Hakutulokset

  1. histamiinihepo

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Sivusta huutelen, söin itse kevyemmissä hoidoissa ohessa tyroksiinia (arvo n. 3) eikä sivuvaikutuksia ollut. Toi on samaa mitä elimistö tuottaa eli hyvin siedetty, tosin tuolla (linkki alla) sanotaan et sivuvaikutukset voi johtua liian nopeasta nostosta ja mainitaan myös ripuli. Ekana päivänä...
  2. histamiinihepo

    Maaliskuiset 2019❤

    No stressi osoittautui aiheelliseksi, proteiinia oli neuvola lääkärissä virtsassa. Onneksi labratesti oli puhdas, eli olin sitten vaan onnistunut munimaan testin... Olin jo että nytkö se raskausmyrkytys iskee, vaikka lääkäri sanoi ettei näillä viikoilla. Ei näitä lisästressejä kiitos :unsure...
  3. histamiinihepo

    Maaliskuiset 2019❤

    Moi kaikki, Tuntuu että aika menee yhtä aikaa nopeasti ja hitaasti, outoo.. Onko kaikki jo käynyt lääkärineuvolassa? Mulla on maanantaina, ja mietityttää mitä siellä ohjelmassa. Jostain syystä ne perustestit, siis verenpaine ja virtsa, jännittää, tai siis et jotain häikkää. En tiedä mistä...
  4. histamiinihepo

    Maaliskuiset 2019❤

    Moikka! Itsehän olen ollut aika paniikissa koko alkuraskauden enkä kamalasti kaksosjuttua miettinyt... Alussahan tässä ollaan vieläkin mutta toi nt ultra antoi vähän uskoa että kaksi syntyisi (olin lueskellut siitä että alussa monella menee toinen kesken ja odottelin kauhulla sitä...) Saa nähdä...
  5. histamiinihepo

    Maaliskuiset 2019❤

    Moikka kaikki, Myöhään liityn tänne nyt kun nt ultrassa asiat ok. Fb ryhmä taitaa olla jo täynnä? Tiedot: Histamiinihepo/La 14.3./Tays/31/ensimmäiset Eli kaksosia odotetaan ja laskettu aikakin on vähän merkityksetön sanoi neuvolan täti, helmikuuhun tähdätään. Toivottavasti täälläkin joku...
  6. histamiinihepo

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hei kaikki, Olen kahlannut hiljentynyttä ketjua läpi infon ja vertaustuen toivossa. Jos joku jossain vaiheessa jaksaa/huomaa vastata, kiinnostaisi millaista eroa on meidän matalan amh tapausten hoidossa klinikoiden välillä? Onko erikoistuneita yksityisiä? Tarkoitus kyllä soitella mutta...
  7. histamiinihepo

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Foolihapon lisäksi mulla käytössä jokin mamma-vitsku jo valmiiksi. Karkkien sijaan koitan syödä pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä, eli pientä säätöä siis. Kahvin juontia on täälläkin vähennetty, kuppi päivässä.
  8. histamiinihepo

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Kannattaa muistaa et toiset ihmiset näkee aina vain ulkoa päin eikä pään sisään, ja kaikki näyttää aina itsevarmemmilta kuin on. Itse meen sillä katsellaan-asenteella tota äitiysjuttua kohti, kai pakko siinä oppia sitten. Ja eläimille oon huolehtiva "mami" joten miksei omalle lajillekin :ROFLMAO:
  9. histamiinihepo

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Ja kas, menkathan sieltä kurvas paikalle ajoissa, eli kierto nyt vaan se 31 päivää noiden kolmen 40:sen jälkeen (vai miten se lasketaan, ei tätä päivää kai mukaan kun vuoto alkoi? No lasken nyt näin itse ainakin.) Äh kun ei raskautunut, mut toisaalta hyvä et kohtuullisempi kierron pituus, mistä...
  10. histamiinihepo

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Huoh, mullakin taitaa olla kp30 tai jotain sinnepäin, mut kun se 40:n kierto usein niin vielä oottelua kerrakseen. Vaikea edes piinailla kunnolla kun epävarmuutta koska ovis oli vai oliko ollenkaan, oireita oli kyllä mutta liian kauan. Nyt pari päivää kivisti vasenta kylkeä oudosti ja outoa...
  11. histamiinihepo

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    onnea @Suziella ! @emmmis tervetuloa! Ja tunnistan tuon tunteen, rentous kävi helposti kun puhuttiin etä tässä joskus, mut heti kun yritys päällä niin kaikki pelot kimpussa :notworthy:
  12. histamiinihepo

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @atvk87 tuttuja noi äkilliset epätoivot ja varmuus siitä et jotain pahasti pielessä, vaikka mullakin tosiaan yk2 vasta ja tietää että "ei pitäis". Mutta tunnereaktiot on normaali juttu ja parempi purkaa kuin kasata sisään. Eli yritän olla itselleni armollinen siitä että yritän hyväksyä...
  13. histamiinihepo

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    appelsiini-greippimehu on varmaan ihan terveellistä vaikkei auttaisikaan. Moni näistä ns. uskomuskikoista on sellaisia, että terveellisiä ne on - ellei oo allergioita - vaikkei muuta apua olisikaan. Näin olen järkeillyt. Hämmentävää ettei osannut vastata farmaseutti! Itse olen googlaillut noita...
  14. histamiinihepo

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Heippa! Mukava törmätä johonkin jolla kuumeilu uusi tunne. Suurimman osan aikuisiästä olen ollut ajattelematta asiaa, en vannonut ettei lapsia mutten myöskään halunnutkaan. Nyt sitten puhuttiin puolison kanssa ja huomattiin että voisi yrittää. On vähän pohdituttanut jo pari vuotta, kun ystävillä...
  15. histamiinihepo

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    @atvk87 : mulla oli vähän sama ajatus, siis epäily tällaisia palstoja kohtaan, mutta lueskelun jälkeen jouduin korjaamaan käsityksiä :D täällä mennään yk2 .... kp19/30-40 ....luomu Lämpötilojen mittailu ei onnistunut ainakaan tässä kierrossa, oli niin paljon liikkuvia osia ja huonoa unta. Ensi...
  16. histamiinihepo

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Toivotaan parasta!
  17. histamiinihepo

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Kiitti! Ilmeisesti niitä hormoneita olis tarkotus myös tutkia ja tarkemmat ohjeet seuraa.
  18. histamiinihepo

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Tulin äskettäin gyneltä ja olipahan kokemus, paljon sulateltavaa... Kävin siis sillä mielellä että pari vuotta edellisestä käynnistä ja kun nyt yritys alussa. (Yksityinen, liian kallis oikeestaan mut menköön.) Oletin et vilkuilee munasarjoja ja niin tekikin ja ne ok, mut en arvannut et saan...
  19. histamiinihepo

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Kiitti tsempeistä ja sitä samaa kaikille. Aamulämmön mittaukset on saanut kulmat kohoileen: luulin että teen jotain väärin kun 35.9 näyttää, mutta googlailun perusteella mahdollista. Tuntui vaan tosi alhaiselta mut niin kai se sitten on. @Ihanapa toivottavasti gynereissu selvittää jotain...
  20. histamiinihepo

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    No niin, menkat alkoikin eli eka yrityskierto taputeltu. Hyvä puoli: kierto ei mennyt kamalan pitkäksi eikä ylitetty 40 päivän rajapyykkiä. nyt tosiaan kp2/30-40.......yk2 ......luomu @Shuubiduu : ostin tänään @Lallastiina n vinkistä kuumemittarin! Pitänee alkaan mittaileen. Jotenkin huvittaa...

Yhteistyössä