Hakutulokset

  1. T

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Täällä pahoinvointi helpottanut, ainoastaan harvoin enää vähän outoa oloa. Nyt 11+4. Kaksi viikkoa jouduin olemaan saikulla oksentelun takia ja sitä ennenkin käytin kaksi omaa ilmoitusta. Ens tiistaina nt- ultra, jännittää, paljonko pikkukaveri on kasvanut, oltiin yksityisellä varhaisultrassa...
  2. T

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Mun LA: n vois päivittää, eli 30.4/tyty79/38/ensimmäinen/ TYKS
  3. T

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Täällä sairasloma jatkuu kovan pahoinvoinnin ja oksentelun takia. Tänään lekurille näyttäytymään ja katsotaan kirjoittaako loppuviikon vielä. Eilen oltiin miehen kanssa ekalla neuvolakäynnillä ja siellä olikin miehen puolituttu neuvolantätinä :) Tosi kiva käynti, otettiin spr:lle samalla...
  4. T

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Tämmönen pikkunen sieltä ultrasta löytyi, olikin melkein viikon isompi mitä luultiin :) Hyvin oli kaikki ja sydän tikkas hurjasti menemään <3 Nyt siis 8+2
  5. T

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Tänään illalla olis alkuraskauden ultra, jännittää aika lailla ja miestä taitaa jännittää vielä enemmän :) Mä oon jo toista kertaa saikulla, eilinen työpäivä meni ihan väkisin puurtamalla läpi, aamupala tuli kokonaisuudessaan töissä pönttöön ennen kuin päivä ehti alkaakaan. Odotellessa että...
  6. T

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Mulla on alkanut nyt noi verenpaineet tosiaan laskea liian alas, eilen illalla oli heikko happi ja sydän jyski kurkussa --> paineet 98/57, nyt aamulla uudet mittaukset, kahvin ja suolaisen voileivän jälkeen 96/58... täytyy varmaan piipahtaa lekurissa tai soittaa neuvolaan, jos tämmönen jatkuu...
  7. T

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Täällä ihan käsittämätön pahoinvointi, olen joutunut olemaan kaksi päivää pois töistä, kun meinaa väkisin yrjö lentää. Tänään sitten lensikin koko päivällinen pönttöön...kävin hakemassa mehujäitä, josko niitä vois popsia, samalla on ihan kauhean kuvottava nälkä koko ajan! Kaupassa oli mies...
  8. T

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    @kipaaa täältä tosiaan myös tsempit, kerrothan päivitystä tilanteeseen? @Kiraffi kannattaa varmaan noiden raskaiden nostojen suhteen olla varovainen, mä ehkä kertoisin kyllä, ettei tapahdu mitään? Rinnat on muuten todella kipeät edelleen, ei mitään verrattuna menkkoja ennen oleviin kipuihin...
  9. T

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Mä oon vähän hämmentynyt noista raskauslaskureista, kun kk perusteella ja hedelmöitysajankohdan perusteella antaa eri la:n, miksi? Meillä on varhaisultra 19.9 eli viikon päästä ja siellähän se vissiin selviää, kuinka pitkällä ollaan. Pahoinvointi yltyy, parina aamuna ja välillä iltaisin on...
  10. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Mä muuten käytin niitä royal gelee- kapseleita. Ekassa yrityskierrossa en käyttänyt, ei tärpännyt, toisessa aloin käyttää + greippimehu, tässä kierrossa tuli varmaankin hyvin varhainen keskenmeno, jatkoin pillereiden popsimista ja kolmannesta kierrosta tärppäsi. Tiedä sitten oliko sattumaa...
  11. T

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Myös meloninpalat ja suolakurkkuhakkelus, siinä vasta yhdistelmä!! Juu suolaista ja raikasta tekee mieli, yksi päivä ol pakko ostaa kotimatkalla sipsejä, ihan hirveä suolanhimo iski. Johtuneeko siitä, että verenpaineet on olleet alhaiset aina ja käytän suolaa melko huolettomasti muutoinkin...
  12. T

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Pinoon lisäys, mun ikä puuttuu, tosiaan se 38 :)
  13. T

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Jees! Tyty79/ 6.5/ TYKS/ ensimmäinen
  14. T

    Toukokuun tulokkaat 2018

    @sinipingviini voimia kovasti!! Täälläpäin oireet tuntuvat voimistuvan. Laskujeni mukaan olisin viidennellä viikolla. Rinnat on ihmeelliset, vähän arat ja ihan kui kumipallot, oli pakko käydä jo liiviostoksilla, tai oikeastaan toppiostoksilla kun liivit ahdistaa. Lähinnä iltapäivisin on...
  15. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Yli 35-vuotiaiden vauvakuumeilua :love: - taaperotx5, 34v., tilanne ?, 6. lapsi - murmelii, 35v., yk 3, 3. lapsi - Miljamaaria, 34v., yk 7, 2. lapsi - piiuli_83, 34v., yk?, 2.lapsi - Charlotte82, 35v. yk 3, 3. lapsi - Oliivipuu79, 37v. tjot, 2.lapsi - tolnaato, 34v. yk1, 5.lapsi - Untuva79...
  16. T

    Toukokuun tulokkaat 2018

    @sinipingviini kovasti tsemppiä!! :( Semmoista kyselen, että miten tuo seksin harrastaminen alkuraskaudessa? Netissä jos jonkinmoista tietoa, jossain sanotaan, että harrastella saa huoletta, toisessa kehotetaan tarkkailemaan vuotoja jne... Mies on vähän epävarma, enkä halua että se asia...
  17. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @nelHM mahtaisko ne suostua laittamaan lähetteen herkempään raskausverikokeeseen, millä näkee muistaakseni 2 IU- pitoisuuden verestä..?
  18. T

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Tuolla muutama viesti ylöpäin on infoa.
  19. T

    Toukokuun tulokkaat 2018

    @lehmätyttö laitoin liittymisviestiä fb-ryhmään
  20. T

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Täällä myös minä huhuilen toiveikkaana, tänä aamuna clearblue antoi 2-3 viikkoa ja eka neuvola olis noin kk päästä. Laskurin mukaan toukokuun alkupäivinä pitäis pienokaisen tulla. eka lapsi olis tuloillaan ja synnärille aikanaan sitten Turkuun. Määrä en oikein osaa hahmottaa sitä varhaisultraa...

Yhteistyössä