vatsamakkaroita löytyy, mutta nyt raskauden aikana tuntuu erityisesti tuohon jenkkisten ja alavatsan alueelle pesiytyneen extrarengas :whistle: iltaisin etenkin vatsa...
  16. M

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Joo lueskelin kanssa, että pahan olon huippu on yleensä viikoilla 9-12 :(
  17. M

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Täälläkin pahoinvointi vaan yltyy :sick: alkoi mietona etovana olona joskus viikolla 5-6, ja nyt ollaan ihan tosissaan oltu parina vikana päivänä oksennus kurkussa. Jos pahenee vielä niin eiköhän tässä pian laatta lennä :confused: jos ehtii tulla nälkä niin olo on karmea. Samoin jos yöllä herää...
  18. M

    Huhtikuiset 2018

    18.4.18 / Lellu / 34 / 3. / KYS 24.4.2018 / Miala / 25 / 1. / KYS tai MKS
  19. M

    Huhtikuiset 2018

    Tähän sen verran korjausta, ettei Savonlinnassa ole synnytetty enää pariin vuoteen. Täältä mennään Mikkeli/Kuopio/Lappeenranta/Joensuu :)
  20. M

    Huhtikuiset 2018

    Heippa, täällä vasta omien laskujen mukaan viikkoja 5+5, mutta oireita löytyy koko kirjo. Jo ennen plussausta alkoivat älyttömän kipeät alavatsakrampit, ne ovat onneksi helpottaneet siitä 20 x vuorokaudessa muutamaan kertaan. Tissit ovat jäätävän kipeät ja kasvaneet jo nyt:( nälkä on jatkuvasti...

Yhteistyössä