Hakutulokset

  1. M

    Joulukuiset 2019

    Eka neuvola käytynä ja siellä enimmäkseen juteltiin edellisistä raskauksista ja täyteltiin tietoja järjestelmään taas. Tänään 9+0 , ja huono olo on hellittänyt sellaisiksi sillointällöin tuleviksi etomis aalloiksi. Väsyttää kyllä, ja hengästyttää! Fb-ryhmään mahtuu vielä muutama. Minulle...
  2. M

    Joulukuiset 2019

    Voi ihana kun jotkut on päässy jo ultraan Täälä on ollut eilisestä asti aika vähän oireita, ja oon jaksanutkin ihmeen tarmokkaasti kotityöt ,ulkohommat ja pesin jopa autot .. nyt toki mietityttää mihin ne oireet meni ja miksi Ensiviikolla vasta neuvolaan, voi tätä jännäystä! P.s, muutama...
  3. M

    Joulukuiset 2019

    Tervetuloa uusille! Tänään onkin ollut ihan hyvä olo, mutta juuri nyt kun lapset kotoutui kouluista ja ruokaa pitää keittää, iski väsy Eilen oli jomotuskipua alavatsalla, ja en oikein mitään saanut aikaiseksi, hassua ajatella että vauva on jo pavun kokoinen Muutenkin luulen että menee nopsaan...
  4. M

    Joulukuiset 2019

    Tilanteet muuttuu ja nytpä olenkin tuossa fb-ryhmässä toisena ypnä . Muutama jäsen vielä mahtuu
  5. M

    Joulukuiset 2019

    Hei kaikille! Varovasti ilmottaudun mukaan ryhmään.. Myös fb-ryhmä kiinnostaa, mutta lueskelen ensin täältä meininkiä ja ohjeita Eli seitsemättä kertaa mentäs, yllärinä tämä kerta, jotenkin en yhtään osannut ajatella että tärppi olisi käynyt kun yhden kerran, suojaamatonta harrasteltiin ...
  6. M

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Moikka pitkästä aikaa tännekkin :) Mulla on kela-neuvola myös tälläviikolla :) Maidon nousemis-tuntemuksia on täälläkin, kuudes raskaus ja edellisen imetyksen lopusta vasta aika vähän aikaa.. Me ei ilmoitella odotusta somessa milläänlailla, eikä koskaan olla ilmoitettukaan. Syntymä...
  7. M

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Nopeesti huikkailen että rakenneultrassa kaikki ok.! Istukka etuseinässä joten löytypä syy miksi liikkeet tuntuu vasta nyt, ja tuolla alhaalla enimäkseen.. Mekkuli ja mini6 21+0
  8. M

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Heips vaan! Täällä poksahti eilen 20+0 ja enää viikko rakenneultraan! :) Jänskättää kyllä kovasti... Me ei olla hankittu vielä mitään, eikä varmaan ennen ensivuotta hankitakkaan. (Tosin ei tarvitakkaan ku uudet (käytetyt)vaunut ja vähän vaatetta) Sitä tavaraa kyllä kertyy sitte :whistle: ...
  9. M

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Ihania ultrakuulumisia alkaa tupsahdella :love: Meillä aikaa ultraan vielä yli 2viikkoa.. :whistle: Meillä vauva on vielä salaisuus, ei olla kerrottu siis edes tuleville isosiskoille ;) Rakenneultran jälkeen ajateltiin kertoa, myös isovanhemmille. Himoja on, mutta sokerit meinaa helpolla...
  10. M

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Isyyspakkauksen oon tehny kerran, siihen tuli paita jossa luki iskä, vauvan body missä luki vaavi, suklaata, kirja, energiajuoma.... Nyt en tee, ja harkitaan myös ä-pakkauksen kohdalla otetaanko sitä.. Mulla on edellisissä raskauksissa kutissut masu loppuajasta kun iho kiristää. Omaanapaa...
  11. M

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Täällä tänään vähän semmonen tylsä päivä.. Päivät menee nyt muutenkin verkkaiseen tahtiin sokereita seuraillen ja arkea pyörittäen. On ihanaa että olo on jotakuinkin normaali, joinain aamuina ihan oon säikähtänyt kun ei tunnu yhtään raskaana olevalta olo ja joskus masukin on aamuisin kadoksissa...
  12. M

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Täälä päivät vierii verkkaiseen.. vähän flunssaa nyt meinaa olla .. Vähän huolta kun liikkeet ei tunnu kovinkaan selkeinä, ja edellisillä kerroilla kyllä on näillä viikoilla jo tuntunut. Pientä hipsutusta sillointällöin nyt. Sokerit pysyy hallinnassa ruokavaliolla, painoa ei ole tullut...
  13. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Tervetuloa @Hensku- :) *Louhi* lisäilee fb-ryhmään halukkaat (y) Järjetön väsymys, unille joutaa.. tänään on ollut monenmoista menoa ja puuhaa kotonakin.. :sleep: Mekkuli ja mini6 16+1
  14. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    @anni00 , minkä ikäinen tissitakiainen sulla on? Meillähän loppui imetys pikkuhiljaa sen jälkeen kun raskauduin, alkoi sattua nänneihin ja tuntui muutenkin vähän jo tympeältä.. Ei varmasti ole huono asia vaikka imetys loppuisikin jo, jos se teillä helpottaa yöt ja sun fiilikset. Tsemppiä...
  15. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    On ollut työkiirettä *Louhi*:lla, mutta lisää halukkaita kyllä varmasti heti kunhan ehtii (y)
  16. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Fb-ryhmään mahtuu, ja liittämispyynnön voi laittaa @*Louhi* :lle. :)
  17. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Ihanaa aikaa tämä syksy toisaalta kyllä.. tykkään kun on raikasta ja värikästä :) Sokereita oon nyt seuraillu, ja hyvin pysyy rajoissa. Vaikeuksia tulee sellaisissa tapauksissa kun ei ole mahdollista säännöllisin völiajoin syödä, kuten eilen.. heti oli vähän korkeammalla sitten sokerit kun...
  18. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Ja sokeriarvot koholla.. Saa taas alkaa mittailla , plääh. Se hyvä juttu ettei nyt tartte sitä toista rasitusta kestää :D Mekkuli ja mini6
  19. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Täällä vielä puolituntia sokerirasitusta jäljellä.. Aika pöhnä olo on kieltämättä.. Toisaalta toivon että käry kävisi, että ei tarvisi sitä toista rasitusta kärsiä :unsure: En oo käyny yksityisillä ultrassa, mutta pari extrakertaa muuten on ultrattu sen hematooman takia. En ota enkä koskaan...
  20. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Hyyh, huomenna sokerirasitus..:sick: Viikonloppuna ajattelin tehdä joululahjatilauksia :) Aika menee tosi nopeesti, ihan kohta on jo joulu :D ja sitten jo pitäs valmistutua vaivan tuloon! :eek: Alkuvuoteen monet juhlatkin , ei käy aika pitkäksi ;) @Tuut1kk1 , kuulostaapa inhottavalta...

Yhteistyössä