Hakutulokset

  1. Vesinokkaeläin

    Toiveissa vauva 2021

    En oo pitkään aikaan ehtinyt tänne katselemaan kuulumisia ja ihana nähdä paljon plussia ja erityisesti @Kasikuus paljon onnea! Upeita plussakuvia :love:
  2. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Hei kaikki, pahoittelut, että kutsut ovat kestäneet, laitoin juuri kasan. Väsymys vaivaa vielä itseänikin, ja kun yleensä mahdollisuus koneelle tulee vasta tytön nukahdettua, niin harvemmin jaksaa. Yhtenä iltana en ole edes varma kumpiko nukahti ensin, äiti vai tyttö... Facebook ryhmässä ollaan...
  3. Vesinokkaeläin

    Influenssa rokotus raskaana

    Vähän aikaa pistopaikka aristi mutta ei mitään muuta. Täysin terve ihana tyttö syntyi 41+4, ei allergioita tai mitään muutakaan, jota joku höyrypää voisi väittää rokotteen aiheuttamaksi :LOL:
  4. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Kiva että on tullut uutta porukkaa ja tosi harmi, että kaikki eivät ole saaneet onnellisissa tunnelmissa matkaa kanssamme jatkaa. Minullekin voi tosiaan vielä laittaa kutsuja facebook-ryhmään. Kutsujen lähettäminen onnistuu sit vaan tietokoneella, joten saattaa sen vuoksi kestää. Esim. itse olin...
  5. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    @lillans en hirveesti tapaa huudella sitä mutta olen lääkäri. Tää korona-aika on aiheuttanut sen, että noita päivystyksiä on tullut enemmän kuin normaalisti ja sit kun osa on tullut jakoon uudelleen listojen jo valmistuttua, niin saattavat osua tosi hölmösti lähekkäin. Tää kolmas viikon sisään...
  6. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Tsemppiä! Varmasti tosi stressaavaa. Onneksi rusehtava vuoto on usein vaaratonta ja menkkamaiset kivut kertoo kohdun kasvamisesta. Mulla oli esikoista odottaessa ihan järkyt kivut ja olin ihan hermona, kun eihän niistä juuri ollenkaan puhuta. Kaksi pitkää päivää, tulisipa sitten helpotus! Mulla...
  7. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Koronan suhteen ymmärrän sekä sairaalojen linjausta että synnyttäjien ja isien huolta. Itsellä oma synnytys ja sen jälkeinen aika olisi ollut vielä suurempi katastrofi ilman miehen tukea. Jos seuraavan kohdalla kaikki menee hyvin, niin toivon kyllä polikliinista synnytystä. Lisäksi toivon, että...
  8. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Mulla ekassa raskaudessa rinnat alkoi kipuilla ennen plussaa ja se olikin oire, josta olin ihan varma raskaudesta. Nyt kun vielä imetän, ei ole ollut juuri ollenkaan rintojen arkuutta. Vaikka alkaneet uudelleen ns. paisua.
  9. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Jos uskaltaisin koronan suhteen mennä, niin varmaan valehtelisin, että käytössä antibiootti, jonka kanssa ei saa käyttää alkoholia. Jos kyselevät mikä antibiootti, niin esim metronidatsoli on semmonen.
  10. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Minusta on todella ikävää, jos kertoo eteenpäin raskauden, josta saanut tietää alkuvaiheessa. Jos esim kerrottu luottamuksella. Erityisen törkeää on, jos kertoo sillä perusteella, että sattumalta osuu samaan odottajien ryhmään. Mielestäni, jos selviää, että joku on ilman lupaa levitellyt yhtään...
  11. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Mulle voi tosiaan laittaa myös viestiä jos haluaa face-ryhmään. Pahoittelen, että viime päivinä liittäminen on tapahtunut varsin hitaasti. Ei onnistu kännykällä ja oon ollut varsin paljon töissä. Ryhmässä on muuten ollut paljon keskustelua siitä, kauanko ryhmään otetaan porukkaa mukaan...
  12. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Aika rankka tilanne. Voimia sinulle, lapsille ja mahalle! Epäreiluja tuollaiset miehet.
  13. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    @Loree stemppiä! Jospa ei vaan olisi osannut katsoa ja tänään näkyisi jo.
  14. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Sanonko jotain. Huomenna piti olla varhaisultra, niin eiköhän tytölle noussut tänään korkea kuume. Huomisaamuksi testiaika ja pakkohan se ultra oli siirtää. Alustavasti siirsin keskiviikolla, jos ois koronatesti negatiivinen ja tyttö tervehtyis ennen sitä, niin ehkä uskaltais mennä käymään...
  15. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Huh huh tätä väsymystä, palelua ja pahoinvointia. Aaltoina tulee ja menee, välillä kun puuhastelee sopivasti voi olla aika normaalikin olo. Vajaa viikko enää varhaisultraan.
  16. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Kävitkö siis nyt yksityisellä kätilöllä? Voit joko varata suoraan ajan yksityiselle gynelle tai sitten soittaa neuvolaan, jos siellä on ultraamista osaava lääkäri tai voivat tehdä lähetteen. Naikkarille ei alkuraskaudessa pääse kuin lähetteellä tai ambulanssilla. Mutta hienoa että ainakin yksi...
  17. Vesinokkaeläin

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Digihän näyttää just oikein 3+6 eli 1-2 viikkoa :giggle:(y) Hyvin myös väriä viivoissa.
  18. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Tervetuloa uudet! Facen ryhmään pääsee laittamalla joko mulle tai Hosulille yksityisviestinä facebookissa käyttämänsö sähköpostiosoitteen. Liittäminen ei onnistu kännykällä, joten ei kannata ihmetellä, jos muutama tunti menee ennen kutsua. Alustavasti ollaan mietitty, että ryhmä laitetaan...
  19. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Jospa olis vaan turha hälytys. Onneksi ei pidempään tarvitse odottaa ultraa vaikka varmasti tunnitkin tuntuvat nyt pitkiltä, päivistä puhumattakaan.
  20. Vesinokkaeläin

    Tammikuiset 2021

    Aika helpottaa. (y)

Yhteistyössä