Hakutulokset

  1. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    @Villavarvas kyllä sitä maitoa voi jo raskausaikana tulla :). Ei ehkä ihan tyypillisintä, että näin aikaisin, mutta normaaliksi sanoisin silti. Mä oon tosi vähän ehtinyt viime aikoina kirjoitella ja nytkin on vähän tämmöinen tilanne, että lapset riehuu ja pitäisi päästä niiden kanssa pihalle...
  2. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Kiitos uudesta ketjusta! :) Mä aion ottaa influenssarokotteen, muutaman päivän päästä on se Kela-neuvola, niin siellä varmaan sen saan. Parin viikon päästä on kyllä yleinen rokotuspäivä, mihin ajattelin perheen viedä rokotettavaksi. Musta tuli influenssarokoteuskovainen esikoisen ollessa 6...
  3. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Ainakin babybox.fi jos tilaa sen boksin (saa noutaa Lastentarvike-liikkeestä) taitaa olla tuttipullo. Meillä ei oo pinnasängylle ollut tarvetta ennen kuin 1-2v, tää pienempi ei oo tainnut ikinä nukkua siellä :D . Mut nää on tosi perhekohtaisia juttuja, että mikä tyyli kellekin sopii. Meillä on...
  4. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Huh, eipä ole ehtinyt kirjoitella tänne. Meilläkin oli viime viikolla rakenneultra ja siellä oli kaikki kunnossa :) . Pikkuveli sieltä on perheeseen matkalla, siellä hän hengaili kädet ja varpaat otsalla :D . Vähän meinasi olla vaikeaa saada kaikkia mittoja, kun hepulla oli koko ajan naamalla...
  5. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Me ollaan kerrottu aikalailla kaikille nyt. Esikoinen oli anopillekin kertonut, niin nyt ei ole pimennossa enää sekään :D . Ja ei tosiaan ole enää oikein piiloteltavissa asianlaita. Vielä 10 päivää rakenneultraan. Minä oon miettinyt paljonkin nimiä, miestä on taas kerran hankala saada siihen...
  6. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Minäkin tein sellaisen isyyspakkauksen huijauskirjeineen esikoista odottaessa puolisolle. Annoin sen isänpäivänä vieläpä. Sen jälkeen on sit juhlittu isänpäivää vähän eri merkeissä, kun on ollut lapsia. En tehnyt tokasta enkä tee nytkään, ei tunnu slleen tarpeelliselta kuitenkaan. Ei oteta sitä...
  7. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Periaatteessahan se riittää, kun on vaatteita jonkun verran, jonkinlaisia vaippoja ja joku millä kuljettaa vauva sairaalasta kotiin. Kaikki muu on vähän hifistelyä :D . Kylläpä sitä silti yhtä sun toista tulee hommattua. Sitteri ja leikkimatto vie tilaa, mut on kuitenkin silleen käteviä, että...
  8. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Psst, tuolla on lokakuulle uusi ketju :)
  9. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Ah, hyvä kun muistutitte voimavarakaavakkeista! En oo muistanut täyttää ja huomenna on neuvola :D. Huomiselle on hirveästi muutakin muistettavaa... Oon nukkunut pari viime yötä tosi huonosti, joten aivot ei tunnu toimivaan tipan vertaa :D. Tasan kolmen viikon päästä on meillä rakenneultra! Se...
  10. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Lähestyy tosiaan! Mulla ei kyllä ole sinne vielä kiire. Pitäisi ensin ehtiä opiskella yksi kokonaisuus valmiiksi mieluusti ja muutenkin hirvittää se elämä kolmen lapsen kanssa niin, että hyvin voin vielä hautoa tässä sen melkein puoli vuotta :D. Energisempi olo on täälläkin. Ei nyt mikään...
  11. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Me taidettaisiin tarvita lokakuulle uusi ketju?
  12. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Mä muistelisin, että se kiinalainen kalenteri on ennustanut väärin molempien lasten sukupuolet meillä :D . Mut hauskahan noita on laskeskella ja tehdä niitä sormustestejä ym.. Selviääpä se sukupuoli lopullisesti sit lapsen aikuisiässä viimeistään, että mikäpäs hoppu tässä :) . Eilen illalla...
  13. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Mulla on molemmista lapsista ollut sykkeet 130-150 ja eri sukupuolia ulkoisesti ainakin ovat :D. Tästä vauvasta ei oo sykkeitä neuvolassa kuunneltu, kun eka neuvola oli joskus rv 9 ja seuraava on ensi viikolla vasta. Ei siis mitään tietoa numeroista. Dopplerillakin on tätä vauvaa niin vaikea...
  14. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Mä tunnen liikkeitä, mutta silti en useimmiten löydä dopplerilla sykettä :D . On nuo pienet hipellykset vielä aika hassuja ja suloisia. Kivasti alkaa konkretisoitua, että joku siellä asustaa... Kovasti tsemppiä ja jaksemista @anni00! Minä en tästä syksystä niin välitä, palelee aina. Oonkin...
  15. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Juu, se matala verenpaine on onneksi "hyvänlaatuinen" vaiva, että ei siitä muuta haittaa ole kuin että tuntuu inhottavalta ja saattaa pyörtyä... Tsemppiä @Hannah4 loppukiriin gradun kanssa! Itse sain omani valmiiksi reilu vuosi sitten ja oli se kyllä lasten kanssa melkoinen urakka! Mutta ihan...
  16. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Salmiakkia ja lakritsia kannattaa kyllä välttää, vaikka olisikin matala verenpaine. Se glykyrritsiini voi aiheuttaa oppimis- ja käytösongelmia muun muassa, ettei oo pelkän verenpaineen takia välttelylistalla. Ite kannan aina jotain suolapähkinöitä mukana siltä varalta, että alkaa huimata, kun...
  17. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Ei oo vielä rattaita ja kaukaloita ostettu, eikä hirveesti muutakaan. Ihan muutaman pienen vaatteen oon ostanut ja yhen kantorepun, mutta muuten ei oo vielä mitään hankittuna. Aika paljon kyllä vauvaroinaa tässä kuopuksen jälkeen oon hävittänyt, että saa sitä jonkin verran ostaa. Onneksi oon...
  18. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Kyllä se väsymys toisilla kestää läpi raskausajan. Tai isompi unentarve ainakin. Loppuraskaudesta muistan nukahdelleeni paljon päivisinkin :D. Nyt ei ole sellainen mahdollista kyllä, koska oon niin paljon lasten kanssa kolmisin eikä niitä voi valvomatta jättää. Vähän on ollut nyt rankkaa, kun 2v...
  19. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Mekin ekassa raskaudessa saatiin tavaroita sieltä ja täältä ja anoppi ja mun äiti kilpaa osteli tarvittavia tavaroita. Noh, toista se oli toisella kertaa :rolleyes:. Oli vissiin uutuudenviehätys lapsenlapsesta karissut. Ja enpä usko, että nyt kolmannellakaan kertaa jaksaa enää sukulaisia...
  20. lloyd

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Voimia @Cumina, toivottavasti saatte huojentavia uutisia! Huh, pari sivua luin ja mitähän kaikkea siellä oli... :D Ainakin jotain uusia oli tullut, tervetuloa heille! Meillä oli Downin riskiluku 1:2100 ja sit ne pari muuta trisomiaa 1:100000. Vähän meinasi hermostuttaa tuo Downin riskiluku...

Yhteistyössä