Hakutulokset

  1. N

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Mitataanko teiltä hemoglobiinia neuvolassa? Multa mitattiin silloin joskus 8.vkolla muttei sen jälkeen. On mietityttänyt, liittyykö tämä jaksamisen väheneminen ja väsymyksen kasvaminen nyt vaan yleisoireena vai onko puutosta punasoluista...
  2. N

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Mä tutkisin tätä tyyppiä niin tarkkaan ja paljon kuin mahdollista ilman riskinaiheutusta toki. Tehtiin nipt ja siinä samassa saatiin tieto sukupuolestakin tosi aikaisin. Saas nähdä minkälainen on rakenneultra. Eka tarjottu ultra oli ainakin niin epätarkka möykky ja nesterakkulan mittaus sen...
  3. N

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Mä oon tässä aatellut hankkia kokolailla käytettynä kaikki. Tuttipulloja ja rintapumpun tulin tilanneeksi kun oli kiva Black friday -tarjous :whistle: ja niistä oikeastaan haluan tietää mistä ovat peräisin. Pinnasänkyjä ja rattaita on pilvin pimein tori pullollaan :) hoitopöydän ja kassillisen...
  4. N

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Eilen oli eka rakenneultra. Oli aika jännää! Eka jännitys oli et onko ketään hengissä kun ei ole mitään oireita pitempään aikaan. No kyllä siellä sydän löi ja saatiin tyyppi hereille ja liikkeelle. Jalat ja kädet kävi kovasti :) kaikki näytti normaalilta. 11+4-7 paikkeilla mennään :) eihän tosta...
  5. N

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Juu. Nyt vaan ei ole niinkään varmaa että näitten vamma olis just tää mitä on joskus diagnosoitu. 90-luvulla ei tehty vielä kromosomitutkimusta kuten nyt.
  6. N

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Aah okei. Joo jos olis kauempana niin ei muakaan huolettaisi. Vika tekee downin kaltaisen tyypin ja on kyllä suht nopeasti todettavissa syntymän jälkeen. Oletettavasti X-kromosomissa oleva virhe. Ei niinkään geeni.
  7. N

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Aika rajua. Eipä tuohon muuta voi sanoa. Musta tuntuu et mä olen se hiukan poikkeava sittenkin kun oisin kyllä jo itteni testauttanut ja perinnöllisyydet tutkinut niin hyvin kuin mahdollista. Ihmettelen suuresti et miestä ei ole tutkittu eikä kukaan ole oikeastaan edes varma minkä sortin...
  8. N

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Onko teilläkin vammasia suvussa? Must nää ois syytä tutkia aikalailla tarkkaan. Jos mies ei ole kantaja niin sit ei ole suurentunutta huolta mut nyt siitä ei ole tietoa.
  9. N

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Joo miehen suvusta. Jotenkin naiivisti oon luullut että periytyvyyshommat ois selvitetty "joskus" mut eipäs ookaan. Selvisi kivasti sillee 8.vkolla... Nyt sitten selvitellään ja ihmetellään. Niptissä ei näy ku tietyt kromosomivirheet, ei suinkaan kaikkia edes yleisimpiä. Mulla loppuu pian tämä...
  10. N

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Onpa muitakin :) mulla on ollu tosi vähän oireita koko alkuaikana. Pahoinvointia ihan vähän lähinnä autoillessa. Ainoastaan sienet alkoi yhtäkkiä yököttää ja ne jätin sitte syömättä. Tissit ovat palautuneet turvotuksesta eikä ole enää kipeät. Paino on noussut kolmisen kiloa ja aika on nyt 10+3...
  11. N

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Sydän alkaa lyödä 6.vkolla niin 7.vkolla on jo kiva käydä ultrassa. Itte ajoitin 6+3 hetkeen ja siellä se sydän jyskytti ihan aikansa tahtiin. Harhaanjohdin lääkäriä vahingossa viikolla kun sanoin 7+3...Niin hän löysi ultrassa lisämillejä ja alkion ikäarvaukseksi 7+1 :D kyllä se meni nyt mönkään...
  12. N

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    24.4/Niukuli/35/eka/TYKS Tänään kävin varhaisultrassa ja ikäarvio on 7+1. Oma arvio oli 6+3 eli pientä heittoa. Tyyppi on 10 mm pitkä ja sydän hakkaa yli satasta minuutissa. On se jännä miten varhain pumppaus alkaa kun eihän se ole kuin solumöykky vasta. Kyllä tuo tunkee tajuntaan pikkuhiljaa...
  13. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Mä oon tehnyt 6 testiä, 3 eri laatua tässä näin 1,5 vkon aikana :D 4 halpaa markettiliuskaa ihan vaan nähdäkseni voimistuvan viivan. Oon lukenut useamman raskaussivuston jo läpi kun haluan tietää mitä milloinkin tapahtuu. Enpä muuten olis hoksannut tässä vaiheessa syödä foolihappoa extraa. Mut...
  14. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Mäkin varasin varhaisultran hetkeen joka laskujeni mukaan olisi 7+3. Toivottavasti sieltä löytyisi alkio oikeasta paikasta ja sydän... Viime viikolla oli vähän alavatsatuntemuksia ja turvonnutta oloa kuten siihen kierron aikaan muutenkin olisi. Oon palellut ihan holtittomasti. Ihan nauratti kun...
  15. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Käytän vain puhelimella niin on aika vaikeeta. Pystyiskö joku muu muokkaamaan sitä tai tekemään listaa johonkin? Kivaa kun ryhmään alkaa tippua porukkaa :)
  16. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Tein aamusta clearbluen testin kun halusin varmistella laskujani ja tietty et tyyppi on kyydissä :) Menossa ois 4+3 ja la 29.4 jos lasketaan oletetun oviksen mukaan. Menkkojen mukaan itseasiassa vasta vapunpäivänä mut eikös ensimmäiset aina viivyttele ni varmasti johonkin toukokuun puolelle...
  17. N

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Nyt pitäisi pikkuhiljaa alkaa tippua toukokuun aikoja. Nettilaskuri väitti että tulisi vapunaaton lapsonen mutta aika näyttää :love:
  18. N

    Huhtikuiset 2018

    Kiitos :) käytin nettilaskuria. Kierron mitasta ei tietoa mut rapiat kolmessa viikossa sitten mennään ja oikeastaan toukokuun puolelle tipahti la. Vappua ootellessa siis :ROFLMAO:
  19. N

    Huhtikuiset 2018

    Tästä ei voi enää kiistellä. Selkeä viiva siinä tämän aamun testissä :) jännää ja pelottavaa. Tavallaan eka yrityskierto jos sitä nyt sellaiseksi voi kutsua. En odottanut tärppiä näin pian. Ikää kumminkin 35 ja esikoista odotellen. Mites noita viikkoja nyt lasketaan?
  20. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo. Kyllä se nyt on plussa. Ei tätä enää pysty epäilemään. Voi hyvät hyssykät :love:

Yhteistyössä