Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Suikku kyseli jäykkäkouristusrokotteesta. Mulle sanottiin neuvolassa että sitä ei laiteta raskaana olevalle jos ei ole pakko. Pitäisi olla joku haava tms. mikä vaatisi sen. Sinänsä yllättävää, kun netissä lukee että sen voi laittaa raskaana olevalle. Mut näin mulle sanottiin viime viikolla...
  2. M

    Influenssa rokotus raskaana

    Otan rokotteen, kuten jo vuosia olen ottanut. Perussairautena mulla astma, niin oon sen aina saanut ilmaiseksi. Ja työkin sellainen missä tapaan tosi paljon eri-ikäisiä ihmisiä, ja pöpöt liikkuu.. Tänä vuonna osallistun rokotetutkimukseen, jossa selvitetään sitten kun vauva on syntynyt...
  3. M

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Pitkästä aikaa ehdin myös kirjoittaa :) Me ei olla vielä kerrottu kun ihan muutamalle ihmiselle. Pari viikkoa rakenneultraan, sitten kerron vasta töissäkin. Ja sukulaisille :D Nimiä on pyöritelty molemmille, ja tytön nimi on jo oikeestaan päätetty. Mut jostain syystä oon melko varma että...
  4. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    @Teps mäkään en ole kuullut vielä dopplerilla sydänääniä, samoilla viikoilla mennään. Jotain suhinaa ja moksahduksia kuullut, mut ei sitä sydämen jumpsutusta. Mut eiköhän ne joskus ala kuulua kotonakin :)
  5. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Väsymystä täälläkin vielä, onneksi kuitenkin vähenemään päin :) tänäänkin meinasin töissä koneen ääressä nukahtaa, ja kotona oli pakko ottaa päikkärit. Mut sit lähdettiin miehen ja pojan + koiran kans metsään, teki hyvää saada raitista ilmaa :) ja syödä mustikoita :D Hirvikärpäset vain...
  6. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Vieläkö mahtuu uusi mukaan? :) 12.3. Mimzku85, 2.lapsi Teidän kirjoituksia oon lukenut jo hetken, mut en oo saanut aikaiseksi rekisteröityä tänne. Nyt ajattelin sen tehdä, täällä on niin mukavan kuuloista väkeä :)

Yhteistyössä