Hakutulokset

  1. E

    Marraskuiset 2019

    @muttakun Laitoin sulle yv:n, toivottavasti tuli perille!
  2. E

    Marraskuiset 2019

    Heippa, uusi marraskuinen liittyisi seuraan! Odotan toista lastani, esikoinen on jo 6-vuotias. Pitkään hänen oli tarkoitus jäädä ainoaksi, mutta mieli muuttuikin. Sitten ilmeisesti ikäni asetti haasteita, mutta kahden vuoden yrittämisen jälkeen vihdoinkin tärppäsi :) Alkuraskaudessa oli jotain...
  3. E

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Heippa! Olen piipahdellut täällä joskus aikaisemmin, mutta ilmeisesti on usko loppunut tähän yrittämiseen enkä sitten jaksanutkaan kirjoitella. Nyt on hieman uutta puhtia joten liittyisin taas seuraan :) Meillä on siis yritys alkanut 02/2017, eikä mitään erityistä vikaa ole löytynyt...
  4. E

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Heippa! Ajattelin tulla taas kurkkaamaan mitä tänne kuuluu :) @ahmis ja @eppula onnittelut teille! Tänne ei kuulu kovin ihmeitä, edelleen yritellään. Gyne totesi että jos ei tässä kierrossa jotenkin mystisesti tärppää niin sitten tarkistetaan että putket on varmasti auki. @miniminimini...
  5. E

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Hei leidit! Käyn täällä aina kurkkimassa teidän kuulumisia vaikka en kirjoittelekaan. @Mininen85 kiitos kun kyselit, mulle kuuluu ihan hyvää :) Plussaa ei näy eikä kuulu, mutta oon päässyt irti pahimmasta stressaamisesta. Tämän kuun piinailu on loppusuoralla eli odottelen menkkoja huomenna tai...
  6. E

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @miniminimini juu menkat alkoi. Käyn tässä itseni kanssa keskustelua siitä, miten yksi lapsi on meille ihan riittävä ja itsekin olin lapsena oikein tyytyväinen ilman sisaruksia :rolleyes: Tsemppiä sulle piinailuun, kuulostaa lupaavalta!
  7. E

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Fritang jännä että letrot voi vaikuttaa noin o_O Mulla ei ole mitään lääkkeitä vielä käytössä, joten kroppa keksi tämän ihan itse... Mielestäni mitään ei ole muuttunut, joten ei auta kuin seurailla miten tämä kehittyy! Tänä aamuna oli vähän oviksen tyylisiä tuntemuksia, mutta sitten alkoikin...
  8. E

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @eppula tsemppiä uuteen kiertoon! Toivotaan että oireet pysyy kurissa (y) Mulla oli tänä aamuna ihan ovisoireisiin viittaavia tuntemuksia ja melkein tein ovistestin, mutta sitten tulikin tiputtelua... Eli ehkä menkat alkaa o_O Olisi ehkä pitänyt tehdä se testi mutta en viitsinyt tuhlata kun ne...
  9. E

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Heippa! Tulin taas tänne kurkkimaan että mitä teille kuuluu :) @miniminimini luulisi että ovis oli silloin to jos viivat lähti haalistumaan? Jospa oireet oli vaan vähän erilaiset tällà kertaa. Ajoitus kuulostaa just hyvältä, peukut pystyyn siis (y) @eppula mikäs siellä on tilanne? Omaa napaa...
  10. E

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Onpas täällä hyviä uutisia, onnea @Villisilmä ja @haaveistatotta!! Ja hienoa @maximus että teillä sattui noin täydellinen ajoitus :) Omaa napaa, luotettavat ja selkeät oviskivut on parissa viime kierrossa melkein hävinneet joten en nyt oo varma milloin ovis oli vai oliko sitä o_O Odottelen siis...
  11. E

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista :) @Wintersun vielä ei ole ollut puhetta hoidoista. Gynen mukaan vuosi yritystä on vielä normaalin rajoissa joten katsellaan myöhemmin keväällä uudelleen. Vitamiineista kun kyselit, niin itse yritän muistaa ottaa foolihappoa ja sitten jotain...
  12. E

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Heippa! Olen kirjoitellut täällä toiseen ketjuun ja lueskellut välillä tätä ketjua. Nyt taitaa olla aika siirtyä tänne kun yritystä tuli vuosi täyteen... Meillä on esikoinen mallia 11/2012 ja silloin raskautuminen onnistui toisesta kierrosta, tosin kierrot käynnistyivät aika hitaasti...
  13. E

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Tulin tänne vähän kurkkimaan kuulumisia :) Kiitokset tsempeistä kaikille, kyllä täällä vielä yritys jatkuu mutta en sen kummemmin seuraile kiertoa ja dpo:ita. Keskityn nyt muuhun elämään ja tärppää sitten jos on tärpätäkseen! @Mininen85 voi ei, kauhea uutinen :( Voimia sulle, toipumiseen ja...
  14. E

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Oliivipuu79 ja @Idaiines kovasti onnea teille!! Mulla pyörähti uusi kierto käyntiin jo maanantaina, eli liian aikaisin. Lyhentyvä kierto on vissiin merkki siitä että kroppa alkaa luovuttaa (mulla oli just 39v. synttärit joten ikäkriisiä pukkaa...). Tällä hetkellä tuntuu siltä että meille ei...
  15. E

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Oliivipuu79 nyt kuulostaa lupaavalta! (y) @Kukkurainen mulla kävi esikoisen kanssa ihan samalla tavalla, vaikka toki raskautta toivottiin mutta gyne onnistui olemaan niin negatiivinen että kuvittelin ettei se nyt ihan tuosta vaan onnistuisi :D Ihmettelin vaan että onpas kummallisen kipeät...
  16. E

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Hauskaa pohdiskelua lasketusta ajasta :) Esikoinen syntyi marraskuussa, ja seuraava kevät oli vielä tosi kylmä ja sateinen (muistan kun kävelin nukuttamassa tyyppiä kolmesti päivässä siinä sateessa...), joten jos saisin esittää toiveen niin kevätvauva sopisi hyvin :) Täällä meilläpäin on melko...
  17. E

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @ahmis pohdin noita oviskipuja, mulla itse asiassa kivut tuntuu melkein aina vasemmalla o_O Tuskinpa se puoli pelkästään ovuloi, mutta harvoin kyllä bongaan oikealta samoja kipuja. Omaa napaa, mullakin piinailu menossa mut päivät vähän hakusessa. Ehkäpä dpo6...? En uskalla puhelimella sörkkiä...
  18. E

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Mulla on vähän luovuttajameininki täällä menossa, oviskin vähän livahti ohi kun kivut ei olleet niin selkeät kuin aiemmin. Oli varmaankin joskus viime viikon loppupuolella, yritettiin kyllä hyödyntää :) Menkkoja odottelen ensi viikolle, jonnekin ke-pe akselille. Tsemppiä kaikille...
  19. E

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Heippa! Päivitin tuota listaa, tarkistattehan että omat tietonne on nyt kunnossa. Muistattehan päivittää kaikkien päivät silloin kun päivitätte omanne :) Täällä on gynekäynti hoidettu, mennään vielä 3-6kk ilman mitään apuja ja sitten otetaan jotain hormonaalista tukea mukaan, jos ei vieläkään...
  20. E

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    3-kymppiset toista lasta yrittävät Esmenet | 38v | yk13 | kp11/28-37 | esikoinen 11/12 Kukkurainen | 35v | yk3 | kp13/28 | esikoinen -12 Oliivipuu79 l 38v l yk6 l kp12/26-31 | esikoinen5/16 Eppula | 37v | yk2 | kp11/XX | Letrozol | esikoinen 07/16 Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX |...

Yhteistyössä