Hakutulokset

  1. K

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Heipsan pitkästä aikaa ! Mä oon ollut niin lomalla ja reilun viikon Malagan auringon alla etten oo kerinnyt mitään kirjottamaan :D Mutta koetan lueskella rästiin jääneitä pikkuhiljaa... Yhtäkkiä tuli 12 viikkoa täyteen ja tänään ultrassa korjattiin LA 17.3 eli viikkoja kasassa 12+2...
  2. K

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @Pupiini73 isosti voimia ❤ Täällä käyty neuvolassa tällä viikolla ja nyt odotellaan sitten vaan NT ultraa 4.9. kuulemma ultran ja labrojen vastaukset tulee kirjallisena ja jos jotain hälyttävää niin soittavat ! Siis kamalaa ettei saa muka paikan päällä tietää onko turvotusta vai ei !!! Voiko...
  3. K

    Maaliskuiset 2018

    Täällä käyty tänään ultrassa ja itkulle ei tuu loppua. Vastasi viikkoja meidän 10mm murunen ja sydän löi hienosti ❤ kerroin heti omalle äidille ja siskoille, mies ei halua vielä muille kertoa. Jotenkin tästä tuli nyt niin todellista, sain kuvatkin mukaan niin voin ens viikolla neuvolassa näyttää...
  4. K

    Maaliskuiset 2018

    Täällä saa kans valita vaikka ihan kaikki seulat mutta me ainakin otetaan se yhdistelmä nt+verikokeet ja sitten jatkoja jos tarvii :) Alkaa vihdoin tuntua että viikot menee jopa eteenpäin, huomenna varhaisultra vihdoin !! Katja ja pieni 7+0 ❤
  5. K

    Maaliskuiset 2018

    Täällä pahoinvointi jatkuu aaltoilevana, on parempia ja huonompia päiviä. Oon aina nukkunut sikeesti ja pitkään mut nykyään heräilen monta kertaa ja tosi aikaisin... Ja silti ei yöllä välttämättä saa unta :D mulle ruskea tuhruvuoto jatkuu aina välillä, onneks varhaisultraan enää muutama päivä...
  6. K

    Maaliskuiset 2018

    Wau miten paljon uutta porukkaa, onnea ja tervetuloa mukaan ❤ Täällä oireet pahenee, ihan totaalinen väsymys vaivannut kaksi päivää, tosin ehkä viikonlopun festarit telttamajoituksella voi myös vaikuttaa :D ja pahoinvointi tuntuu nyt olevan läsnä ihan jatkuvasti vähän päivästä riippuen. Mulla...
  7. K

    Maaliskuiset 2018

    @lloyd hyvin kuvailtu toi krapulaällötys... Eilen jo valitin parille kaverille että tuun hulluks jos tää kuvotus jatkuu seuraavat kaks kuukautta :D Ja kaikille uusille tervetuloa ja onnea <3
  8. K

    Maaliskuiset 2018

    @Teps miksi 4-5 varhaisultraan, mulla samat viikot ja meen jo reilun parin viikon päästä, onkohan se liian aikasin kun sillon ois 7+1 ?
  9. K

    Maaliskuiset 2018

    Kaikille uusille tervetuloa mukaan ! :) @rosmarin täällä odotellaan myös pahoinvointia, tällä hetkellä vaan tissit kipeät ja turvonneet ja alavatsa turvonnut ! Ja kahvia tekee mieli koko ajan... :D @Suikku1 mä oon kertonut kahdelle parhaalle kaverille, vanhemmille kerrotaan varmaan...
  10. K

    Maaliskuiset 2018

    Täälläkin varattu neuvola 2.8 ja yksityiseltä varhaisultra 27.7 meillä mies on reissutöissä niin näihin ei pääse mukaan mutta ekan ultran koitan saada niin että pääsis. Tajusin vaan että mulla on viikon reissu Malagaan just siinä RV 11-12 paikkeilla, kääk !!
  11. K

    Maaliskuiset 2018

    Täällä ei kuulu varhaisultra mutta taidan käydä yksityisellä että saadaan mielenrauha :D tänään digiin raskaana 2-3 eli vastaisi sitä hedelmöittymis ajankohtaa mitä oon arvellut :) kyllä nii skeptinen oon vielä jotenkin, itellä myös yks keskenmeno ollut edellisen miehen kanssa mutta se tuli jo...
  12. K

    Maaliskuiset 2018

    Kai se täytyy huomenna soitella neuvolaan! Tota varhaisultraa myös oon miettinyt kun mies sitä kovasti toivoisi... :D mutta mietityttää viikot kun en oo yhtään varmaan missä mennään kun kierron pituudesta ei hajuakaan! Plussasin ekan haalean tosiaan viime keskiviikkona, voisko siitä jotenkin...
  13. K

    Maaliskuiset 2018

    Mä voisin varovasti liittyä mukaan! Elikkäs kkatjah, 25v, TYKS, ensimmäinen lapsi, ja LA oviksesta laskettuna 14.3. Mulla siis takana kaksi lyhyttä kiertoa minipillereiden lopettamisen jälkeen, mutta tästä kierrosta uskon että on tärpännyt paljon myöhemmin koska ensimmäinen haalea plussa tuli...

Yhteistyössä