Hakutulokset

  1. Suziella

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Hei vaan taas :) Juu, olisi kiva, jos joku tosiaan faceryhmässä vihjaisi @pillipöllö :lle , että tännekin voisi vielä vilkaista. Mä olen ollut jotenkin yllättynyt, että tää alkuraskaus onkin ollut tälläistä pahoinvointia ja sellaista "off"-oloa, ihan sen takia, kun oma äitini ja mieheni äiti...
  2. Suziella

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Ei ole päässyt face ryhmään, kun ei ole @pillipöllö ollut täällä kun viimeksi, joskus 9.9... olisihan se kiva, jos vielä kävisi katsomassa halukkaat läpi :) , en minäkään heti halunnut liittyä mutta nyt kun on jo raskaus edennyt, niin voisin liittyäkin. Mulla pahoinvointi vähentynyt, muutamia...
  3. Suziella

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    @pillipöllö olen laittanut viestiä face-ryhmästä :)
  4. Suziella

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    6+5 menossa ja nyt on mielialanvaihtelut alkaneet miedontumaan mutta tilalle onkin tullut ihana etova olo joka päivä :unsure: tuntuu, että ainut mikä auttaa on syöminen ja aika pian sen jälkeen alkaa taas etoa... todella mielyttävää juu töissä olla jatkuvassa "krapulassa" :sick: Muuten ei...
  5. Suziella

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Heissan kaikille :) Mulla ei edelleenkään juuri mitään oireita, vähän menkkamaisia tuntemuksia silloin tällöin iltaisin ja aamuisin ihan pientä huonoa oloa välillä mutta hyvin vähän fyysisiä "oireita" on ollu. MUTTA tuntuu, että pää sekoaa täysin. Välillä on ihan älyttömän hyvä mieli ja...
  6. Suziella

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    5.5. /Suziella / 36 / ensimmäinen / TAYS :)
  7. Suziella

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Mulla on oireina ollut; vähän menkkamaisia tuntemuksia, rinnat turvonneet, hengästymistä kevyesti kävelyllä ja ihan hirvee ärtymys välillä... mikään muu ei haittaa mutta se, että flippaa kunnolla ja mies saa kuulla kunniansa, ei oo kovin kivaa, kun periaatteessa mitään syytä ei ole :unsure...
  8. Suziella

    Toukokuun tulokkaat 2018

    @sinipingviini suuret pahoittelut ja voimarutistus <3 @Mieva Jos olet Pirkanmaalta, niin saatetaan olla samassa sairaalassakin sitten toukokuussa punnertamassa :LOL: Onko muilla epäuskoa raskaudesta? Tarkoitan, että tein kolme eri raskaustestiä viime viikonloppuna kun ekasta tuli plussa ja...
  9. Suziella

    koira vaistoaa raskauden?

    Meidänkin 8-vuotias saksan pienpystykorva narttu huomasi raskauden jo ennen minua. Ihmettelin kun remmiräyhäävä hauvaseni alkoi käyttäytymään rauhallisemmin ulkoiluilla ja nyt on lakkannut lähes kokonaan haukkumasta muille koirille. Näkee, että välillä sen tekisi mieli alkaa haukkumaan mutta...
  10. Suziella

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Hei, Minäkin varovaisin mielin liityn tänne, laskettu aika 5.5-18. Tuosta seksin harrastamisesta, ei kai siitä ole mitään haittaa pitkään aikaan, jostain luin, että seksiä saa harrastaa ihan synnytykseen asti, jos mieli tekee. Tietysti asennot täytyy sitten katsoa mahan mukaan, eli eihän nyt...
  11. Suziella

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Meillä oli tuo pre-seed käytössä tässä ekassa yk:ssa ja tiedä, vaikka siitä olisikin ollut apua kun tärppäsi. Olen lueskellut, että muillakin on tärpännyt kun ovat tuon ottaneet mukaan. Joten toivotaan, että teilläkin auttaisi :)
  12. Suziella

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Kiitos onnitteluista :) Vielä testasin (sika kalliilla:cautious:) digillä, että uskoisi itsekin. Uskottava se on :LOL: Voisin siirtyä plussanneisiin varovaisin mielin, toivoen, että kaikki etenee hyvin. Eli; Suziella.....35v........yk1......26.8 Tämä viikonloppu oli kyllä hurja, pahaa mieltä...
  13. Suziella

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Siis hetkinen kp29 ja tänään lauantaina piti alkaa menkat... oli hirvee päivä töissä, tulossa vähintään lomautukset ja kaikkee muutakin sattunut. Ajattelin, et otan lasin viiniä mut testaan varoiks, vaikkei mitään raskausoireita oo ollukkaan. No jäi viinit juomatta :) mitä ihmettä? Yk 1 ja...
  14. Suziella

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Moikka, Mutkin voi muuten lisätä listalle: Suziella..........35v.......kp 6/29?..............yk 1............luomu Täällä odotellaan hedelmällisiä päiviä mutta silti heilutellaan peittoja melki päivittäin varmuuden vuoksi :D Kun en tie koska ovuloin, ensimmäinen luomukierto vasta menossa...
  15. Suziella

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Heippa taasen kaikki, Nyt alkoi menkat ja tosiaan 24päivää sitten lopetin minipillerit. Hassun iloinen voi ollakin, että kroppa lähti pelittämään :) Saas nähdä asettuuko kierto heti tasaiseksi, kun aikoinaan se oli ihan kellon tarkka. Eipäs muuten täältä mitään ihmeellistä, otin käyttöön...
  16. Suziella

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    No juu, ehkäpä tämä on sitä alkuinnostusta, tosin olen muutenkin pyrkinyt elämään jo joitakin vuosia terveellisemmin ja syönyt vitamiineja jne. jo pidemmän aikaa, joten muutoksia ei ihan hirveästi tarvitse tehdä. Alkoholin pois jättö kokonaan on toki uutta :D Aiheesta seuraavaan, millaisia...
  17. Suziella

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Heips, @Kuppikakkunen Me ollaan miehen kanssa molemmat nyt jätetty alkoholi pois, syödään foolilisää ja itse olen vähentänyt kahvin määrää yhteen kuppiin päivässä, koska ajattelin, että on helpompi aloittaa jo nyt tiettyjen juttujen välttely tai kokonaan pois jättö. Lisäksi tuli kesälomalla...
  18. Suziella

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Liitynpä joukkoon :) Ikää kohta 36 ja vauvakuume ensimmäistä kertaa elämässä :) Ehkäpä johtuu tuosta miehestä, joka vähän alle kaksi vuotta sitten käveli mun elämään <3 Juuri jätin pillerit pois muutama päivä sitten.. saapi nähdä koska ekat menkat tulee, kun useamman vuoden on tullut noita...

Yhteistyössä