Hakutulokset

  1. Saapasjalkakissa

    Puolison kuoleminen ja se kun tuntuu,ettei järki pysy menossa mukana.

    Minä hoidan osittain kyllä noita miehen aikaisemman perinnönjaon osalta asioita mitä pystyn lasten puolesta hoitamaan.... Lisäksi kun tässä oli kyseessä liikenneonnettomuus, niin pitää hoitaa myös vakuutusyhtiön kanssa erinäisiä selvityksiä, asioita jne..myös poliisin kanssa on saanut olla...
  2. Saapasjalkakissa

    Puolison kuoleminen ja se kun tuntuu,ettei järki pysy menossa mukana.

    Ja tässä oli siis vaan näitä asioiden hoitoa selostettuna... en ole edes alottanu vielä pohtimaan mitä tää kaikki mun päälleni tekee, välillä tuntuu et menee järki. Olin jo kuitenki ehtiny alottaa "oman uuden elämän" ennenkuin tää tapahtu.Ja nyt tuntuu,että pitää vaan odottaa ja odottaa ja...
  3. Saapasjalkakissa

    Puolison kuoleminen ja se kun tuntuu,ettei järki pysy menossa mukana.

    Kiitos, hyvä että joku ymmärsi mun pointin.. pointti kun ei ollu se,että tässä olisin kysyny neuvoa mitä mä nyt teen, olen lähestulkoon kaiken jo tehnyt mitä tällä hetkellä edes pystyn tekemään...mut tosiaan se,että kun se puoliso siitä ihan yhtäkkiä...mitään varottamatta kuolee, ni sinä...
  4. Saapasjalkakissa

    Puolison kuoleminen ja se kun tuntuu,ettei järki pysy menossa mukana.

    Mä olen kuule tehnyt jo ihan kaiken... siitä on sentään jo yli 2kk.. Pointti oli se,että jos mä olen olenkin tajunnu nämä kaikki asiat tehdä tässä, ni ei se helppoa ole ollut..Paperille pistin joka kerran asiat, mitkä tuli mieleen et pitää hoitaa... Mut tosiaan...moniko muu tajuaa niinkään...
  5. Saapasjalkakissa

    Puolison kuoleminen ja se kun tuntuu,ettei järki pysy menossa mukana.

    Oikeusaputoimistoon olen jo yhteydessä,mut käytännön asioista ei siellä tuntunu olevan mitään hajua, kun mä aloin selittämään sille naiselle sinne mitä kaikkea olen hoitanut/tehnyt, soittanut jne, niin se vaan katteli mua ihan hölmistyneenä... Henkisellä tasolla mulla on ollu tosi hyvin...
  6. Saapasjalkakissa

    Tunnetteko te "painetta" liikenteessä kun hiljennätte huonolla kelillä?

    Niinkuin sanoin, jopa uutisista/poliisilta kuulee tätä, kun suomalaiset autoilijat EIVÄT tajua hiljentää sitä vauhtia, ku ajetaan vaan sitä mitä se sallittu nopeus on, vaikka keli tosiaan ei sallisi sitä nopeutta. Enkä puhunu mistään sunnuntaisuhailijoista, kuten varmaan ymmärsitkin, kunhan...
  7. Saapasjalkakissa

    Puolison kuoleminen ja se kun tuntuu,ettei järki pysy menossa mukana.

    Minä olen suht sinut asian kanssa, valmis en varmaan ikinä... Tarkotin että nyt on sellanen "voidaan hengittää" tilanne.. Lapsetkin tulee toimeen asian kanssa. Alusta saakka ovatkin tosi hyvin osanneet tilanteeseen suhtautua, ja minä olen koittanut kanssa suhtautua sillä tavalla et lapsetkin...
  8. Saapasjalkakissa

    Tunnetteko te "painetta" liikenteessä kun hiljennätte huonolla kelillä?

    Ja kun joudutkin siinä "pikkasen liukkaalta tuntuu" olevalla tiellä tekemään sen yhden ylimääräsen ohjaus/jarrutus liikkeen, ni sitten tulee se HUPS- vaihe ja taas saadaan lukea iltalehtien otsikoissa ku talvi yllätti autoilijat... Että voi.... sanon vaan!
  9. Saapasjalkakissa

    Puolison kuoleminen ja se kun tuntuu,ettei järki pysy menossa mukana.

    Mun mies ja näiden neljän lapsen isä, kuoli tossa joulukuussa liikenneonnettomuudessa... No sen asian kanssa on nyt vaan tässä tultava toimeen, ja oltiin just ehditty muuttamaan erilleen jne jne jne että sinänsä ei mua kosketa tämä asia niin paljon ku vois koskettaa... Pahalta toki tuntuu ja...
  10. Saapasjalkakissa

    Tunnetteko te "painetta" liikenteessä kun hiljennätte huonolla kelillä?

    Ja teet jatkossakin... ETTÄ mua sapettaa tuolla liikenteessä ku näkyvyys on muutaman metrin ja ne saakelin audit ja mersut siellä vetelee yli sen sallitun, ai miksiköhän, no hemmetti sen ku tietäis.. Kun terve järki sanoo,että vaikka sallittu nopeus on 80, mut tienpinta on selvästi jäinen tai/ja...
  11. Saapasjalkakissa

    jos mies sanoo söpöksi niin mitä se sitten tarkoittaa?

    No hyvänen aika... Söpö on söpö... Jos sä sanot miehelle,että mies on söpö, niin mitä SÄ sitten tarkotat?Että se mies ei ole komea... ?` Hei, nauti ny hyvänen aika, jos joku sanoo mua söpöksi, ni minä ainakin otan sen ihan kohteliaisuutena, sellaiseksi se on nääs tarkotettukki....
  12. Saapasjalkakissa

    Minkälainen kokoero sulla ja sun miehellä on? Etu vai haitta?

    No kaikesta sitä pitääki ettiä haittaa... Mun mies oli mua reilun 30 senttiä pidempi.. ei haitannu tahtia ollenkaan,edes siellä sängyssä :D
  13. Saapasjalkakissa

    Heipä hei, todella pitkästä aikaa...

    Nyt nukkumaan, hitto vie... kello soi taas kohta... :D
  14. Saapasjalkakissa

    Heipä hei, todella pitkästä aikaa...

    Ö-öy....mut kylhän me sit vielä joskus? Eiks niin? :D
  15. Saapasjalkakissa

    Heipä hei, todella pitkästä aikaa...

    No heipä hei noita :D Kuule,mä olen niin unohtanu koko nukkekotiprojektin, näitten lasten kanssa ei kertakaikkiaan riittäny hermot,ei aika,eikä mikään muukaan... Ja nyt ku jäin sitte vielä kokonaan yksinhuoltajaks, niin aika on vielä enemmän kortilla ku ennen... Mites sinä? Onko sulla...
  16. Saapasjalkakissa

    Heipä hei, todella pitkästä aikaa...

    Hei, mä itseasiassa äsken vilauksen näinkin sun nimestä ja heti muistin,et tää on ainakin tuttu nimimerkki... Keittiönoitaki tais vilahtaa, tuskin hänkään on nimensä muuttanu :) Eiks se hyvä ole,että sitä on edes jossain... :D
  17. Saapasjalkakissa

    Heipä hei, todella pitkästä aikaa...

    Miten tää turusta oleminen tähän nyt liitty? :D Itseasiassa olen syntyny turussa, mut en asu siellä en :D
  18. Saapasjalkakissa

    Heipä hei, todella pitkästä aikaa...

    Minä olen aina ollu yksi ja ainoa Saapasjalkakissa, jos joku muu on muuta väittäny, nii hävetköön.. Ja koska olen viimeks ollu palstalla, olisko vuonna 2009.... ehkä.... Tai voi olla,että käväsin pikasesti sillon vuonna 2010... mut varmaks en osaa sanoa... :)
  19. Saapasjalkakissa

    Heipä hei, todella pitkästä aikaa...

    Täällä tosin taida olla enää yhtään tuttuja olemassakaan... niin on muuttunu kuviot ja ihmiset,etten tunnista ketään... :whistle:
  20. Saapasjalkakissa

    Olisko kellään ohjeita Dino jännittävä muistipeli-peliin?Vanha nelospelien tuotanto?Ei tajuta mitään pelkistä nappuloista!

    uuuup... Mies tossa selas nettiä,että onkohan se maa aikojen alussa-peli samalla tyylillä? sais siitä niitä vinkkejä ohjeisiin....?

Yhteistyössä