Hakutulokset

  1. H

    Lapselliset lapsettomat joilla haaveissa pikku sisarus

    Kirjoitanpas tännekin. Esikoinen sai alkunsa alkionsiirrosta. Pakkaseen jäi alkioita. Sain esikon imetyksen lopetettua vajaa kuukausi sitten. Esikoinen on pian 2v. Mitenhän pian tästä pääsisi siirtämään niitä pakastettuja? Hoidonsuunnittelu on varattu parin viikon päähän... Siellähän sitä...
  2. H

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei, Olen ehkä kirjoitellut tänne vuonna nakki ja kypärä... Tunnukset oli yhä voimassa :D En vielä kovasti ehtinyt tutustumaan ketjujen keskusteluihin, anteeksi siis, jos tämä tulee ihan pöljään paikkaan.. Meillä on pitkien omasoluhoitojen jälkeen kaikin puolin lahjasoluilla alkunsa saanut...
  3. H

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    @Villavarvas : Mulla eka lapsi, vastaan silti. Mulla yhä jälkivuotoa, ihan kuukautisvuodon tapaista (välillä hiipuu ja sitten taas saattaa tulla runsaammin) ja synnytyksestä 2,5 viikkoa. Meillä mietitään jo ristiäisiä. Kummeja pähkäiltiin tosi kauan ja päätettiin pyytää näin ensimmäisen lapsen...
  4. H

    Maaliskuiset 2018 *maaliskuussa* MEIDÄN KUU!

    Ehtisinkö vähän kirjoittaa? Vauva nukkuu ainakin hetken ja viimeyö oli jokseenkin hyvä. Nyt ei ole ihan massiivista väsymystä päällä. Täällä on ollut niin paljon kirjoittelua, että pikaisesti kahlasin kaikki läpi. Onnittelut syntyneistä vauvoista ja lopuille voimia loppuraskauteen <3...
  5. H

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Ihan nopeasti kirjoitan. Meille syntyi pieni poika rv 38+2. Vesien menosta meni liki 2vrk vauvan syntymään - oli ihan tuskallista ja olimme aivan väsymyksestä turtia. Nyt kuitenkin kaikki hyvin. Lääkkettömyys piti olla periaatteeni, mutta päätin toisin kun synnytys vain pitkittyi. Piti vähän...
  6. H

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Kotiin pistivät vielä. Illalla pitää mennä takaisin ja huomenaamulla lääkärin kanssa treffit, jos ei lähde etenemään. Vettä holahtelee edelleen tosi paljon. Vesi kuulemma uusiutuu jatkuvasti. Sain sairaalasta tosi hienon vaipan ja verkkopöksyt :D
  7. H

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Aamu on mennyt lepäillessä ja pakkaillessa sairaalakassia (olis pitäny vaan eilen pakata kaikki valmiiksi - mutta olin siinä uskossa, että tässä mennään reippaasti 40+ viikoille). Vedet lähti holahtelemaan yöllä ja supistuksia on ollut - mutta niiden kanssa pärjää kyllä. Sairaalaan soittelin...
  8. H

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Mulle järjestettiin vauvakutsut - oli kivat kahvittelut. En ole koskaan moisilla kutsuilla ollut, niin pelkäsin, että järjestävät jotain polttarien tapaista. Onneksi oli ihan rentoa oleilua vaan. Ja kun tiesin etukäteen meille tulevan ihmisiä, niin täällä meillä on nyt melko siistiä. Se on iso...
  9. H

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Helmikuu :) kummasti tämä aika tässä on kulunut! Äitiysloma on jo hyvässä vauhdissa ja hankinnat alkaa olla kaikki kasassa. Tässä on nyt vain kaikkea järjestelyä sitten ja omasta voinnista huolehtimista, sairaalakassia, synnytystoiveita jne. Pieniä kävelylenkkejä teen edelleen. Viikonloppuna...
  10. H

    Maaliskuiset 2018 *tammikuussa*

    Tulin just neuvolasta. Kaikki siellä ok. Terveydenhoitaja sanoi, että siro vauva tulossa näillä näkymin. Mulla ei ollut paino noussut kuin 200g/viikko viimekäynnistä... Aiemmin ollut 300-400g/viikko. Tullut tähän mennessä jotain 7kg yhteensä. Mulla on ollut närästystä ja se on vienyt nyt...
  11. H

    Maaliskuiset 2018 *joulukuussa*

    Hyvää Joulua kaikille :) Me vietetään joulu myös sukulaisissa. Olen laittanut joulua täällä kotona sen, mitä olen jaksanut. Olen todella jouluihminen ja jotenkin yritän antaa itselleni anteeksi sen, että en todellakaan jaksa siivota koko taloa. Koristeita olen laittanut jonkin verran. Niitäkin...
  12. H

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    @Jesy : No kyllä saakin vähän kummastella, jos liki heti kättelyssä joku kyselee painonnoususta. Epäkorrektia minusta. Nukkumajärjestelyistä. Meillä on pieni makuuhuone ja todettiin, että pinnasänkyä sinne on turha änkeä. Perhepeti epäilyttää myös. Yleisen mukavuuden kannalta vauva halutaan...
  13. H

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Lakanat vaikuttivat ihan laadukkailta, mutta eipä nuo mitkään maailman kauneimmat ole. Pussilakana on sellainen hassun vihreä - se ei ihan omaan mieleen ollut. Eiköhän se käyttöön kuitenkin tule. Täkki oli kyllä ihan hyvä. Eniten ihastuin kevyttoppapukuun. Pakkauksen pyyhe oli mielestäni...
  14. H

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Kolmas viesti vielä :D Lastenhuoneen tapetti tuli postissa. Nyt pääsee ihan oikeasti laittamaan huonetta! Tilasin eilen myös sitterin. Päädyin Babybjörnin balance soft - sitteriin. Yritetään välttää yletöntä "ärsykesaatetta", niin päädyin sitten tuohon. Se oli sopivan värisenä eilen Jollyroomin...
  15. H

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Kantoliinoista: Olen tässä vertaillut erilaisia ja katsonut netistä esittelyvideoita (niitä näyttää olevan muuten tuotteesta kuin tuotteesta - kannattaa katsoa). Tosi monella vaikuttaa olevan Manduca -kantoliina. Ystävälläni oli sellainen käytössä ja sen laittaminen näytti aina kovin...
  16. H

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Kaikilla on tosiaan omat syynsä ilmoitella raskaudesta tai olla ilmoittamatta. Itselleni tuli vain ja ainoastaan positiivinen fiilis siitä, että raskaudesta ilmoitettiin kaikille facessa oleville tutuille jo nyt. Instaa en juuri käytä, joten sinne en ilmoittele mitään. Yllättävää (positiivisessa...
  17. H

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Tästä kirjoituksesta ei saa nyt sitten nokkiintua. Omaa ajatuksenkulkuani vaan ja tiedän, että tämä on kärjistettyä! Oon tässä mietiskellyt, että näyttäis olevan sosiaalisessa mediassa (lähinnä facebook) muutamaa eri koulukuntaa sen suhteen miten niistä perheuutisista siellä ilmoitetaan. Tämä...
  18. H

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Mulla on maha alkanut nyt pikkuisen kasvaa - mutta ei tämä edelleenkään sellainen ole, että kukaan asiasta tietämätön uskaltaisi kysyä mitään. Rakenneultrassa kätilö kyllä sanoi, että mun lantioni on sen verran leveä ja kun pituuttakin löytyy, niin vauvalla ei ole mitään tarvetta ängätä itseään...
  19. H

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Hyviä listoja tosiaan! Sain monta ihan uutta vinkkiä pohdittavaksi :) Meillä on aika paljon tarvikkeita vielä hankkimatta. Onneksi saadaan paljon käytettynä... Aloitin kuitenkin jo siitä "tärkeimmästä" - tilasin eilen tapetit lastenhuoneeseen :D heh...
  20. H

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Rakenneultra täälläkin viimein takana. Pieni poika siellä jääräpäisesti köllötteli jalat inkkariasennossa. :love: Kätilö yritti pitkään saada vauvaa oikaisemaan jalkansa, mutta eipä tuo suostunut. Tarvittavat jutut saatiin mitattua ja kaikki näyttäisi olevan tällä hetkellä ihan mallillaan. Nyt...

Yhteistyössä