Hakutulokset

  1. R

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    @Sano Pirkka Mulla on ensimmäisestä raskaudesta liivit tallessa, mutta en oo niitä ottanu käyttöön vielä, kun omat mahtuu vielä päälle. Nuita paksumpia siteitä pakkasin taskut täyteen laitokselta edellisellä kerralla. :D se pahin vuoto ei kuitenkaan kestänyt kovin montaa päivää ja normisiteillä...
  2. R

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Täällä alkaa kans olo tuntua melko tukalalta. Maha on tosi ylhäällä ja pikkunen potkii paljon kylkiluihin. Tällä viikolla myös liitoskivut lisääntyny, erityisesti SI-nivel vaivaa ja aiheuttaa säteilykipua. Harjoitussupparit lisääntyny kans ja melkeinpä aina kun enemmän kumartelee niin supistaa...
  3. R

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Meillä kans tarkoitus myös pulloa käyttää. Esikoinen otti todella huonosti pullosta ja ite ei sitten päässyt oikein missään käymään ku yhtä huutoa oli ollut. Imetän toki mielelläni aina kun paikalla olen. Meillä uusi tulokas nukkuu samassa huoneessa. Voi vaan olla että mies menee eri huoneeseen...
  4. R

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Täällä ihon kutina on ollut ikävin riesa viime aikoina. Mulla on aina ollut kuiva iho, varsinkin talvisin, mutta oon silti menossa perjantaina käymään verikokeissa tarkistuttamassa maksa ja sappiarvot ettei oo hepatoosia.. Muuten viikot sujunu hyvin. Pieni paniikki ehkä iskee, kun nuita teidän...
  5. R

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Rv 27+1 ja älytön väsymys palannut!! :sleep: vois vaan nukkua koko ajan. Lisäksi maha kasvanu hurjasti ja on tosi ylhäällä ja painaa ikävästi kylkiluihin. Töissä joutunu paljon olemaan lattialla ja sekin lisännyt paineen tunnetta, huomaa, että hengästyy helpommin ja pitäis päästä pitkälleen...
  6. R

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Menny viime viikot niin tohinalla, ettei oo täällä saati facessa ehtiny käymään. Meillä @Korallikala on sama la ja äkkiä menee kyl aika, kun mainitsemasi 9vk enää töitä ja siitäki oon viikon lomalla. :D En tiiä johtuuko joulun syömisistä vai mistä, mutta mulla on maha kasvanu aivan silmissä...
  7. R

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Mulla on tytön nimi ollu mielessä jo useita vuosia, jos vain vielä sais miehenki innostumaan siitä. :) pojalle olisi ollu vaikeampaa keksiä mieluisaa.
  8. R

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Meillä sattu ultraajaksi esikoisen terveydenhoitaja, joka tekee myös ultrauksia ja ihanasti koko ajan selitti rakenteita ja mitä haluaa niissä nähä. Mä en taida ottaa pakkausta, kun ensimmäisestä raskaudesta ei ole niin kauaa ja kaikki tavarat tallella. Muutenkin aika vähän tarvitsee uusia...
  9. R

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Olipas täällä ollu aktiivisia kirjoittajia, mukava lueskella muiden kuuluisia. :) Meillä oli eilen rakenneultra ja pienellä kaikki hyvin! <3 jalat meinasi olla ristissä ja muutenki oli katse minun selkää kohti, mutta ultraaja meinasi, että tyttö olisi tulossa. :) saa nähä mitä isoveli sanoo...
  10. R

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Onnea @Giu !! :) oliki sulla valmiiksi sellanen olo, että tyttö olisi tulossa? :)
  11. R

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Mulla nuo harjotussupistukset tekee mahan ihan kovaksi, mikä pysyy pidemmän aikaa. Niitä tulee kun kovemmin rasittaa, esim.lenkillä. Lauantaina tulee täälläki puoliväli täyteen!! Uskomattoman nopeasti menee aika. Kai se on ku viikot niin kiireisiä töissä ja illat sitte pojan kans touhuilee minkä...
  12. R

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Meillä isovanhemmat ovat kyllä iloisia uudesta tulokkaasta, mutta viime aikoina tullut sukuihin useampia pienokaisia, niin eivät aivan hysteerisiä tämän kohdalla ole. Kovasti kyllä vointia kyselevät ja oma äitini jo villapuvun kaavoja etti, kova kutomaan kun on. :) ite ei olla mitään uutta vielä...
  13. R

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Onko kenelläkään vaivana päänsärkyä? Itellä on ja tuntuu ettei mikään oikein auta, ei vesi, kahvi, ulkoilu eikä panadoli, minkä ottoa oon kuitenki yrittäny vähän vältellä. Niska ollu jumissa jonku verran, muttei senkään käsittely oo erityisemmin auttanu.. Töissä mittailin verenpainetta ja...
  14. R

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    @Korallikala mulla kans ollut samantyylistä puutumis/jomotusoiretta oikeassa reidessä, lisäksi sääressä ja jalkapöydällä. Ilmenee juurikin yöaikaan ja oon joutunu särkylääkettä ottamaan, kun ei nyt parina yönä ole pystynyt kunnolla nukkumaan. Satun työskentelemään alalla ja työkaverikin meinasi...
  15. R

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Täällä kans liikkeet tuntunu noin viikon verran, esikoiselta tuntu paljon myöhemmin mutta luulenpa, että nyt tietää mitä odottaa. :) meillä oli vkloppuna aikaset pikkujoulut työporukan kanssa ja kerroin siellä raskaudesta. Ihanasti kaikki otti uutisen, vaikka ehdinkin olla töissä vain puoli...
  16. R

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    @Shona Täällä kans alkaa mahallaan nukkuminen olemaan hankalaa, jotenki yritän itteni aina puolittain mahalleen asetella. :) muistan ekasta raskaudesta, että loppuraskaudessa oli tosi työlästä ruveta nukkumaan ja löytää hyvä asento kun pelkkä kyljen kääntäminen tuntui hirveältä säätämiseltä. :D
  17. R

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Onko kellään tullu raskauden myötä mielialan vaihteluita tai muuta vastaavaa? En tiiä onko itellä johtunu väsymyksestä, mitä töiden, esikoisen uhmaiän ja lisääntyneen pimeyden myötä tulee, mutta oon jotenki todella hajamielinen. Unohtelen pyykit koneeseen ja tavaroita sinne sun tänne, miehen...
  18. R

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Ainaki meillä ultran jälkeisessä lääkärineuvolassa ultran tuloksia selitettiin paremmin. Mitään kirjallista selostusta niistä kuitenkaan ei saanu.
  19. R

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Täällä kans yks hengästyjä. Liikun työn puolesta melko paljon ja huomaa kyllä, että hengästyy helpommin. Myös maha toimii hitaammin, minkä vuoksi turvottaa enemmän. Mä olin kans siinä olettamuksessa, kun ultraan menin, että ei saisi käyä vessassa, mutta siellä kuitenki piti kesken kaiken käydä...
  20. R

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Tänään oli np-ultra ja siellä kaikki hyvin. <3 Huomenna ois kavereiden kans illanviettoa ja siellä varmaan kaikki arvaavat raskauden, kun en juo. isovanhemmilleki tarkoitus kertoa lähiaikoina. Rapsu_ 12+6

Yhteistyössä