Hakutulokset

  1. L

    Heinäkuiset 2018

    Mua kans kiinnostais tietää että mitä toi erityisäitiysloma tarkottaa? @maikkivaan :)
  2. L

    Heinäkuiset 2018

    Moikka :) En tiedä vielä koska laskettu aika olisi että meneekö heinäkuusta vielä ohi elokuun puolelle, mutta tänään sain tietää että olen raskaana :) Kirjoitinkin kesällä että lasta on yritetty ja kyselin neuvoja. Nyt ymmärsin ainakin mitä mulle on sanottu että sillon kun sitä ei "väkisin"...
  3. L

    Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

    @Risukko :/ Ehkä mä vaan toivon niin paljon et jotain olis mut sit taas oireitakin on ollu
  4. L

    Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

    Juu sain, ja nyt oli 27 päivää menkkojen välissä. Kun viimeksi alkoi ja nyt. Pari päivää kesti menkat
  5. L

    Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

    Okei :D Noh.. menkkojen olis tänään pitäny alkaa ja ne alkoikin jo viime perjantaina ja on nyt loppu Onks tää ihan normaalia? @Risukko
  6. L

    Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

    Mitä mieltä olet, kannattaako raskaustestin tekemistä odottaa siihen päivään kun menkkojen pitäis alkaa vai jää pois, nyt olis viel 4 päivää odotettava alkaako vai ei.. (n) @Risukko
  7. L

    Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

    Okei! :) Ja onnea tosi paljon. Me kans puhuttiin niist hymynaamoista kun kysyin poikaystävältä niin sekin sanoi et se olis paljon parempi varmasti ja helpompi tapa selvittää ovulaation ajankohta tarkkaan kun noi tavalliset raskaustestin näköset mihin ne viivat tulee. Mutta uskoisin silti et aika...
  8. L

    Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

    @Vihersmoothie Päädyin ostamaan kuitenkin halvempia testejä ja mietinkin että kannattaako yrittää heti kun saa aamulla vahvan viivan, vai vasta myöhemmin? Noi on ohjeissa niin epäselviä että 24 tunnin kuluessa niin ei oikein ymmärrä että mikä se oikea hetki oikein onsillon kun saa sen viivan...
  9. L

    Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

    Okei :)! eikös noita clearbluen testejäkin oo erilaisia? Onkohan sillä väliä että mitä niistä ostaa? @Vihersmoothie
  10. L

    Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

    @Vihersmoothie Moikka! Aattelin vielä näin tulla kysymään yhtä neuvoa kun laitoit että ekalla kerralla tärppäsi teillä kun käytit clearbluen ovistestiä! -> että missä vaiheessa positiivisesta testistä(sen jälkeen) kannattaa yrittää? :) Itellä alkoi menkat kaikista oireista huolimatta viime...
  11. L

    Huhtikuiset 2018

    @huhtivauva2018 itellä on sama juttu että tänään on eka päivä kun menkat jäikin pois, tosin en vielä uskalla tehä testiä jos kumminkin alkaa vielä tänää :D Mitä mieltä sä olet et pitäiskö mun ostaa jo testi vai odottaa?
  12. L

    Huhtikuiset 2018

    Okei :D No jotain toivoa siis vielä on. Ite en vaan muista touhuttiinko vaan sillon ku sain plussan vai myös pari päivää jälkeenpäin mut no.. ens kerralla sen onnex tietää et monena päivänä pitäis jos nyt ei tärpänny. Ihmettelen vaan et miks mul on ollu jo monta päivää "menkkakipuja" mut ei oo...
  13. L

    Huhtikuiset 2018

    Okei :)! Hyvä tietää. Ite siis varmaan turhaan elättelen toiveita että nyt ekalla kerralla olis onnistunu :/ Kerran olin raskaana pari vuotta sitten mut tuli keskenmeno. Toivottavasti sitä ei joudu enää ikinä kokemaan
  14. L

    Huhtikuiset 2018

    Oletteko te käyttäneet ovulaatiotestejä apuna? Ite käytin tässä kuussa ekaa kertaa ja tänään aikasintaan piti menkkojen alkaa. Toivon kovasti ettei alkais :/
  15. L

    Huhtikuiset 2018

    Mikä on dpo? :D
  16. L

    Mitä tekisit jos ystäväsi

    Kattoisin sitä vihasesti et mitä v****a!! Puhdistaisin naaman ja tekisin sille jotain vastaavaa takasin enkä ois enää missään tekemisis jos anteeks pyyntöä ei tuu
  17. L

    Raskaanako?

    Itse tein raskaustestin pari vuotta sitten kun oli menkat 2 viikkoa myöhässä ja plussaa näytti. Nyt aattelin kokeilla pari päivää sen jälkeen jos menkat jää pois. Jotkut testit taas ei näytä vielä sillon oikeeta tulosta mut kalleimpien pitäis suht hyvin näyttää. Ekan raskauden kohdalla kun...
  18. L

    Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

    Missä vaiheessa clearblue testi yleensä kannattaa tehdä/näyttää oikean tuloksen?
  19. L

    Kokemuksia ovulaatiotestin käytöstä? :)

    @Kesänlapsi35 Mistä ostit clearbluen digitestin? Ja mitä se suunnilleen sulla maksoi? :)

Yhteistyössä