Hakutulokset

  1. O

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Valitettavasti tämä raskaus päättyi keskenmenoon. Vuoto alkoi lauantaina rv 6+1 ja tänään kävin varmistamassa asian lääkärissä. Mieli on kaikesta huolimatta yllättävän levollinen. Perheessämme on kaksi ihanaa lasta. Suuri kiitollisuus heistä. Kolmannen olisin mielelläni saanut, mutta se meni...
  2. O

    Marraskuiset 2021

    Hei kaikki! Niin siinä kävi, että tämä raskaus meni valitettavasti kesken. Vuoto alkoi lauantaina rv 6+1 ja tänään kävin varmistamassa asian lääkärissä. Siirryn siis täältä pois. Iloista ja levollista odotusta kaikille marraskuisille!
  3. O

    Marraskuiset 2021

    Täällä alkoi pieni, mutta selvä vuoto tänään rv 6+1. Ehkä vielä illalla lääkäriin. Aika varma olo siitä, että kesken on menossa.
  4. O

    Marraskuiset 2021

    Aasiassa asun. Pihassamme kasvaa oliivipuita!
  5. O

    Marraskuiset 2021

    Tänään 5+5 ja olo niin huono! Edellisistä raskauksista mulle kovin tuttu alkuraskauden ripuli on täällä taas ja muutenkin huono olo koko ajan. Tissit myös kipeät. Nukkuminen öisin ollut huonoa, joten väsymyskin jäätävää. Voisipa pompata kuukauden eteenpäin...toivottavasti ensi yönä saisi...
  6. O

    Marraskuiset 2021

    @UniQuePopPy onneksi on 9 kuukautta aikaa sopeutua ajatukseen! Ja sitten, kun vauva syntyy, ei pian muistakaan aikaa ilman häntä. Näin mulla ainakin on käynyt. ☺️
  7. O

    Marraskuiset 2021

    @Ruusu34 mulla on myös eka ultra 6+6. Vielä viikko pitää sitä jännittää...
  8. O

    Marraskuiset 2021

    Täällä oireina arat rinnat, vaihtelee päivittäin tai samana päivänäkin. Ja nyt pientä kuvotusta muutamana päivänä. Ja yöllä vessassa ramppaamista ja levotonta nukkumista. Tulee kytättyä oireita liikaakin, koska eipä siihen voi vaikuttaa miten raskaus menee. Toivon ja rukoilen, että ekassa...
  9. O

    Marraskuiset 2021

    Mulla eka lääkäri ja samalla ultra 17.3. Asun ulkomailla ja täällä ultraus kuuluu automaattisesti jokaiseen kontrollikäyntiin. Jännittää kyllä, koska mullakin oli km viime kesänä ja silloin ekassa ultrassa ei sykettä näkynyt ja vuoto alkoi viikko sen jälkeen. Toivottavasti tällä kertaa on toisin!
  10. O

    Marraskuiset 2021

    Täällä ei juuri mitään oireita ja heti aloin stressata, että meneekö kesken. Eilen oli kyllä huono olo, mut tänään korkeintaan vähän arat rinnat vaan. Katsotaan kuinka käy. Odottavan aika on pitkä ekaan ultraan asti...
  11. O

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Kiitos onnitteluista! Katsotaan miten käy. Eilen tuntui oireita, tänään ei juuri mitään ja heti aloin epäillä, että ehkä tääkin menee kesken. Päivä kerrallaan. Jännittää ainakin ekaan ultraan asti, että onko lähtenyt kehittymään ja löytyykö syke. Raportoin sitten täälläkin. Tsemppiä kaikille...
  12. O

    Marraskuiset 2021

    Plussasin tänään. LA laskurin mukaan 5.11. Olo on hämmentyneen onnellinen. Entuudestaan lapset vuosimallia -16 ja -18. Viime kesänä oli yksi keskenmeno, joten aika varovaisella mielellä olen. Ikää on 41v. eli sitä kauttakin jo riskit korkealla. Mutta silti, huikeaa, että tässä tilanteessa vielä!
  13. O

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Plussasin juuri (4+0). Ikää 41v. Olo on hämmentyneen onnellisen epäuskoinen! Takana keskenmeno viime kesänä, joten aika varovaisella mielellä olen.
  14. O

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Uusi kierto alkoi eilen. Nyt osaa paremmin taas hetken ajatella muitakin asioita. Oon myös niin väsynyt 2- ja 4-vuotiaiden poikiemme kanssa, että saa taas harkitsemaan kolmannen järkevyyttä...
  15. O

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Onnea plussasta @Katinka<3 ! Mulla hermo petti ja tein eilen kp26/27-29 testin, mutta ihan puhdas nega oli. Testailen ensi viikolla seuraavan kerran, jos ei menkkoja kuulu.
  16. O

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Kiitos tsempeistä @MörkökröM! Jännätään yhdessä @Samppa40! Mulla ollu vahvoja raskausoireita: kipeät tissit, vatsa sekaisin, huonoa oloa iltaa kohti jne. Tänä aamuna rinnat ei kuitenkaan enää olekaan niin arat. Vähentää toiveita. Asun ulkomailla ja täällä maassa joku ihme sääntö, että myydään...
  17. O

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mulla on niin kipeät rinnat, että ihmetyttää. Toki joskus on ollut nuorempana ennen menkkoja, mut ei kahden imetystaipaleen jälkeen. Näin kipeät viimeksi, kun aloin toista lastamme odottaa. Toiveita siis nostaa...mut jos en ole raskaana, niin täytyy koittaa tulevaisuudessa muistaa, että voi olla...
  18. O

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Olen varmaan naurettavan toiveikas. Rinnat ovat arat ja eilen vihloi alavatsaa, minkä toivon johtuvan kiinnittymisestä. Odottavan aika on pitkä. Tässä maassa ei myydä ollenkaan herkkiä testejä, joten täytyy jaksaa viikon verran odottaa. Ja sittenhän ne menkat luultavasti alkaa...
  19. O

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Untuva79 näinhän se on. Kyllä keskenmeno pelottaa, kun sen on kerran kokenut. Itse en halunnut yrittää uutta raskautta heti keskenmenon jälkeen, mutta nyt tuntuu sopivalta yrittää. Toisaalta mielessäni oon päättänyt, että jos vielä menee kesken niin sitten meidän lapsiluku on tässä. En usko...
  20. O

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Niin ja siis luomuna kokeillaan.

Yhteistyössä