Hakutulokset

  1. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Onnea paljon @Oliivi3 ihanasta pojasta <3 :) Mites teillä on kesä lähtenyt sujumaan? @Sariaana82 Ompa kiva kuulla että vauva on rauhallinen jne. :) Treffit kuulostais hyvältä, mut me asumme Lahdessa. Muutettiin tänne pari viikkoa sitten vasta. Ehkäisyä me ollaan miehen kans sen verran...
  2. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Ompa kiva kuulla :) Nyt vaan leppoisaa ja sujuvaa raskautta toivotan :)
  3. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    @Sariaana82 Onnea paljon pienestä pojasta, ihanaa :) <3 Milläs viikoilla hän nyt syntyikään? Tervetuloa joukkoon @Twinmum :) Mites meni varhaisultra? Elämä kyllä yllättää välillä. Meilläkin tämä toinen tulokas tuli aika yllärinä spontaanisti, kun esikoista yritettiin yli 5 vuotta, ja lopulta...
  4. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Heiii!!! Täällä kiirettä pidellyt, kun myytiin asunto. Nyt muuttohässäkät päällä väliaikaiseen asuntoon, kunnes löydetään oma uusi talo. Se ois trakotus löytää nyt pian ennenku vauva syntyy, eli kiire on! :D En haluis täällä anoppilassa olla kun vauva tulee, vaan haluan rauhassa asettua omaan...
  5. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Hyvää naistenpäivää kaikille vahvoille naisille :) Tsempit Sariaanalle pelkopolille! Hyvin se menee. Onneksi on tommoinen mahdollisuus <3' Täällä kaikki jees, paitsi aika kovat liitoskivut välillä alkaneet. Pahiten iskee silloin jos oon paljon kävellyt, ja esim. taaperoa työnnellyt vaunuissa...
  6. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Paljon onnea @Saaga79 pojasta <3 :)
  7. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Niin paljon onnea pienestä pojasta @NiiskuNeiti2020 !!! :) <3
  8. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Voi tiedän niin tunteen @NiiskuNeiti2020 . Meillä poika ois köllötellyt varmaan rv 42 asti jos ei ois käynnistetty rv 41. Ainoa syy siihenkin oli silloin lapsiveden tihkuminen. Herrahan oli niin tyytyväinen tuolla sisällä, ettei saatu edes imukupilla ulos, vaan tuntui et repi irti ja meni takas...
  9. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Mahtava kuulla @Lumikukka21 !! Ei muutakun kovasti tsemppiä Maanantaille <3 :) Täälläkin lähestyy rakenneultra. Alle viikko enää, ja jännittää aikalailla. Toivottavasti vauva näyttäis meille sukupuolensa :D Huomenna mulla on neuvolalääkäri. Niin sitä vaan ollaan lähes puolessa välissä...
  10. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Hei @Lumikukka21 :) Mikäs siellä sulla tilanne nyt?
  11. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Hui ompas jännää! Kohta teillä @NiiskuNeiti2020 on jo pikkuinen sylissä! <3 Tsemppiä kovasti loppukoitokseen ja tulevaan synnytykseen :) Mä en ole vielä hommannut mitään tulevalle vauvalle. Odotellaan josko siellä rakenneultrassa selviäis kumpi tulossa, niin sitten voi pikkuhiljaa alkaa...
  12. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    On taas vähän kirjoittelut jääneet. Aika hiljaista täällä.Onko monet siirtyneet faceen vai? Meillä on aktiivinen mammaryhmä edelleen mun esikoisen ajoilta, niin heidän kanssa tulee juteltua päivittäin w-upin kautta. Asumme kaikki samassa kaupungissa, niin ollaan myös tavattu toisemme. Mielellään...
  13. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Moikka! Mä en ole menossa tuohon NIPT- testiin. Itseasias en edes tiennyt tollaisesta, ennenkuin googletin :D Aika kallis kyllä joo, mutta ymmärrän kyllä niitä ketkä haluaa siinä käydä. Itse en edes osallistunut tässä raskaudessa niihin kromosomiseulonta verikokeisiin. Oisin voinut toki, mutta...
  14. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Hei kaikille, pitkästä aikaa!! :) Oon pitänyt hiljaiseloa pikkusen, kun oltiin 22 päivää reissussa joulun aikaan. Olot myös oli aika huonot ja migreeniä oli vähäväliä, niin ei aivot oo toimineet. Rv 13 kun tuli täyteen, niin olot helpotti huomattavasti, onneksi! Toivotaan että nyt ois tää...
  15. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Heippa kaikille :) Tänne kuuluu ihan hyvää. Edelleen huono olo päivittäin, varsinkin iltaisin, mutta odotan niin rv 12, jos vaikka helpottais. Viime raskaudessa ainakin helpotti kuin seinään rv 12 jälkeen. Ihana kun sitten ehkä alkaa ruokakin maistumaan paremmin, ja taaperon kanssa jaksaa...
  16. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    @Alinna86 Oon myös niin kovin pahoillani :( Niin väärin ja epäreilua. Paljon voimia ja halauksia, muuta ei osaa sanoa :(
  17. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Oon niin pahoillani @Ks_ , lämmin halaus <3 :( @Hypsy , on teillä ollut melkoinen koettelemus! Onneksi kaikki nyt hyvin, ja pian sinäkin oot taas iskussa ja pääset vauvaa kunnolla hoitamaan <3 :) Jaksamista ja voimia paranteluun, ja tosi paljon onnea pienestä pojasta koko perheelle :love:
  18. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Täällä kärsitty tänään migreenistä, niin on ollut ihan veto pois. Aiheuttanut myös vieläkin huonompaa oloa sitten eikä oikeen mikään ruoka meinaa maistua...noh nää on näitä. Ajoin miehen ja pojan ulos et saan hetken lepää rauhassa, niin avasimpa heti läppärin ja tänne :D Mutta halusin tulla...
  19. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Pakko kysyä, että miten te saatte noi isot punaiset sydänemojit näkyviin? :D Mulla on vaan tossa joku hymiölista, mut jos valitsen jonkun niistä, niin ei sitten näykään tossa kun postaan tekstin, ärsyttävää :/ Terkuin ihminen joka tykkää kovin käyttää emojeita kirjottaessaan :D
  20. An1z81

    35+ vauvan odottajat

    Kiitos onnittelijoille :) ja tsemppiä @Hypsy kovasti!! Pidän peukkuja että pääsisit heti alkuviikosta käynnistykseen <3 ja voimia toki sitten itse synnytykseen Tuosta koronasta sen verran, että itse kyllä juu vähän enemmän nyt raskaana mietin mitä ympärillä tapahtuu. Maskia oon käyttänyt...

Yhteistyössä