Hakutulokset

  1. Palaas

    S-bonusta tilillä

    Sitä on nyt kertynyt 1100€. Piti pieni sysmatka sillä rahalla tehdä, mutta jää tilanteen vuoksi tekemättä. Ensi vuonna sitten pidempi ja parempi matka kun kertyy pakosta isompi saldo.
  2. Palaas

    Vesisade ja valkoinen paita

    Niin, ei hyvä yhdistelmä. Miksi en ottanut jotain muuta? Arvatkaa kainostuttiko?
  3. Palaas

    Etätyö ja videopalaverit

    Olen pari päivää alkuviikosta kotona etätöissä. Meillä on aina manantaisin nk. maanantaipalaveri ja me, jotka satumme olemaan kotioloissa olemme yhteydessä videoitse. On hymyilyttänyt kun olen ajatellut, mitenhän naama venähtäisi jos näkisivät miten olen pukeutunut. Paita tai pusero nyt on...
  4. Palaas

    Tan lines

    Se on nyt alkava, tämä kesäloma. Koska voi sanoa, että "heitetäänkö pois kaikki housut ja paidat"? Koska koska koska!!!
  5. Palaas

    Keinot keksivä hätä

    Loikoilen vanhempieni vierashuoneen sängyllä. Olen täällä parin kolmen päivän lomalla ja nautin vapaasta ja rauhasta heidän kesähuvilallaan. Tänään sataa. Äiti istuu olohuoneen puolella ja katsoo jotain vanhaa suomifilmiä. Isä nukkuu saman huoneen sohvalla. Olohuoneen ja pienen vierashuoneen...
  6. Palaas

    Saaran sormet ujuttautuivat pikkareihini

    Saara, ihailemani naisbändin jäsen oli kutsunut minut kotiinsa. Yhden ainoan kerran olimme tavanneet erään festarin loppukaronkassa. Silloin jotenkin lähennyimme ja hän oli suudellut minua. Nyt kuukauden kuluttua olin hänen kotonaan. Seinät oli tapetoidut hienostuneella tapetilla. Saara...
  7. Palaas

    Haluun karkkia

    Tekee mieli namia, mutta taas unohdin ostaa. Hitto!
  8. Palaas

    Pitäisiköhän taas aikuistua

    Kuuman kesän jälkeen sitä vieläkin keikkuu nakupellenä kotioloissa. Nythän on syksy. Pitäisi kai jotain verhoa aamuisin päällensä vetää kun aamuaskareihin alkaa. Yöt ovat vuosia menneet nakuna, mutta päivä vaatisi verhoilua. Paitsi siis kesä, -ja kotioloissa.
  9. Palaas

    Kohta se loppuu nakuna kekkulointi

    En varmaan ikini ole ollut näin paljon kotona nakuna kuin tänä kesänä. Töistä tai muualta kotiin tultua, niin kyllä kaikki lähti. Kuuma on ollut sisälläkin, mutta ihanaa viiletellä vaatteitta. Taitaa vaan kohta tämäkin ilo loppua, mutta ainakin tänään vielä. Kissa hieman aluksi ihmetteli emännän...
  10. Palaas

    Joko ekaluokkalaisen reppu on ostettu?

    Kaupungilla näkyi pieniä vipeltäjiä uuden uutukaiset reput selässä. Naama loisti ja äiti tai isä tai molemmat katsoivat ekaluokkalaistaan ylpeyttä katseessaan. :) Onnistunut ostos ja ihan varmaan askeleet olivat kohti Heseä tai Mäkkäriä.
  11. Palaas

    Kyttääkö joku minua?

    Jo jonkin aikaa on kirjautumiseni jälkeen ilmestynyt komenttieni yhteyteen nimimerkin oheen rillit tai kiikarit. Onko se merkki siitä, että joku stalkkailee joka käyntini ajankohtaa ja mahdollista kommenttia? http://kuvanjako.fi/vzilz.png Epämielyttävää!
  12. Palaas

    Koskas olette Lidlissä käyneet

    Läysin edellisen kauppakassini kaapin perukoilta. Kaivelin sitä ja pohjalta löytyi hyvin säilynyt ja vain hieman haalistunut Lidlin kassakuitti vuodelta 2015 marraskuulta. Eli enpä ole kovin ahkeraan Lidliä käyttänyt. Ovat hieman etäälläkin. Kolme lähintä on 8 km, 10 km ja 9 km päässä. Joten...
  13. Palaas

    Joko kesä loppuu?

    Ihan hurjaa. Tuli mainoksia ja niissä mainostettiin jo reppuja ja muuta ekaluokkalisen kamaa. En kyllä ala! jos
  14. Palaas

    Kerrankin laiskuus palkitaan

    Onneksi en pessyt parvekelaseja keväällä. Nyt taittaa niin mukavasti auringonvaloa ja pehmentää poltetta. Niinhän Alvar Aaltokin kehoitti olla pesemättä ikkunoita. Paljon pehmeämmin valo ja säteet porottaa. Kiitti Alvari!
  15. Palaas

    Varmaan ennenkin kysytty, mutta...

    Niin, kysäsenpä mihin aikaan tuore sanomalehti on käsissänne. Minulla se tipahtaa jo klo 0.15 - 0.45 ja itse herään ja nousen seitsemältä. Mikä tuore se silloin enää on. Vanhoja uutisia.
  16. Palaas

    Kurkku, pelastukseni

    Kiertelin hieman hermostuneena opettajanhuonetta. Kaikki kollegat olivat jo lähteneet koteihinsa. Olin enää yksin paikalla ja taisin olla ainoa joka koko koulurakennuksessa oli. Istuin takaisin pöydän ääreen jolle oli unohtunut tyhjä keksikulho ja sokerikko. Otin esiin muutaman koepaperin ja...
  17. Palaas

    Ihanaa oleskelua

    Ihan yksin ja voi olla miten haluaa. Pompottelen tässä melkein vaatteita ja saattaa olla, että koko päivän. Aurinko paistoi juuri ikkunasta sisään, mutta hetken kuluttua ei sitten enää. Joululauluja tulee radiosta ja syön piparia. En nyt kaipaa ketään.
  18. Palaas

    Ei pikkuhousuja, rangaistus tuli

    Moi. Olen Ella ja lähentelen kolmekymmenvuotispäivääni. Pieni tarinani on ajalta jolloin olin nuori, hieman päälle kaksikymppinen. Eräänä alkukesän lauantaina soitti minulle Anja ja pyysi minua tulemaan syntymäpäivilleen. Näinä muutamina lukion jälkeisinä vuosina olemme säännöllisesti...
  19. Palaas

    Viikonloppu, - ja siitä osanen

    Olimme pitkään olleet erossa ja kova kaipuu ahdisti jo mieltä. Lopuksi olimme päässeet sopimukseen siitä, että tulisit luokseni tulevana viikonloppuna. Olin tuntenut itseni jo viikkoja aivan sekopäiseksi halusta ja himosta. Aloin jo kyllästymään jokapäiväiseen masturbointiin ja fantasiointiin...

Yhteistyössä