Hakutulokset

  1. I

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Meidän ihana pikkumies syntyi 14. päivä. :love:Rv 38+3 ja mitat 3390g ja 50cm. Koko raskausajan kestänyt hurja pahoinvointi loppui synnytykseen ja kyllä tuo perheen uusin rakkaus on ollut kaiken arvoinen. Nyt nautitaan vauva-ajasta ja itse koitan pikkuhiljaa saada yleiskuntoa nousemaan. Onnea...
  2. I

    Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

    Oi kun ihanaa, että rupee vauvoja syntymään.:love: Meillä oli äitiyspolilla käynti ja hienosti on kaikki vauvalla, niin kuin koko raskauden ajan. :love: Mulla on tosiaan raskaupahoinvointi jatkunut koko raskauden ajan ja kova huimaus kuvioissa kun RR on niin matalalla kokoajan. Mennään vajaan 3...
  3. I

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Ei tarvi enää pähkäillä turvakaukaloasiaa. Mies otti tehtäväkseen ottaa selvää kaukaloista, kokemuksista, turvatesteistä jne. ja tässäkin asiassa helpotti mun taakkaa, on se aarre. :love: Kaukalo ja telakka on nyt päätetty ja yks asia vähemmän stressattavaa ja kaikki 3 lasta saadaan kyyditettyä...
  4. I

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Jes, nyt saatiin auto vaihdettua isompaan, että koko perhe mahtuu hyvin kyytiin vaunuineen ja istuimineen. Nyt päänvaivaa aiheuttaa turvakaukalo tulokkaalle. Netti on täynnä jos ja mitä turvatestejä jne. Oon ihan hukassa miten valita kaukalo! (n) Onko muut pähkäillyt asian kanssa ja kuinka on...
  5. I

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Ihania uutisia rakenneultrasta...vauvalla kaikki hyvin ja vastasi täysin viikkoja. Kovasti koitti olla siveellinen, mutta kätilö sai vilauksen ja meidän tyttö ja poika saa pikkuveljen.:love: Aivan ihanaa saada lisää miehiä taloon. :love:
  6. I

    Huhtikuiset 2018 marras-tammikuussa

    Pikainen hei täältä kaikille! :) Pahoinvointi on vienyt energiat tipotiehen, joten kirjoittelu on jäänyt. Täällä vauva jytää kovaa vauhtia masussa ja pahoinvoinnin ja huimauksen lisäksi ei ole ollut muita probleemia, rautalääkitys tosin aloitettiin. Perjantaina pitäisi taas selvitä toiseen...
  7. I

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Täällä nyt rv 13+1 ja kovan huimauksen ja pahoinvoinnin takia oon ollut vuodelevossa vissiin noin 8vko. Oksennan yhä lähes päivittäin ja yleiskunto on todella huono. Näin on ollut myös aikaisemmissa raskauksissa ja synnytyksiin asti on pahoinvointi ollut läsnä. Mullakin rannekkeet käytössä ja...
  8. I

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Hei kaikki! :) Selvisin pahoinvoinnista ja huimauksesta huolimatta lähes parin tunnin automatkan tänään np-ultraan, jee. Siellä vauvalla kaikki erinomaisesti ja riskiluvut alhaiset eli kaikinpuolin hyvin asiat masussa. Laskettu aika siirtyi takasin alkuperäseen 25.4. Eli huomenna jo rv 13...
  9. I

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Voi sua...:( Mä päätin etten mee yhtään kattoon ja tutkiskeleen tuloksia ominpäin, toivottavasti pysyn päätöksessäni. :) Neuvolassakin sanottiin, ettei oo mitään hyötyä kattoo niitä arvoja erillään. Meillä käydään hakeen tulokset neuvolasta ja otetaan mukaan np-ultraan, johon valitettavasti...
  10. I

    Sukupuoli rakenneultrassa

    Meillä toisen lapsen kohdalla lääkäri oli rakenneultrassa täysin vakuuttunut, että masussa on tyttö. Mulla oli koko ajan kuitenkin tosi vahva poika olo ja mies olisi ostanut kaikkea prinsessamaista valmiiksi, mutta minä jarruttelin. Ostettiin sitten suurimmax osax unisex vaatteita ym. Sitten yli...
  11. I

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Oon niin pahoillani.:(
  12. I

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Tänään oli eka neuvola ja kaikki ok. (y) Oli tosi mukava ja pätevä terkka, mutta valitettavasti vain tuuraamassa. Laskettu aika siirtyi ultran ja vaihtelevan raskauskierron perusteella. 2.5 on nyt la, mutta mielelläni pysyisin teidän ihanien ryhmässä.:love: Jos joku osaa muuttaa tonne listaan...
  13. I

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Täällä ensimmäinen ultra juuri takana ja 1 pikkuinen aarre löytyi. Syke oli 166 paikkeilla ja kuulemma ihan normaali raskaus. :love:Voisikohan sitä kohta olla jo luottavaisin mielin...(n)Huomenna ensimmäinen neuvola. Voi kun pieni pysyisi matkassa mukana.:love::love:
  14. I

    Pahoinvointiranneke

    Onko täällä jollain kokemusta pahoinvointirannekkeista? Toimiiko ja onko ihan ok käyttää raskauspahoinvointiin? Mies kävi tänään parissa apteekissa kyselemässä, mutta kuulemma nykyään saa lähinnä nettiapteekeista tilattua. Jospa niiden avulla saisi oloa ja yleiskuntoa paremmaksi. (y)
  15. I

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Nyt rv 7+0 ja reilun viikon ajan on laatta lentänyt vähintään kerran päivässä ja tuntuu pahenevan vaan. Tänään sisällä on pysynyt vain 1 ruisleipä. Iltasin yleensä muutaman tunnin helpotus ja oon koittanut ajoittaa syöminkiä siihen. Kyllä tän jaksaa ja mulla helpompi henkisesti kestää...
  16. I

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Taas tuli vaaleanpunaista pyyhkiessä. Pitäisikö tästä nyt huolestua vai ei? (n):(
  17. I

    Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

    Huh mikä päivä. Nyt rv6+5 ja aamulla pyyhkiessä tuli paperiin hieman vaaleanpunaista/beigeä valkovuodon seassa. Sitä seurasi pelko ja vessassa käyminen tiheään veren tulo pelkona. No, mitään vuotoa ei ole alkanut, joten voisikohan olla ihan harmiton juttu tuo aamuinen? Päätettiin käydä miehen...
  18. I

    Huhtikuiset 2018

    25.4/IlonaSu/34/3./Tays
  19. I

    Huhtikuiset 2018

    Mä en kestä tätä mun pääkoppaa! :mad: Muutamana päivänä on oksennus tullut ja tänään kun ei oo, niin heti taas huoli siitä onko masussa ketään.:( Miten sitä luokin itse itselleen niin paljon kauhukuvia, huoh. Nyt rv 6+1 ja ultra ja neuvola on kahden viikon päästä. Kai tää huolehtiminen ja...

Yhteistyössä