Hakutulokset

  1. EnnaH

    Mitä tekisit ylimääräisellä kymppitonnilla ?

    Laitettais varmaan tuo yläkerran rakentamaton puoli kuntoon ja sitten ostelisin vaatteita meille kaikille =)
  2. EnnaH

    Saako teillä syödä olohuoneessa? Tai muualla kuin keittiössä?

    Periaatteessa ei saa, mutta huomaan kyllä itse mussuttavani leipää harva-se-ilta sohvalla telkkaria katsoessani :ashamed:
  3. EnnaH

    G:Minkälaisen kännykän omistat?

    Apua, miten tuollaista käytetään?? :o :laugh: Mun pitäis nimittäin ryhtyä aikusten oikeesti harkitsemaan taas uuden puhelimen ostoa....
  4. EnnaH

    Anna Abreu

    Anna on söpönen tyttö, mutta musiikki ei uppoa meikäläiseen missään muodossa.
  5. EnnaH

    Ulkona ei näkynyt nuoria perheitä?

    Täältä pohjoisemmasta suomesta puuttuu kyllä lähes tyystin tuollainen "puistoilukulttuuri". Lähinnä pph.t näkyvät käyttävän niitä. Suurin osa lapsiperheistä viettää aikaansa omilla pihoillaan -allekirjoittanut mukaan lukien. Toki mekin joskus käydään puistoissa laskemassa mäkeä tms. mutta...
  6. EnnaH

    G:Minkälaisen kännykän omistat?

    Semmoisen joka ei taas vaihteeksi toimi |O |O Nokia 6230 vai mikä hemmetti lieneekään
  7. EnnaH

    laittakaas kotikuvia pinoon

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=EnnaHoo
  8. EnnaH

    pitkästä aikaa tällänen... laittakaa kuvia teidän kodeista

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=EnnaHoo
  9. EnnaH

    Siis kuka se tumma nainen oli Taaren alottaman ketjun kuvassa?

    :laugh: :laugh: Aika paha :laugh:
  10. EnnaH

    Argh... että mua ällöttää ruokaansa suu auki mätkyttävät ihmiset

    Onko kukaan muu ajatellut asiaa, että banaanin syöminen saa aikaan kamalaa ääntä?? vaikka miten nätisti sitä söis, niin karvat nousee pystyyn siitä maiskutuksesta, vai kiinnittääkö siihen nykyään liikaa huomiota. Joskus oikein rupeaa oksettaan, kun joutuu vierestä kuuntelemaan kun toinen...
  11. EnnaH

    Joko teillä lämmitys päällä?

    Meillä katto lämmitys, joka toimii termostaatilla. Jos huoneilma menee alle +20 niin rämähtää päälle. Ja tietysti lattialämmitys vessassa ja kylppärissä... Nyt on leivinuunia lämmitelty jo parin viikon ajan joka toinen päivä.
  12. EnnaH

    Argh... että mua ällöttää ruokaansa suu auki mätkyttävät ihmiset

    Tiedän tunteen. Poikapuoli osaa tuon taidon ja vieläpä niin lahjakkaasti, että oikeasti meinaa ruokahalu mennä sen siliän tien jos yhtä aikaa syödään.
  13. EnnaH

    Uutta tietoa Madeleine tytöstä.

    Just miehen kanssa puhuttiin asiasta alkuillasta ja todettiin molemmat,ettei tulis mielen viereenkään jättää edes täällä kotisuomessa, edes omaan kotiin lapsia keskenään nukkumaan, jos alkaisi menojalkaa vipattaan...sen verran huono nukkuja tuo kuopuskin, että tietää varmuudella, että voi minä...
  14. EnnaH

    Uutta tietoa Madeleine tytöstä.

    Peesi. Varmaan ei ole tämä isoin lapsi asettunut nukkumaan yhtä nätisti kuin pienemmät sisaret ja äiti ajatellut vähän avittaa nukkumatin tuloa, että pääsevät iskän kanssa ravintolaan (tai mihin ikinä menivätkään) sattui pieni moka, eikä lääkeannostus osunutkaan kohdilleen ja lapselle kävi kuten...
  15. EnnaH

    G:Kuinka moni on hoitanut/hoitaa/aikoo hoitaa vanhempansa..

    Itse vanhustyön parissa työskennelleenä voin vain todeta, että toivottavasti omat vanhempani eivät koskaan joudu siihen pisteeseen, että laitoshoito ainoa vaihtoehto. Yritän toki itse viimeiseen asti pitää heistä huolta jos tarve aikoinaan vaatii. Itselläni tuore kokemus siitä, että oma...
  16. EnnaH

    Muita jotka juo?

    :wave:
  17. EnnaH

    Montako hedelmää syötte päivässä?

    Hih, sama juttu. Jos oikein hyvä kuukausi, niin ehkä omena tai kaksi :laugh: Oikeesti, tosi harvoin.
  18. EnnaH

    Ihmettelin äsken kun poika 3v toi pinsetit

    Meillä eilen kaivettiin tytön nenästä purkka pinseteillä!!! Onneksi satuin huomaamaan, kun oli tunkenut sen sinne nenäänsä ja oli kyllä jo niin syvällä menossa, että just ja just saatiin se kaivettua kotikonstein ulos.
  19. EnnaH

    Ne jotka ei vielä jaksa JOULUSTA puhumista, niin elkää avatko ;)

    Täällä ilmoittautuu myös jouluihminen :wave: Rakastan sitä ihanaa tunnelmaa, kun ulkona on pimeää ja kylmää, itse käpertyneenä sohvan nurkkaan villasukat jalassa, kynttilät palaa ja kuusi loistaa tuvan nurkassa :xmas: Lasten riemu kun odottavat jännittyneinä pukkia... Unelmajoulu tosin...
  20. EnnaH

    joko poltatte kynttilöitä?

    Meillä on molemmat tytöt totutettu jo aivan vauvasta asti kynttilöihin, ja ovat niin tottuneita niihin ettei sen kummemmin kiinnosta. Ihailevat kyllä itsekin. Toki valvotaan koko ajan ettei pääse vahinkoa sattumaan tuon pienenkään kanssa (2v) Mutta tosiaan kun on totutettu jo pienestä pitäen...

Yhteistyössä