Hakutulokset

  1. A

    Tammikuiset 2020

    Me käytiin eilen katselemassa pientä nt-ultrassa ja kaikki näytti olevan hyvin! Joten ehkä nyt uskaltaisin lähteä mukaan fb-ryhmään :)
  2. A

    Tammikuiset 2020

    Me käytiin kanssa katselemassa pientä varhaisultrassa mitä aikaistin viikolla, malttamaton kun olen. Mutta kyllä siellä pieni sydän jumputteli menemään hurjasti! Muutama päivä tuli heittoa taaksepäin eli tänään olisi rv 6+5 :) Ja tosiaan me käytiin kanssa yksityisellä, ei kuulu täälläkään...
  3. A

    Tammikuiset 2020

    Tein tänään aamulla vielä mieltä rauhoittakseni clearblue digin, siihen tuli 3+ aivan kuten pitikin Nyt rauhallisemmin odottelen tulevaa varhaisultraa!
  4. A

    Tammikuiset 2020

    Mä en oo vielä uskaltanut siirtyä FB, Pelkään samaa että menisi kesken... Mulla ei oo vielä kauheeta pahoinvointia, vähän yökötystä ilmassa silloin tällöin varsinkin aamulla jos en syö heti jotain. Mulla tänään menossa 6+2, mutta multa on kadonnu raskausoireita!? Pelkään tietysti pahinta :(...
  5. A

    Tammikuiset 2020

    Heippa! Mä parkkeeraan itseni tähän keskusteluun mukaan :) Täällä vähän vajaa 2 vuoden yrityksen jälkeen plussa tuli testiin. Oltiin molemmat tosi yllättyneitä tästä! Lääkäreiden mukaan luomu plussa todella hankala meille. Mulla PCOS. Mutta näin se vaan on että kaksi viivaa on monessa testissä...
  6. A

    Haaveena vauva 2020

    @Amore- mä tilaan kanssa yleensä raskauskeijulta ovistestejä :) Joskus saatan tilata myös esim yliopiston apteekin verkkokaupasta. Nyt viimeisimmäksi tilasin raskauskeijulta myös Clearbluen hedelmällisyysmonitorin :whistle:
  7. A

    Haaveena vauva 2020

    Eli siis laite on vähän kun kuukautiskalenteri (onkohan tää oikee sana:D). Merkitään siis kiertoa ja laite laskee hedelmälliset päivät, pyytää tekemään 10-20 ovulaatiotestiä riippuen omasta kierrosta onko säännöllinen. Näyttää ovulaatiotesteille kolmea vaihtoehtoa low, high tai peak, eli milloin...
  8. A

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Onko täällä kellään käytössä tätä Clearbluen laitetta? Itse pääsen kohta uudessa kierrossa testailemaan millainen tämä on, mutta jos kokemuksia löytyy kuuntelen mielelläni :) https://aijaa.com/yirYXq
  9. A

    Haaveena vauva 2020

    tikutteleeko täällä moni ovista? Mulla on ollu monelta merkiltä testissä ovistikut, mutta nyt tuhlasin tälläiseen Clearbluen ”laitteeseen”. Kohta pääsen testailemaan millainen tämä on käytössä! Löytyykö kenties juuri tällästä keltään muulta? Tietty olen varautunut siihen ettei PCOS’n takia saa...
  10. A

    Haaveena vauva 2020

    Mun mielestä ei kanssa vuodenajalla väliä, kunhan tulee joskus! :) Aikanaan haaveilin jouluvauvasta, rakastan joulua! Olisi ollut ihana tuoksutella vielä omaa pientä käärylettä joulupyhinä... Itse olen kesän lapsi, mies taas syntynyt muutama päivä ennen jouluaattoa :D Meillä aikanaan päätettiin...
  11. A

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Mulle määrättiin aukkari tehtäväksi ja sanoivat että on ns. Perustoimenpide jonka tekevät aina
  12. A

    Haaveena vauva 2020

    Vauvakuume on ollut täällä jo vuosia! Ja pakko myöntää että kyllä itsellä menee joskus hyvinkin ihon alle toisten raskausuutiset. Vasta ystävänpäivänä itkin yöllä miehelle miksi muut saa niitä vauvoja mutta meille sitä ei vaan tule :/ Taisin ystävänpäivänä bongata kolmet vauva-uutiset...
  13. A

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Hei kaikille! Mä voisin hypätä tähän ketjuun mukaan. Meillä esikoisen yritys aloitettu 7/17 ja nyt lapsettomuushoidot alkoivat 2/19. Mulla todettu PCOS, en ole ovulaatiota saanut tikutettua kuin pari kertaa, että siinä todennäköisesti häikkää. Käytössä tällä hetkellä metforminit ja kiertoa...
  14. A

    Haaveena vauva 2020

    AdeleK/ 25v/ 1.lapsi/ ya 7/17 Meillä siis esikoista toivottu jo tovi maailmaan. Hoidot aloitettu 2/19, mulla PCOS todettu 2018. Positiivisellä fiiliksellä kumminkin mennään :)

Yhteistyössä