Hakutulokset

  1. L

    Maaliskuiset 2018 *joulukuussa*

    Tervetuloa mukaan @Hilanhe89 ☺ Lisäsin sinut listoille. Sinulla on varmasti aika vipinää siellä ☺ Itsellä vanhin kohta 9v ja kolmatta odotan.
  2. L

    Maaliskuiset 2018 *joulukuussa*

    Jee, jo joulukuu. Aika menee sittenkin eteenpäin:p Nukkumisjärjestelyistä.. Meillä vauva tulee nukkumaan meidän sängyssä. Siitä huolimatta pinnasänky pitää kasata pölyttymään tuohon viereen :rolleyes: On niin helppoa hoitaa yöimetykset, kun vauvaa ei tarvi liikutella tai itse nousta sängystä...
  3. L

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Joulukuun ketju tehty.
  4. L

    Maaliskuiset 2018 *joulukuussa*

    Maaliskuiset 2018 *joulukuussa* Tiedot muodossa: laskettu aika, nimimerkki, ikä, synnytyssairaala, monesko lapsi. Muutokset ja puuttuvat tiedotpunaisella värillä. Kaikkia tietoja ei ole pakko ilmoittaa ja LA tarkentuu sitten neuvola käynneillä. 1.3 Karvatassut, 30v, SEKS, 2 .lapsi celest...
  5. L

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Minulla sf-mitta rv 22+3 oli 22cm. Yläkäyrällä, mutten ajatellut sen olevan mitään erikoista. En edes tunne olevani mitenkään iso :whistle: Ummetukseen lääkäri neuvoi desi puolukoita päivässä ja hyvä neuvo oli (y) Vauva on ollut pitkään tosi rauhallinen ja alkaa jo vähän hermostuttamaan. Alun...
  6. L

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Voi, mikä älytön väsy iski kesken kauppareissun, mutta päikkäreitä en osaa nukkua niin pötköttelen vaan. Doomoon imetystyyny on ihan paras (y) Harmittaa, kun myin omani enkä nyt millään viitsisi ostaa uutta, kun käytin sitä lähinnä raskausaikana nukkumisen tukena. @Julyah Samoin olen...
  7. L

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    @Villavarvas Välillä supistelee enemmän (kaikki rasitus vaikuttaa) ja välillä vähemmän. Tänään ei ole varmaan tullut yhtään supistusta. Aiemmissa raskauksissa on myös supistellut hyvissä ajoin, mutta kohdun kaulan tilanne on alkanut muuttumaan vasta 1-2kk ennen laskettua aikaa. Eli en usko, että...
  8. L

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Olipas kivasti luettavaa, kun en hetkeen ollut täällä käynyt :) Minulla ei ole käynyt mielessäkään kertoa somessa raskaudesta tai, että joku voisi tykätä ilmoittamattomuudesta huonoa. Taidan olla hiukan somevajavainen:ROFLMAO: Facekin on enemmän kauppapaikka kuin kuulumisten vaihtoon. Kyllähän...
  9. L

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    @mannamuu Vaihdoin tuon kk:n oikeaksi. Kopioin listan edellisestä ketjusta enkä tietääkseni muuttanut muiden tietoja kuin omiani, mutta mun huikeilla atk-taidoilla ihan kaikki on mahdollista :D @Hannah4 Olin ihan varma, että meillä heittää la reippaasti juurikin noiden liikkeiden aikaisuuden...
  10. L

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Tein uuden ketjun marraskuun jutuille.
  11. L

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Huh, sain tehtyä uuden aloituksen marraskuun keskusteluille. Ei ollut ihan pala kakkua :rolleyes: Piti siirtyä läppärille että onnistui. @Julyah Minä otin myös influenssarokotteen. Olen mukana rokotetutkimuksessa joten sain joko kolmi- tai nelivalenttistarokotetta. Rokote suojaa myös syntyvää...
  12. L

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Tiedot muodossa: laskettu aika, nimimerkki, ikä, synnytyssairaala, monesko lapsi. Muutokset ja puuttuvat tiedotpunaisella värillä. Kaikkia tietoja ei ole pakko ilmoittaa ja LA tarkentuu sitten neuvola käynneillä. 1.3 Karvatassut, 30v, SEKS, 2 .lapsi celest, 25, TAYS, 2. lapsi 2.3 Jenniferia...
  13. L

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Hauska kuulla kuinka samoja tapoja muillakin on. Meillä myös sitteri raahataan suihkuun/saunaan, että näkee vauvan. Vauva nukkuu kutakuinkin eka vuoden meidän sängyssä imetysten sujuvuuden vuoksi. Meillä hoitopöytänä toimii kodinhoitohuoneen taso niin pyllynpesut yms. on helppo hoitaa. Sitteriä...
  14. L

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    @Onni ja Unelma Minulla on vähän vuotavat rinnat :LOL:Kun imetän toisesta rinnasta, toisesta heruu maitoa ja käytän heruvaan rintaan maidonkerääjää (sellainen muovikuppi) niin ei ole kaikki paikat märkänä :rolleyes: Lily79
  15. L

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Vaunuihin lisäksi sade- ja hyönteissuoja ja renkaansuojat. Itkyhäytin ja rinnanlämmittimet unohtui listasta. Lily79
  16. L

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Meillä molemmat lapset ovat olleet niin haastavia pieninä joten pyrin siihen, että hankinnat on tehtynä ennen syntymää. Jokainen hankkii ja tarvii vähän omannäköisiä tarvikkeita, mutta meillä on tai aiotan hankkia: - yhdistelmävaunut - kaukalo - pinnasänky ja sänkyvaatteita (yöt vauva nukkuu...
  17. L

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    @Julyah Minä olen myös ressannut ehkä eniten tätä kolmatta raskautta. Päätin ottaa rennosti kun mitään syytä stressiin ei ole, mutta etenkin tuo rakenneultra ressasi paljon. Heräsin jo kolmelta ko. aamuna. Nyt ehkä voisi vähän relata, kun kaikki oli ok. Tosin päätin myös olla tekemättä liikaa...
  18. L

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Jännittävä rakenneultra takana. Oli ihana nähdä vauva. Rakenteet oli muuten kunnossa, mutta sydämmen suonet eivät näyttäneet risteävän. Päästiin lääkärin ultrattavaksi. Piiitkiä hiljaisia aikoja, kuvia, kelailuja jne ja lopuksi lääkäri totesi, että kyllä ne oikein päin menee. Huh. Oli kyllä...
  19. L

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Tervetuloa uusille! Missään nimessä ei siis ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä tuolla Haukio-kommentilla. En tarkoittanut arvostella vaan lähinnä ihailla :)Minulla on eteenpäin työntynyt kohtu joten mahan huomaa hyvissä ajoin. Semmoinen eteenpäin työntyvä tötterö jota ei näy takaapäin...
  20. L

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Pah, kun tuolla Haukiolla on pieni maha. T. Kateellinen :LOL:

Yhteistyössä