Hakutulokset

  1. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Hurjaa enää n. Kk laskettuunaikaan, ei ois elokuun 24pv ku plussasin, uskonut et aika menee näinkin nopeasti.. :eek: Välttämättömyydet on hankittu, ja vielä kun nuo pikkusälät saa hankituksi, sekä kantorepun ja itkuhälyttimet niin kaiken pitäs olla valmista (niin ja huoneen järjestettyä...
  2. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Mulla oli tänään viimeinen työpäivä, tai no kolme viikkoa olen jo sairaslomalla ollut, mutta tänään vein avaimet pois ja alkas virallisesti äitiysloma. Ens viikolla pitäs saada kaverilta pinnasänky ja sen kun maalailen ja semmosta niin kaipa siinä pari päivää menis, vaatteet pesin viime...
  3. M

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    @Lellu83 / Tuohon tupakointi tuntemukseen, meillä oli sama, mie flippasin ukon tupakoinnista ihan semmosiin mittasuhteisiin et olin ennen puolta väliä raskautta varma että erotaan, se haju sai minut voimaan niin pahoin ja loukkas todella paljon se ettei voi lopettaa polttamista vaikka tietää et...
  4. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Argh, lauantaina kävin koiran kanssa näyttelyissä kehässä juoksemassa, siitä asti käytännössä ollut sänkypotilas.. ihan järkyttävät liitoskivut! Tai niitä oletan näiden olevan... :confused: tänään eka päivä kun varovasti käytin koiria jäällä (alko kavereilla olla sen verta virtaa et pakko oli...
  5. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Täälläkin normi käytäntö että koko glukoosi testi uusitaan jos yksikään arvo yli. Itelä ei onneksi mennyt uusinta kierrokselle. Mie alotinkin äitiysloman kolme viikkoa etuajassa, eilen neuvolalääkäri aika oksentelun aiheuttaman paineen tunteen (supistelun?) Takia, ja samantien laitto...
  6. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Neuvolassa käyty tänää rv30+6, tehtiin isyystunnustus-ja yhteishuoltajuus laput ja sivuttiin muitakin aiheita. Kaks tuntia meni nii jotta hujahti. Pissa oli ok, paineet oli ok, mut hg oli pudonnut viime kerran 124 (koko raskauden ollu 123-128) ->107. Puheltiin myös minun voinnista ja työkyvystä...
  7. M

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Mullon ollu yksi lääkärineuvola rv27 ja nyt on rv30+1, seuraavaa ei oo sovittu, mut ens viikolla terkkari neuvola nii liekkö siellä sit sovitaan seuraava.
  8. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    30+0! Hurjaa.. 30pv äitiysloman alkuun. (y) Ensikuun puolella kyllä pitää todella rueta vetämään yhteenvetoa siitä mitä nyt saadaan mistäkin ja mitä pitää vielä hankkia. Vähän sekavaa, kun moneen suuntaan ollut puhetta ja nyt pitäisi muistaa keltä ja mitä (monilla siis taapero, jolta vapautuu...
  9. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Meillä ei ole mitään pienintäkään kiinnostusta kestovaippailua kohtaan, vaikka vissii ihan taloudellinenki säästö Ois. :oops: Mie olin, jotta tilaanpa pari tuttipulloa, mutta ai luoja, noitaha on miljoona erilaista! :eek:Kyllä ennen kaikki oli helpompaa ! :ROFLMAO:
  10. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    @ToukkaHaave87 , Täällä itseasiassa just tän viikkoa on synnytys pyörinyt mielessä. Sairaala itsessään on liiankin tuttu, noin niinkun työni puolesta osastot tulleet tutuksi, mutta asiakkaana en ole ollut. :D Ja se ehkä lisää vielä mietteitä, että tulet olemaan omalla työpaikallasi..tiloissa...
  11. M

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Minulla samat ajatukset siitä, että ehdottomasti haluan pyrkiä yhdistämään imetyksen ja pulloruokinnan! Neuvolassa tähän suhtauduttiin kyllä hiukan nuijasti, perustellessani asian juurikin sillä että haluan isän voivan olla yhtälailla tasavertainen vanhempi - ja siis hän on kyllä kiinnostunut...
  12. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Toi sormenpäiden pistely kyllä on tosi ärsyttävää :D tai siis kun ei se ainakaan itteä koske, mutta ei sitä huomaamattakaan voi olla. o_O Sit vähä omaanapaa// Eilen tuli huomattua, että maha todella jo on tiellä, eikä vaan vaatteet kutistu pesussa:X3: Tuli pieni välikohtaus koirien kanssa...
  13. M

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    @Marsha kuokin nyt toukokuisista (La 2.5, joskin joka ultrasa ollu 3/4pv edellä, et Ois La:ta voitu aikaistaa, mut en nähnyt käytännön hyötyä siitä joten mentiin alkuperäisellä :D ) , mutta mukava kuulla että joku muukin pitää normaalina sitä että vauva pyrittäisiin omaan huoneeseen saamaan...
  14. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Meille tuli kans 2017 pakkaus. Meillä kanssa vauva on kova mylttäytymään ja on nyt viihtynyt jo pidempään melko samoissa asemissa (poikittain), joka alkaa itsestä tuntua jo hiukan inhalta, Mietin jo että jos hypin tasajalkaaa niin suostuskohan se vähän vaihtaa asentoa :cautious: Viikonloppuna...
  15. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Multa ne kelasta pyyteli kuudenkuukauden palkkatuloja tietoja, oon varmaa raksinu jotain väärin, ku samat tulot ollu jo useamman vuoden (Okei vuosikorotus tuli tossa, mutta se nyt ei montaa euroa ole:LOL:). Täyttelin siis nuo kela hakemukset samalla ku töihin piti ilmoittaa äitiyslomalle...
  16. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Miulle on kyllä tullu painoa ihan suht reilulla kädellä, mutta alun kilot laitan kyllä tupakoiminen lopetuksen piikkiin edelleen, mutta n 10kg extraa keikkuu lanteilla, jaloissa ja persiissä. :unsure: Miulla ei Oo tollasta raskaustyynyä, enkä Oo oikeastaan vielä kaivannukkaan - ukko käy hyvin...
  17. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Tasan kaks kk äitiysloman alkuun, ja alle 100päivää LA:n, sieltä ne lähenee! Viikonloppuna oli sukujuhlat, kyllä loppu usko, hermo ja kaikki, kun mikään vaate ei mahtunut päälle tai näytti karmealta, toivottavasti keväälle ei monia juhlia ole juhlittavaksi tai sitten pitänee joku oikea Mamma...
  18. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Tänään 24+0! Sokerirasitukseen tarttua varata aika, kuulema hyvä Ois ennen 31.1 olevaa lääkärineuvolaa käydä. Lonkissa oli aika massiiviset nivelkivut tuossa rv20 korvilla, mutta sinnikkäästi olen yrittänyt pysyä liikkeessä (paino nousee ihan ilman sohvan pohjalle jäämistäkin Vähä turha...
  19. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    Mieki jään sen minimin mukaan, eli vika työpäivä 23.3, toki tarpeen mukaan saikutan sitten jos alkaa siltä näyttää (olen raksa-alalla). Töissä tänää pomolle sanoin myös asiasta kun sain eilen neuvolasta mustaa valkoisella niistä päivistä, ku ite epäilin kans osaanko käyttää sitä laskuria :D
  20. M

    Toukokuun toukat 2018 *kevät 2018*

    @Eufrosyne meillä rv21+2 painoarvio pojasta 450g. Tänään oli Kela asioiden käsittely neuvola ja sain nuo raskaus todistukset ym. Paljon tuli selkoa noihi käytännön asioihin, 23.3 pitäs olla vika työpäivä, pitänee tässä lähipäivinä töihin toimitella myös noi raskaus todistukset ja nostaa kissa...

Yhteistyössä