Hakutulokset

  1. Merhan

    Alanya

    tuttavaperheen kanssa oli mies jutellut viikonloppuna etelänreissusta ku ollaan sitä kohta 2 v. jahkattu ja eilen oli sit tän toisen perheen mies löytäny lähikentältä lähtevän reissun ja nyt sit on buukattu reissu syyskuulle kahdeksalle hengelle. Siis mä en malta odottaa. Minkälainen on...
  2. Merhan

    9 v. sitten

    makasin sairaalan huoneessa ja kohta mentiikin kohti synnytyssalia. :D Erinäisten yritysten jälkeen illalla klo 19.07 tuli maailmaan sektiolla loppujen lopuksi rakas esikoispoika :heart: . Niin se aika kuluu. Nyt lähden hakemaan juhlavieraita koululta kun kaikki eivät mahdu taksiin.
  3. Merhan

    Tehtaanmyymälöitä Pieksämäen suunnalla

    tietääkö kuka löytyykö mitään myymälöitä? Tarkoitus käydä sukuloimassa niin voisi yhdistää matkalle jotain myymälää jossa kannattaa käydä.
  4. Merhan

    Muisteloita popin kuninkaasta

    Sitä tuli veivattua monet tanssit discossa Michael Jacksonin biisien tahdissa aikoinaan. Hyviä biisejä hällä oli, ei mahda mitään, vaikka persoonana oli mitä ilmeisin hieman erikoinen tai niin media on antanut ymmärtää. Jokainen lähtee aikanaan, hänen aikansa oli nyt. Musiikki jää elämään...
  5. Merhan

    H *********vatin rusakko!

    Viikko sitten huomasin et myyrä oli tehnyt tuhojaan omenapuiden juuresta ja hommasin sitä haava-ainetta. Odotettiin nyt viikonloppuun et poutaantuu ja tänään kun mies meni katsomaan tilannetta niin rusakko oli käynyt katkomassa oksia ja jyrsimässä alaoksista kuorta pois. :kieh: Ja matkaa meidän...
  6. Merhan

    6v. sitten

    Olikin jo käärö syötetty muutaman kerran. :heart: Junnu tupsahti maailmaan heti aamusta. Kyllä se on tänään jaksanut asiasta muistuttaa. :D Huomenna juhlitaan.
  7. Merhan

    Eilisiltainen Bones

    kattoiko kuka? Mä katoin mut nukahdin ja olin laittanut tallentumaan mut mies oli mennyt ja lopettanut sen kesken kaiken :kieh: Muistan et se nainen kuvas autostaan niitä mut sit on nukkumatti kutsunut. :whistle:
  8. Merhan

    Maija Mehiläinen lastenohjelma

    Täällä oli taannoin keskustelu että minkä ohjelman haluaisit takaisin ruutuun niin jollain oli että Maija Mehiläinen. Kyseinen sarja alkaa huomenna klo 13.30 Juniorilla pyörimään. Pitänee lapsille nauhoittaa ja katsoa innostuvatko sarjaan.
  9. Merhan

    Mihin Euroopan maan pääkaupunkiin matkustaisin?

    Ollaan kaverin kanssa lähdössä reissuun huhti-toukokuussa ja matkakohdetta mietitään. Hän on käynyt Lontoossa, Prahassa ja yhdessä käytiin muinoin Pariisiissa mut minä en missään muualla. Sais siellä olla jo lämmintäkin silloin. Millainen paikka on Budapest tai Wien? Budapest oli halvempi...
  10. Merhan

    Mihin katosi viime talvinen 5 v. letkupolvinen poika

    kun hän äsken ekaa kertaa tänä talvena luisteli Saimaan jäällä. Ero oli kun yöllä ja päivällä viime talveen nähden. Pysyi pystyssä tosi hyvin ja nilkat oli topakasti ja luisteli hyvän tovin ennen kun uupumus tuli. =) Meillä kun on ollut hänen motoriikan kanssa viivästymistä niin oikein...
  11. Merhan

    Stepperi

    Tilasinpa tuossa extempore stepperin kun ei ollut kovin arvokas. Mitähän mies tuumaa kun tulee kotia reissusta ja joutuu sen kasaamaan :whistle: No, meillä on mun mummon vanha kuntopyörä tuossa nurkassa jota ei nyt sitten ole käytetty aikoihin. Mulla kiinteytystä kaipaa juuri tuo...
  12. Merhan

    Mitä kannattaa tuoda Virosta?

    Meillä mies on siellä nyt ja harvoin kun käydään yleensäkin siellä niin ei oikein tiedä mitä vois tuliaisiksi toivoa. Antakaa vinkkejä kiitos. =) Ne on omilla autoilla joten kuljetus ei ole ongelma.
  13. Merhan

    Helppo ja hyvä suolainen piiras

    kaivataan pikaisesti reseptia uunipannulliselle piirakkaa, suolaiselle sellaiselle. Kaupan kautta kotia ja paistamaan kun huomenna tulee vieraita heti aamusta... Kiitos jo etukäteen =)
  14. Merhan

    Eilinen Kahden keikka

    katsoiko kukaan? Nukahdin lopussa joten kuka oli se syyllinen?
  15. Merhan

    Jokos on marjat ja sienet kerätty?

    Mansikat, mustikat ja vaapukat on pakkasessa, tosin vattuja tulee vieläkin. Hyytelöpuolukoita kerättiin, jos huomenna sairaslomapäivänä keittäs hyytelön. Viinimarjat pitäs kerätä ja keittää mehuksi ja kouluun niitä puolukoita kunhan kypsyy. Kanttarelleja on pakkasessa ja vähän sekasieniä. Tatit...
  16. Merhan

    Punkkisuojavaroitus

    Tiedoksi! Pistäkää nimi mieleen kun etsitte koirille punkkisuojaa!!!! Lainaus viestistä: Reilu viikko sitten lauantaina ostin koirille punkinkarkoitusainetta. Olin aikonut ostaa Frontlinea, mutta lääkäri kertoi, että on tullut uusi, hyvä lääke, jossa ei ole todettu sivuvaikutuksia...
  17. Merhan

    Suonikohjut

    Mulla on nyt jonkun päivän ns. pistellyt alaraajoissa ja toisessa on pari kipeääkin kohtaa. Liikkua kyllä pystyn ihan hyvin. Ei kovin selvästi erotu, pienet mustelmat kuitenkin. Onko kellä kokemuksia hoidosta? Yöllä kun nukun niin ei mitään kipuja, saan nukuttua, mut kun jalan laittaa alas niin...
  18. Merhan

    Suonikohjut alaraajoissa

    kertokaa tietämättömälle lisää. Yritin katella netistäkin ja ihan hyvää tietoa sain mutta miten ne oireilee. Mulla on nyt pakotellut reiden sisäosaa ja pohkeen sisäosaa ja näyttäs kun suonet ois ihan pinnassa.... Samaa jomotusta hieman toisessa jalassakin, joten tuskin se tukos voi olla. Mä kun...
  19. Merhan

    Liikuntavammoista

    Hei, olen vuosia harrastanut säännöllisen epäsäännöllisesti liikuntaa, mutta nyt viime kuukausina alkanut lenkkeillä enemmän (hieman hölkkää ja kävelyä sekaisin) sekä hiihtämään (perinteinen). Nyt on sitten jomottanut tuohon vasemman polven ulkopuolen taakse niin ettei meinaa päästä kyykistymään...
  20. Merhan

    Lasten synttärit... huh

    Järjestin tänään esikon 7 v. synttärit kun ei virallisena päivänä pystytä (ensi tiistai) ja kutsui sinne eskarikaverinsa (4) ja sukulaisia. Oli yhdessä välissä huiske kun sit porukka tuli ja kun kaikilla on sisaruksia niin tapana on meillä päin että he myös mukana, nuorin osallistuja oli 3 kk...

Yhteistyössä