Hakutulokset

  1. Memppa

    Helmikuun hippuset 2018

    @Aivotar Kiitos :giggle: Kaikki meni hyvin, vaikka synnytyksessä ei oikein mikään mennyt niin kuin ajatteli. Luomuna kuvittelin synnyttäväni, mutta kivut olivat alussa niin valtavat, kroppa meni shokkiin eikä aukeneminen meinannut siksi onnistua, joten epiduraalin avulla loppu menikin oikein...
  2. Memppa

    Helmikuun hippuset 2018

    Täällä esikoispoikamme syntyi laskettuna päivänä 10.2. 11,5 tunnin uurastuksella. 4044g ja 49cm. Kotona totuteltu uuteen elämään ja nautittu vauvan tuoksusta @marsali Tuli ihan itku lukiessa teidän tarinaa. Ajatuksenakin niin järkyttävän tuntuista :cry::( Paljon voimia ja haluksia teille!
  3. Memppa

    Helmikuun hippuset 2018

    Tänään käyty rakenneultrassa ja kaikki näytti pikkusella olevan hyvin. Minulle voi päivittää poikalupauksen :love: ihan isänsä oloinen kaveri koko pötykkä :p Meni äidinvaistot kyllä ihan mönkään, kun oli vahvasti sellainen olo että tyttö siellä taitaa olla ja päädyinkin ostamaan ihanan...
  4. Memppa

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    @Haloska Yheltä vauvasivulta juuri tänään luin että joku kaakaorasva olisi kuulemma hyvää raskausarpien ehkäisyyn? En ole kokeillut tai kuullutkaan moisesta aiemmin, mutta varmaan voi ainakin kokeilla :) Ceridal öljy on myös suositeltu vaihtoehto. Toki arpien muodostuminen on geeneistä kiinni ja...
  5. Memppa

    Järkyttävä selkäkipu

    Issiaksi myös epäilys. Täällä ollut samaa vaivaa. Mennyr kuitenkin joka kerta ohi mobilaatilla, särkylääkkellä ja levolla. Eilen itse häsäsin koiranpentujen kanssa. Kumartelin ja nostelin niitä ehkä vähän liikaa kun tuli taas niin järkyttävä kipu ettei voi kumartua ollenkaan. Ei taida olla tämän...
  6. Memppa

    koira vaistoaa raskauden?

    Meidän oma viisivuotias poikakoira ei kyllä tajua mitään. Ryntää vieläkin sohvalle mahan päälle vaikka tietää että on liian iso rontti tullakseen päälle ilman vauvamasuakin :rolleyes: Tuttujen tyttökoirat taas vaistosi heti. Yksi tuli heti sohvalla viereen ja pisti pään massulle. Tässä on se...
  7. Memppa

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    @Paputoive Oon kyllä kuunnellut kadehtien äidin ja muiden tuttujen raskausajoista, kun kellään ei ollut edes huonoa oloa ja itse jouduin itkeä sängyn pohjalla oksennellen monta kuukautta hoidettavana :LOL: Kyllä siinä ajatteli jo että tämä ei lopu ikinä. Onhan tuo oksentelu ollut ihan...
  8. Memppa

    Helmikuun hippuset 2018 *syyskuussa*

    Hei mahtuuko vielä mukaan :) Täällä odotellaan ensimmäistä pienokaista ja rv näyttää 17+1. Raskausoireet alkoivat viikkojen 5-6 paikkeilla ja olihan sitä ostettava raskaustesti heti kun hoksasin että kuukautisethan on pari viikkoa myöhässä. Kaksi viivaahan sieltä ilmestyi saman tien. Siirryin...

Yhteistyössä