Hakutulokset

  1. A

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Rusakkonen Paljon onnea, aivan ihanaa lukea tällaisia uutisia :love: Olen taustalla lukenut palstaa, mutta nyt oli oikein pakko kirjautua kommentoimaan! On tosi kannustavaa lukea onnistumisista ja toisten onni tuo paljon iloa itsellenikin, vaikka en palstalaisia tunnekaan. @kirsillevauva...
  2. A

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @kirsillevauva Suuret pahoittelut :cry: ja iso halaus ja paljon voimia ❤️ Olen seurannut palstaa, vaikka olen nyt heikosti kommentoinutkin, ja on ollut kiva, että on plussanneita. En olisi enää uskonut kohdallasi keskenmenoon, kun noin pitkällä jo oli :( Onneksi teillä on tosi hyvin vielä...
  3. A

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @kirsillevauva Vautsi, varovaiset onnittelut :love: Niin, omalla klinikalla käytetään munasolupankkia eli munasolut tulevat pakastettuina ja ne on pakastettu kai sitten max 10 solun paketteina. Eli jos luovuttajalta tulee 18 solua, ne jaetaan kahteen erään. Näin olen ymmärtänyt. Varmaan hyvää...
  4. A

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Rusakkonen Suuret pahoittelut negasta, tuo on aina niin kohtuutonta :( Paljon onnea jatkoon! Ainakin suunnitelmat kuulostaa tosi hyviltä (y) @Roxanne Pahoittelut teillekin, jos kierto tosiaan negaan päättyi :( Jonotusaika munasoluihin on kai noin kolme kuukautta, joten sen mukaan jonottaa saa...
  5. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    @Susanna38 Toki teoriassa olisi mahdollisuus alkiodiagnostiikkaan, mutta minun ei kannata enää tehdä hoitoja omilla soluilla. Saisin yhdestä IVF:stä 0-3 solua, joista 0-1 alkiota, joten ihan taloudellisestikin tuo homma ei ole kannattavaa. Oma hedelmällisyyteni katosi kutakuinkin täysin alle...
  6. A

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Moi kaikille! Mukavaa, että täällä on paljon keskustelua ja tapahtumaa. Moni viettää jännittäviä hetkiä ja olen lueskellut ja pitänyt peukkuja :) Omalla kohdalla ei tapahdu nyt mitään, vaan jonotan luovutettuja munasoluja, joten ei ole kerrottavaakaan. Olen silti seurannut, miten teillä täällä...
  7. A

    40+ so what wol.13

    @kirsillevauva Ihania uutisia! En tiedä, onko tuollaiset mietteet turhamaisia. Kyllä itsekin mietin noita ulkonäköasioita, vaikka ei niillä sinällään mitään väliä olekaan. Minä en kammoa lyhyyttä johtuen omasta pituudestani ;) (Oikeastaan toivon, että omalla kohdalla luovuttaja ei olisi kovin...
  8. A

    40+ so what wol.13

    @Katti75 Hurjan paljon onnea! Aivan mahtavaa, että tärppäsi :love: Kiitos kysymästä, olen jaksellut nyt ihan ok :) Ensiaskeleet hoitoihin luovutetuilla munasoluilla on nyt otettu ja olen siis jonossa, joka ei ole pitkä. Joskus alkuvuonna voisi tapahtua ja se on hyvä aikataulu :) On totta, että...
  9. A

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kuulostaa kamalalta @kirma82 , paljon voimia tilanteeseesi! @Susanna38 Kirjoitat tosi osuvasti, että psykologin käynti olisi kaikille lisääntymistä suunnitteleville yhtä tarpeellinen ja on kamalaa, kun vain joiltakin se vaaditaan. Olen tänne joskus kirjoitellut, eli oma hoitotaipaleeni on nyt...
  10. A

    40+ so what wol.13

    @Rusakkonen Pahoittelut negasta :( Tosi ikävä kuulla, mutta kiva, että jatkosuunnitelmia on ja ne kuulostavat hyviltä. Paljon voimia jatkoon! :) @kirsillevauva Joo, kyllä tässä on hyvä käsitellä nämä menneet pettymykset ensin pois. Sikäli on tietty ikävä odotella, että olen odotellut tämän...
  11. A

    40+ so what wol.13

    @kirsillevauva Kiitos jonotiedosta. Ei tässä onneksi mikään kiire ole, että ihan hyvin voi jonottaa jonkin aikaa :) Toivottavasti kuitenkin keväällä hoito onnistuisi. Teillä kyllä kuulostaa olevan kiva parisuhde (y) @Roxanne kiitos paljon kannustuksesta! :) Onhan ne teoreettiset mahdollisuudet...
  12. A

    40+ so what wol.13

    @Hulbertiina No joo, olin tuossa turhautunut, kun tuntuu, että raha menee ihan hukkaan, mutta tämä prosessi on tosi epävarma, voi onnistua tai olla onnistumatta eikä siinä voi muuta kuin tehdä parhaansa ja toivoa parasta. Nyt on parempi fiilis ja katse enemmän tulevassa. Menkatkin alkoivat...
  13. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @kirsillevauva kiitos ❤️ Toivotaan todella, että me kaikki onnistuisimme! Teilläkin hoitokierto lähestyy, tosi jännittävää. Omalla kohdalla hoito olisi aikaisintaan ensi keväänä (tai ainakin ensi vuoden puolella). Jonotilanteesta en tiedä, sitä pitää kysyä ja se toki vaikuttaa aikatauluihin...
  14. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei teille kaikille! Siirryn tälle puolelle parin omilla soluilla tehdyn IVF:n jälkeen. Hoidot menivät siinä mielessä huonosti, että tuli vain vähän soluja ja nekin surkeaa laatua. Ikä on siis tullut vastaan ja huonoissa hoitotuloksissa ainoa positiivinen puoli on se, että ei tarvitse pohtia...
  15. A

    40+ so what wol.13

    @kirsillevauva ja @Katti75 olen jatkanut vielä lääkitystä (lugeja), mutta ajoitan niiden lopetuksen siten, että vuoto alkaisi viikonloppuna. Nuo jäisivät jokatapauksessa viikonloppuna pois, eli ei minun välttämättä niitä tarvitsisi käyttää, joten ihan sama, jos lopetan pari päivää aikaisemmin...
  16. A

    40+ so what wol.13

    Kiitos tsempeistä piinapäivien viettoon :) @Katti75 testipäivä on 3.11, mutta valitettavasti tilanne on (itselleni) täysin selvä eli kyllä tästä nega tulee :( :cry: Lääkkeet aiheuttivat kovasti oireita, mutta ne ovat nyt poistuneet ja tilalle on tulleet menkkakivut. Vuotoa ei tule lääkityksen...
  17. A

    40+ so what wol.13

    @Rusakkonen kiitos tsempeistä ja ihanasta kirjoituksestasi :) Tuo on kovin kannustavaa ja odotan kyllä ihan hyvillä mielin hoitoja luovutetuilla munasoluilla :) Uskon ihan 100% varmasti, että kokisin luovutetuilla soluilla tulleen lapsen täysin omakseni. Surettaa ehkä hieman vain se, että...
  18. A

    40+ so what wol.13

    Tervetuloa @Annamaija 76 :) @Hulbertiina Oletko testannut? Voi kunpa nyt onnistuisi, jos kyseessä on viimeinen hoitokierto! @Rusakkonen teillä on hyvä suunnitelma, uskon kyllä onnistumiseen jossain kohtaa (y) Omasta tilanteesta sen verran, että ei kovin hyvin mennyt tuo IVF. Lopulta...
  19. A

    40+ so what wol.13

    @tatti55 Mahtavia uutisia :) Sinulla on ihana mies :love: Onnea uuteen yritykseen! Vaikka keskenmeno on tosi kamalaa, niin ainakin kiinnittyminen on sinulla mahdollista! Vielä voi hyvinkin tulla niin hyvä solu, että se sinnittelee loppuun asti (y) @miumiu_82 Tsemppiä piinapäiviin! Tuo toivon ja...
  20. A

    40+ so what wol.13

    @kirsillevauva Lääkäri oli oikein kannustava, että kaikki voi mennä oikein hyvinkin. Kyllä niitä onnistujiakin kuulemma on, joku ikätoverikin oli juuri saanut vain pari solua ja oli nyt onnellisesti raskaana. Kyllähän tuo jotenkin lohdutti. Miten olet jaksanut kuuria? Jatkatko jollain...

Yhteistyössä