Hakutulokset

  1. Kinuskii

    Ajatuksia vauvan syntymäajankohdasta. Paras vuodenaika?

    Itse olen nyt viimeisilläni raskaana ja laskettu aika on toukokuun alussa. Esikoinen tulossa, joten ei muuta vertailukohtaa mutta mielestäni tämän parempaa aikaa ei ole saada vauvaa :love: Viime kesänä sai vielä "vetää täysillä" kaikki häät, polttarit, festarit jne. Sitten kun plussasin...
  2. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *joulukuu*

    Täällä Naistenklinikalla meillä ru on 19+6 viikoilla. Vielä pari viikkoa siis pitäis jaksaa odotella! Samalla ei meinaa malttaa odottaa mutta samalla jännittää ja pelottaa. Odotan edelleen sitä energistä keskiraskautta alkavaksi. Pahoinvointi on kyllä kokonaan selätetty, mutta nukkua pitäis 10...
  3. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Meillä vaunut varmaan hankitaan vasta vuodenvaihteen jälkeen. Saas nähdä millainen vääntö vielä sitä ennen pitää käydä, meillä on miehen kanssa vähän näkemyseroja tässä asiassa :D Yritetään kyllä muutenkin pitää hankinnat aika minimaalisina, ehtii sitä sitten syntymän jälkeenkin hankkia...
  4. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Mä oon ajatellut, että laskettu aika on automaattisesti raskausviikkojen perustella eli sitten kun on 40+0 :LOL: Ilmeisesti se ei menekään siis ihan niin aina. Tuntuu muutenkin, että välillä on niin pihalla kaikista näistä jutuista ja termeistä. Pikkuhiljaa pikkuhiljaa... Tänne iski jostain...
  5. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Hauskaa @ToukkaHaave87 miten samoissa mennään. Mullakin tänään 13+4 ja lähtöpaino 57 kg, esikoinen tulossa :) Miksiköhän mulla kuitenkin la muutettiin ultran jälkeen 9.5. (n) Ehkä nää on jotain alueellisia eroja sitten. Vitsi sais kyllä jo aamupahoinvoinnit pikkuhiljaa väistyä! Viikonloppuisin...
  6. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Muutoksista: Tänä aamuna kävin vaa'alla ja kiloja näyttäisi tulleen tässä kohtaa tasan yksi. Rinnat ovat turvonneet ehkä yhden kuppikoon verran, mikä näin pienirintaisena on kovin ilahduttanut :D Alavatsan pienen kummun tuntee kädellä kun makaa selällään. Kohta se varmasti alkaa kasvaa ja...
  7. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Kiitokset @Mieva uuden ketjun tekemisestä! Kuulostaapa hurjalta tuo teidän tilanne @laemilii ja varmasti asiassa on paljon läpikäymistä pään sisällä. Voin vain kuvitella kun normaalissakin raskaudessa on aina huolta ja pelkoa. Surutyöllekin on siis annettava aikaa ja tilaa. Onneksi Suomessa...
  8. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Voimia kaikille huonoja uutisia saaneille! :cry: Enpä olekaan pitkään aikaan kirjoitellut, mutta lukenut kyllä viestit. Täällä ens viikolla ultra ja jännittää kyllä kovasti että onhan kaikki kunnossa... Nyt ollaan pikkuhiljaa kerrottu kaikille lähimmille kavereille, mutta tässä viime metreillä...
  9. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Voihan surku, paljon voimia @kipaaa :cry: @N93 mikä oli tilanne ultrassa? Mä oon hiuksia värjännyt viime vuosina vaan raidoittaen kevyesti pari kertaa vuodessa. Tajusin kans, että tykkään oikeastaan omasta väristä ja haluan raitoja vähän sekaan vaan elävöittämään. Niitä ajattelin kyllä tuossa...
  10. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Voisin myös päivittää itseni listaan koska se on näköjään unohtunut tehdä: La 10.5./ Kinuskii / 29 / ensimmäinen/ NKL Tänään oli pakko jäädä tekemään etätöitä alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen. Kauhea pahoinvointi iski heti sängystä noustua. Kostautuu heti kun eilen illalla ei tullut...
  11. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Tervetuloa uusille! :) Ja ihanaa kun tosiaan niin moni on saanut ultrassa hyviä uutisia :love: Itsekin totesin, että money well spent, koska nyt on ollut jotenkin tosi rauhallinen ja seesteinen olo, sellainen että nauttii nyt tästä hetkestä. Päivätkin ruvennut menemään hurjaa vauhtia eteenpäin...
  12. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Perhe Artessa Helsingissä eilen käyty ultrassa, kaikki oli niinkuin pitää ja vilkas pieni tyyppi sieltä löytyi ja sydän sykki hurjasti :love::love: Ihan uskomaton fiilis jotenkin :barefoot: Jäi tästä paikasta hyvä mieli. Huone oli ihanan kotoisa ja vaikka jännitti kovasti ennen ultraa niin...
  13. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Huh, sympatiat sinne @Merikki, täällä kans iski eilen illalla pahoinvointi päälle ihan uudella levelillä. Lähinnä kuvotusta ollut vaan tähän mennessä ja luulin jo päässeeni pälkähästä. Tänään aamupäivällä pahoinvointi jatkui ja aamiaiset tuli ylös :sick: Etätyömahdollisuus on kyllä tässä kohtaa...
  14. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    @Santso ens viikolla täällä ollaan menossa Perhe Arteen varhaisultraan, silloin on siis rv 8+0, joten pitäisi kyllä jo jotain näkyä jos nähtävää on. Varmasti tänne sitten kirjoittelen miten meni:) Mitään kauhean voimakkaita mielitekoja ei ole tullut, muuten kuin hirveästi tekisi mieli kiivejä...
  15. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Voi kun @Merikki kaikki olisi hyvin! Laitahan tilannepäivitystä. Mun yhdellä ystävällä oli pahaakin vuotoa alkuraskaudessa, mutta kyseessä oli ollut vain joku myooma mikä oli vuotanut pois ja vauvalla kuitenkin kaikki hyvin (y) Onnea @Elysee :love::love: voi kun saisi itsekin samanlaisia...
  16. Kinuskii

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Heippa kaikki! Liityn tänne mukaan kirjoittelemaan, en halua myöskään Face-ryhmään varmaan missään vaiheessa :) Osa täältä onkin tuttuja jo tuolta Esikoisesta haaveilijat- ketjusta jota seurailin paljon yritysaikana mutta en koskaan (ehtinyt :whistle:) kirjoitella. Nyt siis 7+ 1 ja ihan ihka...

Yhteistyössä