Hakutulokset

  1. M

    Yksinhuoltajat tai kaksinhuoltajat PK-seudulta

    Täällä ystäviä kaipaava 27v yh. äiti espoon matinkylässä. Poika kohta kuusi vuotias ja seuraava syntyy ens viikolla. Pistäkää yksityisviestejä tulemaan jos kiinnostaa.
  2. M

    espoo/helsinki äipät

    Täällä olis 27v yh äiti espoon Matinkylässä. Poika on kohta 6vuotias ja seuraava syntyy ens viikolla. Kaipaan uusia ystäviä kun on vähän yksinäinen olo kun mieskin muutti pois pari viikkoa sitten. Pistäkää yksityis viestejä tulemaan jos kiinnostaa!
  3. M

    Raskaus ja ero

    Täällä sama juttu. Mies lähti 9 vuoden yhdessäolon jälkeen ja ilmoitti että meidän "jutusta" ei tule mitään. Ennestään meillä on 6 vuotias poika. Raskausviikkoja minulla oli 4 jäljellä kun mies muutti ulos. Nyt syntyy seuraava viikolla 39 keisarileikkauksella. Olen täällä monet yöt itkenyt...
  4. M

    ELATUSMAKSUISTA

    Käytiin tänään sopimassa mieheni kanssa elatusmaksun suuruudesta lastenvalvojan luona. Me sovittiin että 130 ?/kk plus sen että isä ostaa pojalle sen minkä hän tarvii esim. harrastuksiin. Se on minun mielestä kuitenkin aika iso summa kuukaudessa ja minä en halua olla ilkeä ja viedä isältä kaikki...
  5. M

    yksinodottavia?

    Olin viikkolla 36 kun mieheni ilmoitti että tästä meidän "jutusta" ei enää tule mitään. Mieheni muutti ulos seuraavana päivänä. Takana oli 9 vuotta yhdessä oloa ja kuusi vuotias poika. Täytyy myöntää että niin pitkän yhdessäolon jälkeen tuntuu aika rankalta ja yksinäiseltä. Itkettää vieläkin...
  6. M

    Etsin ystäviä Joensuusta

    Löytyisikö äidille vm.-79 ja kahdelle lapselle(2v.7kk ja 7kk) ystäviä Joensuusta/lähistöltä? Itse asumme keskustassa. :attn: :D
  7. M

    Äitit-79

    Täällä ilmoittautuu 12/79 syntynyt äiti. tällä hetkellä 07/01 syntynyt poika seuraava syntyy 07/07. Asustellaan espoossa.
  8. M

    milloin lisää lapsia?

    moikka! mun esikoinen täyttää heinäkuussa 6v. Tokan pitäisi syntyä päivää myöhemmin. Minusta tämä ikäero on aika hyvä koska voin jutella pojan kanssa siitä että hanestä tulee isoveli. hän muutenkin tykkää pienistä lapsista kun tuttaville on syntynyt. Haluaa hirveesti hoivata pientä vauvaa...
  9. M

    MIELIALALÄÄKEPINO

    Seroxat 20mg
  10. M

    Paras rasva peppuun

    Kertokaas mikä on paras rasva pepp ihottumiin? Oon kokeillu Natusanin zinkkivoidetta..perunajauhoja..Lv:tä.Bepanttenia. Ei edes Zinkkivoide helpota. :o Lapsetta ollut maha löysällä monta päivää..ja siitä johtuu ihon ärtyminen. On onneksi nyt pidempiä taukoja kakan suhteen...niin vois olla...
  11. M

    Katetri sektiossa

    Olen menossa sektioo parin viikon päästä,ja aloin miettiin että missä vaiheessa se oksettva katetri laitetaan? Ennen leikikausta vai jälkeen? Mulle kun on yksi sektio tehty,ja jos oikein muistan katetri laitettiin hetkeksi sen jälkeen kun oli kiinni ommeltu. Siksi kysyn kun voi vaihdella...
  12. M

    Sectio,istukka edessä?

    Kertokaas...te kelle on tehty Sectio... Jos istukka etseinämäs ja vauva perätilassa.... Mihin tehdään leikkaushaava? Lääkärille parhain viilto tulee perätilan kohdalla pystyyn...mutta kun istukka etuseinämäs... Eihän sitä voi siihen tehdä?
  13. M

    Mitä 2-3 vuotiaanne syö väli-ja iltapaloiksi?

    Kertokaas vähän... :)
  14. M

    Kokkolan mammat HUOM!

    Hinnat vaihtelee niin paljon. Me käydään Prismassa ja siellä on aika sopivat hinnat. Toinen on Minimani.
  15. M

    NURMIJÄRVI-RAJAMÄKI-HYVINKÄÄ

    äippä ja lapset (02&03)(LA12/06) etsiskelee uusia tuttavuuksia ulkoilun ja kahvittelun merkeissä
  16. M

    löytyykö kohtalotovereita?

    Juu, ollaan käyty perinnöllisyystutkijatkin läpi, turhaan. Enenpää ei tällä hetkellä pystytä tehdä. Kun vuosia kuluu, katsotaan uudemman kerran, sanoi kehitysvammapuolen lääkäri.Jos silloin löytyisi vastaavia tapauksia . Kaikille mukavaa joulun odotusta ja voimia pienokaistenne kanssa. :heart...
  17. M

    Miks tuntuu niin pahalle?

    \ Jäi eräs asia vähän vaivaamaan. Jotenkin tuntuu että toisilla ei kauheasti loppujen lopuksi ole kokemusta kyseisten videoiden sisällöistä.Vai mistä kiikastaa? Eivät kaikki videoilla esiintyvät todellakaan ole mitään muovibarbi pameloita...sori, mutta pistää ihan naurattamaan.. :laugh...
  18. M

    kysely kaikille isille!

    [b]MINKÄLAINEN OLISI UNELMIESI ISÄNPÄIVÄ? =)
  19. M

    runo

    Aivan ihana runo.Kiitos sulle. :flower: Niinhän se on..Erityislapsen äitinä tiedän. =)
  20. M

    löytyykö kohtalotovereita?

    Minun vanhempi tyttäreni on lievästi kehitysvammainen. Ainoa diagnoosi tosin on kehitysviive. Kaikki mahdolliset oireyhtymät ym. on käyty läpi, mutta mitään muuta diagnoosia ei ole saatu. Tyttäreni on nyt 6 vuotias ja aloitti juuri erityiskoulussa syksyllä. Kysyisinkin onko teitä vanhempia...

Yhteistyössä