Hakutulokset

  1. marrrsipaani

    Haaveena vauva 2022

    @minttuni Voi ihanaa!!! Onnea mielettömästi!! ❤ Oon käyny täällä aika ajoin seuraamassa matkaasi ja vihdoin! ❤
  2. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    Voi onnea sinne! Ihanaa, kun kaikki mennyt hyvin. :) Tänne syntyi tyttö 5.12.
  3. marrrsipaani

    Haaveena vauva 2020

    @Alinna86 ja @Ananas90 pahoittelut keskenmenoista. :( Olen käynyt välillä lukemassa tota toista ketjua ja lueskellut miten "tutuilla" menee. Saisittepa pienet syliin asti. Ihania uutisia täällä! <3 Meidän vauva on 4 viikkoinen. <3
  4. marrrsipaani

    Toiveissa vauva 2021

    Voi että, onnea hurjasti!!!! <3 JA @Töppönen_ onnea sullekin! <3 Käyn täällä välillä seurailemassa onko tutut "kasvot" plussanneet. @minttuni tulosta vielä odottelen ja kovasti toivon plussaa teille :love:
  5. marrrsipaani

    Toiveissa vauva 2021

    Luen tätä aina satunnaisesti ja mitä silmäni näkevätkään!!!! Ihan superisti onnea!!! <3 :love:
  6. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    Äääh, vahingossa poistin ekan viestin... Mutta siis kävin viikko sitten ma ultrassa. Siellä kaikki hyvin, iso kysta yhä munasarjoissa ja vaatii seurailua. Pikkuisella sydän sykki ja löysinkin ne viikko sitten dopplerilla. Vastasi 9+1 eli la näinollen 6.12. Neuvolan mukaan tosin 12.12. 1.6...
  7. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    Mulla on huomenna varhaisultra, jännää! Ei oo oikein oireita.
  8. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    Mulla on tänään eka neuvola. :) Ihan kiva toivon saavani ultra-ajan jo. :) Melko oireetonta on. 8+0
  9. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    Tervetuloa uudet! Mä en oikeen muuta tee kun nuku ja käy töissä. :D Ja hoidan lasta tietty. Pari päivää oli huonoa oloa, nyt pari taas ihan tavallista. Jos nälkä iskee, niin sitten tulee huono olo. Rinnat tuntuu jäätäviltä ja on aamuisin tosi kipeät. Hajut ällöttää. Mietin yhä varhaisultraa...
  10. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    Oon niin pahoillani! Tsemppiä! <3
  11. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    Tervetuloa uusille! :) Mua paleltaa etenkin iltaisin. Ja lämmin suihku tyyliin ainoa vaihtoehto. :D Tänään ollut vähän huonoa oloa. Ja itkuherkkyyttä on paljon ja se on TODELLA rasittavaa...
  12. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    OI Onnea!! :love: Plussa-aalto haaveilijoissa!
  13. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    Mä kans palelen lähes koko ajan. Tänään ollut paristi semmosta, että vähän on meinannut oksettaa, mutta mennyt ohi tosi nopeasti. @Neiti Näpsän äiti Mä oon kans kokki ja esikoisesta alko jäätävä etoaminen ja yökötys kaikista hajuista heti ja oli niin kamalaa olla töissä. :D Nyt odottelen...
  14. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    Tervetuloa uusille! @Töppönen_ Niimpä! Kyllä mä jään myös tänne jutustelemaan. :) Ei oo tällä hetkellä oikein mitää erikoista kerrottavaa. Melko oireetonta yhä.
  15. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    Juu, mulle voi viestiä laittaa myös. :)
  16. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    Kiva, kun siirryit tänne. Mulla on nyt vähän ollut noita vatsakipuja, repäisyjö ym. Esikoisesta niitä oli PALJON ja kaikki meni hyvin. :) Mulla kans preglife. Ja vau. Muutama muukin, mutta ne vain kokeilumielessä, noi oli esikoisesta kuin ja tykkään. Olen muuttanut mieleni ja haluaisin...
  17. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    Tervetuloa! <3 Laita @Snanniska lle viestiä fb-ryhmästä. :)
  18. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    Silmä lepää, toivottavasti kaikki menee hyvin. :love: Mietin tässä haluaisinko tuhlata toiseen digiin myös ja tehdä viikon päästä. :D
  19. marrrsipaani

    Haaveena vauva 2020

    @Alinna86 Loistavaa! :LOL: Toivotaan plussaa teille! @Helmiii Pahoittelut negoista. :( Meillä muuten mies on ollut nyt reilu kuukauden polttamatta. Ja tärppäsi. En tiedä johtuiko siitä vai oliko silkkaa sattumaa. :) Sain digiin tänään 2-3, joten mut saa ottaa pois listoilta ja siirtää...
  20. marrrsipaani

    Joulukuiset 2020

    Oi paljon uusia! <3 Oireista: tuntuu oireettomalta, mutta kun alkaa miettiä, niin jotain löytyy. Esim. ärtymys. :D Tavallista väsyneempi oon kans. Jotain mahatuntemuksia. Meillä on yksi poika. Mies on varma, että tulee poika, koska ei heidän suvun miehet osaa tyttöjä tehdä, haha. :D Itsellä...

Yhteistyössä